Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11608 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Kirish Mustahkamlash Asosiy 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Didaktik tahlil Ilmiy tahlil Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Tajribali pedagogik faoliyati 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.S.Makarenko S.Aziziy I.Raxmatullayev A.Avloniy 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Amaliy faoliyatga Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 238.Talab nima? Maqullash nasixat berish Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Pedagogik taktika Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Verbal Axborot Faktik 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 5 7 4 2 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Kuzatish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati Nutq madaniyatiga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino L.Tolstoy X.X.Niyoziy A.S.Makarenko 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Bilish Tashkilotchilik Nutq 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Iltimos, ishonch, ma’qullash 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Inson paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. V.A.Suxominskiy A.S.Makarenko X.X.Niyoziy Y.P.Azorov 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Turli jamoalarda ishlar olib berish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Rollararo Axborot Faktik Oshkoraviy Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)