Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26113 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog shaxsiyati Pedagogning muomalasi bilan Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayonida 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P Nazarova T.S 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A.Avloniy Yusuf Xos Hojib A. Navoiy M.Qoshq’ariy 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy S.Makarenko Sh.A Amanashveli A Avloniy 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 93. Pedagogik mahorat bu- Barcha javoblar to`g`ri Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova Davidov, I.S.Ladenko S.Alg’tshuller, O.Bogdanova 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 87. Test-bu Sinov Topshiriq va etalon Topshiriq Nazorat 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A.Navoiy Ibn Sino Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. Muloqotmandlik va tashkilotchilik 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. D.Lokk, D.Ushiniskiy Platon, Sitseron YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Kommunikativ vositalar Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 79. Texnologik sub’ekt nima? Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. Pedagogik tajriba Ishontirish va maqulash rag’batlantirish, jazolash 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Nazariy va amaliy Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Ta’lim va tarbiya berish o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat so’z boyligi notiqligi Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)