Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 38 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1999yil 19 avgust. 1997yil 29avgust 1996yil 19avgust. 1995yil 15sentabr. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Kutubxonachi Sinf rahbari To`garak rahbari Tarbiyachi 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 18-moddasida 14-moddasida 17-moddasida 15-moddasida 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Ota. Aka-opalar. Hamma birgalikda. 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Amaliy mashg’ulotlar. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning soniga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 1-bo’lim. 4-bo’lim 2-bo’lim 3-bo’lim 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Ta’lim jarayoni. Sinf majlislari. Tarbiya jarayoni. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. O`quvchilarni savodxonligi oshadi. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Amaliy mashg’ulotlar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 2-bosqichda. 4-bosqichda. 6-bosqichda. 3-bosqichda. 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Sport klublari Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Maktab Kutubxona 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Bilimdonlik, onglilik. Jismoniy, tashabbuskorlik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Bilim deganda nima tushuniladi? Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Dialektik Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 2-3 marta 1-2 marta 1 marta 4 marta 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? A.Navoiy. O’zbek xalq maqoli. “Qobusnoma”dan. A.Avloniy. 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) O‘yin deb nimaga aytiladi? Faoliyatga undash. Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . Jamoat birlashmalari tomonidan . 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Fan to’garaklari Maxsus to’garak Badiiy to’garak Ilmiy to’garak 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 4 turga 3 turga 2 turga 6 turga 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Ta’lim-tarbiya mavzusiga Kitobning qiziqarliligiga Yozuvchining hayoti va ijodiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Teatr va konsertlarga qatnashish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Yozish, chizish, o‘qish, aytish Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar Qoidali. Rolli. 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Aqliy va axloqiy tarbiya berish 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Kaykovus. Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Abdurauf Fitrat. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 12-16 yoshgacha. 10-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 7-14 yoshgacha 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Hamfikr va ahil oilala Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Davlat va jamiyat,shaxs. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Talim-tarbiya ma’lumot. Ta’lim jarayononi. Ota-onalar majlisi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 9-12 tagacha 10-20 tagacha 10-16 tagacha 11-12 tagacha 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Jismoniy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Ma`rifiy tarbiyalash Estetik tarbiyalash Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)