Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49263 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi ta’limning baholash shkalasida pedagogikada monitoringda o’quv jarayonini uzluksizligida 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish sintez bilish analiz 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz baholash bilish sintez 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. matnli belgi, ovozli belgi. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash tushunish sintez 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? masofadan o’qitish innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo lektor o’qitish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. baholash bilish analiz sintez 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? ijodiy yondashuv nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) o’zaro ta’sirlar gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? baholash sintez analiz bilish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari harakatlarni tekshirish xatoni tuzatish, baholash maqsad, xatoni tuzatish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? F.S.Keller C.Guzeev R.Gang’e A.Romishevskiy 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash mazmun maqsad Motiv 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash bilish qo’llash tushunish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda ijodiy yondashuvda pedagogikada monitoringda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? mustaqil o’zlashtirish jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon ijodiy yondashuv jarayoni 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish ijodiy yondashuv gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)