Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8430 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Pedagogika Falsafa Psixologiya. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 287.Pedagogik mahorat – bu Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - murabbiy, ustoz 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Tahlil eta bilish Sintez O`rganish Natija 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Tarbiyalash С) Nazorat Kuzatish Oldini olish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Faktik Axborot Verbal Shaxsiy 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Bolaning qalbini tushunish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Fanga qiziqtiradi 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. “Siyosiy tribuna” “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Faoliyat Yoshi Tashqi qiyofat 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 292.Metod nima? Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 277.Monologik metodni ko’rsating? Individual, guruh, frontal, kollektiv Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Suhbat Munozara 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Kirish Mustahkamlash Asosiy Yakuniy Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)