Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 64 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kamtarlik Insoniylik burchini anglash Rostgo`y bo`lish Kishilarni hurmat qilish, qadrlash 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy qadriyatlarni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Iymon va insofni 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Huquqiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Ekologik tarbiya Iqtisodiy tarbiya 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Fan to’garaklarida. Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Ta’lim-tarbiya muassasalarida 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanparvarlik Vatanni sevish O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Urf-odat 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Gimnastika turlarini sanang Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Valeybol, basketbol, futbol. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Didlilik va farosatlilik. Axloqiy tarbiya ko’rganlik Jismonan sog’lomlik. Mehnatsevarlik 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Mehnat ahlini hurmat qilish Tabiatni sevish va muhofaza qilish. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Aqliy mehnat egalari kimlar? O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. Tikuvchilar,oshpazlar. To’quvchilar,sotuvchilar. 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Badiiy va hujjatli filmlar. Urf-odatlar. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Mehnat tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Nafosat tarbiyasi 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Gimnastika daqiqali o’yin. Jismoniy tarbiya darslari. Quyosh, havo, suv. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. Odamlarning ko’payishi. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. Tejamkorlik. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Badan tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Demonstratsiya Mashq. Illyustratsiya Videometod 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 18-20 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 14-18 yoshgacha 14-30 yoshgacha 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Mehnatsevar va pok oilalarda. Ziyoli oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Dindor oilalarda. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Estetik Axloqiy Ma’naviy Jismoniy 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Dunyoqarashini kengaytirish Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Aqliy va jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Kishilar bilan aloqada umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Xulq-atvorida Kishining kundalik faoliyatida 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy ramzlar Mehmondo`stlik qoidalari Milliy marosimlar, an’analar 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2002yil 15 fevral. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 2001yil 23 may. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Odob nima? Boshqalar bilan muomalasi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Kishilarning yurish-turishi. Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sog’lom avlodni kamol toptirish. 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Jismoniy mashq turlaridan biri: Mehnat tarbiyasi. Gigiyenik omil. Sport turizmi. Gimnastik o’yin. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Daqiqali o’yinlar. Badiiy gimnastika Gigiyenik gimnastika Harakatli o’yinlar 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Gigiyenik talab Didaktik va maxsus talab Normativ talab 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Axloq nima? Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Ona Aka-opalar. Hamma birgalikda. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Suqrot Aflotun Komenskiy Arestotel 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 2 turga. 6 turga. 5 turga. 4 turga. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Ismoil al-Buxoriy Abu Nasr Forobiy Alisher Navoiy Abu Ali ibn Sino 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Xulq-atvori Halol mehnati Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Kamtarligi 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Aqliy va Jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Ozodalik,kamtarlik. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2000yil 25aprel. 2002yil 16may. 2001 yil 25 aprel. 2001yil 23may 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Jismoniy , aqliy va axloqiy Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? Fitrat E.Vohidov I.A.Karimov A.Avloniy 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Obro`si Mehnati Sha’ni Halolligi 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)