Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 32792 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Reproduktiv va muammoli-ijodiy Ifodali, ko’rgazmali, amaliy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Induktiv va Deduktiv 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Muloqot madaniyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Yangilikka bo’lgan munosabati Idrok qilish qobiliyati 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze Anang’ev, K.K Platonov N.Leontev, Petrovskiy E.Shpanger, Maslou 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Harakat Faoliyat Tashqi qiyofa 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish innovatsion o’qitish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 3 5 2 4 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Al-Kindiy Ibn Sino Forobiy 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. S Makarenko M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili D. Y.P Azarov 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Mustaqil fikr Ijodiy yondashish Ijodiy tafakkur Intizomliylik 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Ko`nikma, malaka D. A va B javoblar S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? L.P.Aristova P.P.Blonskiy M.N.Skatkin P.Esipov 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? M.Mayrs R.Karlson Xeyvlox E.Rodjers Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)