Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 25935 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Kommunikativ vositalar 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati Pedagog faoliyati Pedagogning ish faoliyati 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat Nazariy va amaliy 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat so’z boyligi notiqligi O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Sinov Nazorat Topshiriq 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Ta’lim va tarbiya berish o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova M.V Klarin, Petrovskiy 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Yusuf Xos Xojib Ibn Sino .M. Qoshg’ariy A.Navoiy 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko Sh.A Amanashveli K.D Ushinskiy A Avloniy 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Saidaxmedov N.S. Nazarova T.S Bespalg’ko P 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A.Avloniy A. Navoiy M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy Platon, Sitseron D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, Demosfen 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)