Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 386 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A 2 / 50 2) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F 3 / 50 3) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-C, 3-A - 1-C, 2-A, 3-B - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D 4 / 50 4) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Tuzsiz suvda pishiriladi 5 / 50 5) 27. Topshiriqni bajaring. - Qo‘sh chok - Kantli ag‘darma chok - Ichki chok - Kantli bostirma chok 6 / 50 6) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-B; 4-J; 7-C - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-J; 7- A - 2-G; 4-D; 7- F 7 / 50 7) 33. Topshiriqni bajaring. - A, C, F - E, F - B, D - B, F 8 / 50 8) 41. Topshiriqni bajaring. 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 9 / 50 9) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G - 1-A; 4-D 10 / 50 10) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 1-2 sm - 0,1-0,2 sm - 0,5-0,7 sm - 0,2-0,5 sm 11 / 50 11) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 12 / 50 12) 43. Topshiriqni bajaring. - E, F, G - B, D, F - A, D, E, F - A, C, E, G 13 / 50 13) 30. Topshiriqni bajaring. - B, F - E, D - A, C - B, E 14 / 50 14) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir 15 / 50 15) 25. Topshiriqni bajaring. - 2 - 3, 4 - 1, 3 - 2, 5 16 / 50 16) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Qismlarni ulashga - Bel qismiga - Burma hosil qilishga - Etak qismiga 17 / 50 17) 4. Ta’lim – bu.... - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 18 / 50 18) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 19 / 50 19) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi 20 / 50 20) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 21 / 50 21) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Darsdan tashqari ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Ijtimoiy ta’lim turi - Muammoli ta’lim turi 22 / 50 22) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 - 1, 2 - 2, 3, 4 23 / 50 23) 44. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 1, 4, 5 - 2, 4, 3 - 2, 3, 4 24 / 50 24) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 25 / 50 25) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-D, 3-B - 1-C, 2-B, 3- A - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-A, 2-D, 3-C, B 26 / 50 26) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - muammoli ta’lim turi - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim - reproduktiv ta’lim 27 / 50 27) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Tvorog - Qatiq - Sut - Pishloq 28 / 50 28) 50. Topshiriqni bajaring. - 1,2,5 - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 2,3,4,5 29 / 50 29) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 7-8 qaviq - 8-10 qaviq - 4-5 qaviq - 1-2 qaviq 30 / 50 30) 47. Topshiriqni bajaring. - 2,3 - 2,4 - 1,2 - 1,4 31 / 50 31) 49. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 2,3 - 1,4 - 1,2 32 / 50 32) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,2,4 - 1,2,3 - 1,3,4 - 2,3,4 33 / 50 33) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E 34 / 50 34) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, 35 / 50 35) 18. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 36 / 50 36) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-D, C, E; 2-B, A, F 37 / 50 37) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, OrK 38 / 50 38) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 3,1,2,4 - 1,4,2,3 - 2,1,4,3 39 / 50 39) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun 40 / 50 40) 31. Topshiriqni bajaring. - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 41 / 50 41) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 42 / 50 42) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda 43 / 50 43) 38. Topshiriqni bajaring. - D, E, F - A, B, C, D, E, F - B, C, D, F - A, C, E 44 / 50 44) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra 45 / 50 45) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 46 / 50 46) 40. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D - B, C, D, E - A, C, E - A, C, D 47 / 50 47) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 48 / 50 48) 37. Topshiriqni bajaring. - B,C, F - C, D, F, G - A, C, E - A, D, E, F, G 49 / 50 49) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5-2 cm - 0,5 cm - 2 cm - 1 cm 50 / 50 50) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 2 cm - 0,5 cm - 1,5 cm - 2,5 cm Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)