Pedagogik mahorat testlari No16 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No16 нет 0% 22491 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 16 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No16 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 393. Pedagogik diagnostikaning eng muhim kreteriyalari qaysilar? Umumiylik, oydinlik Tartiblilik, bosqichma bosqich Haqqoniylik, puxtalik, ishonchlilik Xamma javob to‘g‘ri 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 400.Ta’lim sohasidagi davlat siyosatining asosiy prinsiplari soni nechta? 6 ta 10 ta 5 ta 12 ta 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 377.Korreksion pedagogika asoslari fanining predmeti nimadan iborat Korreksion pedagogika-jismoniy va ruxiy kamchiliklari bor bolalarning psixofiziologik rivojlanishidagi xususiyatlarni urganadi Anomaliyalarning kelib chiqishi sabablarini, turlarini, anomal bolalarning psixofiziologik rivojlanishdagi xususiyatlarini o`rganish Korreksion pedagogika fani anomal bolalar uchun differentsial ta’limni tashxis etadi, ularning ta’lim-tarbiyasi bilan shugullanadi Korreksion pedagogika masalalarini ishlab chikishda asos buladigan eng muxim metodologik printsip tarakkiyot printsipidir. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 388.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o‘ziga xos tizimidir. O‘qituvchining obyektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi. Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o‘rnata olishi, ular bilan muloqot o‘rnatishga bo‘lgan domiy intilishi. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo‘lgan intelektual va hissiy munosabati. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 397.O‘qituvchi faoliyati va o‘quvchilar bilish faoliyatining xususiyatini belgilaydigan asosiy qoidalar nima deb yuritiladi? O‘qitish qoidalari O‘qitish jarayoni O‘qitish tamoyillari Ta’lim metodlari 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 398.Ta‘limning ikki yoqlama xarakteri nimani anglatadi? O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyatining birligi Ta‘lim va tarbiya birligi O‘qishni tashkil qilish, o‘quvchilarni individual psixik rivojlantirish sur‘atini tezlashtirish O‘quvchilarda muayyan dunyoqarashni tarkib toptirish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 376.Bolalarda kreativlikni shakllantirish jarayoni, metod va yo‘llari haqida tadqiqot ishlarini olib brogan chet el olimlarini ko`rsating? M.Ochilov, D.Yunusov Drepau Patti , A.Dolgurov , T.Bashina D.Ushinskiy, Disterverg 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 394.Pedagogik diagnostika fanining asosiy tamoyillari nechta? 9 5 7 8 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 387. Bilim deb nimaga aytiladi? O’quvchilarning ta‘lim jarayonida o’zlashtiradigan va amalda qo’llaydigan tabiat va jamiyat haqidagi ma‘lumotlar va faktlar. O’quvchilar ta‘lim jarayonida o’zlashtirish lozim bo’lgan o’quv materiallariga aytiladi. kishilarning tabiat va jamiyat haqidagi tasffurlariga aytiladi. O’quvchilar tushungan esda qoldirgan, amalda qo’llab oladigan ilmiy faktlar tushuncha qoidalar jamiga aytiladi. 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 380.Pedagogik diagnostikaga kim asos solgan? D.Fisher, R.Ress T.Stoun, Disterverg Pestolotsi Y.A.Komenskiy 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 396.Gnoseologiyaning lug`aviy ma’nosi nima? gnozis-bilish, logos – ta’limot gnozis-kadriyat, logos – ta’limot gnozis-faoliyat, logos – tadkikot gnozis-moxiyat, logos – ta’limot 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 392. Quyidagi javoblardan qaysi biri ta‘lim jarayonini ifodalaydi? Shaxs shakllanadigan jarayon Muayyan dunyoqarash qaror topa boradi Tarbiyalash jarayoni Bilmaslikdan bilishga tomon harakatning o‘z ichiga oladigan jarayon 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 382.......... lotincha so‘zdan olingan bo‘lib, asos, boshlang‘ich holat, asosiy rahbar g‘oya, xulq va faoliyatning asosiy qoidasi kabi ma’nolarni anglatadi. Konsepsiya Paradigma Etika Prinsip 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 389. Ko’nikma deb nimaga aytiladi? O’quvchilarning o’quv sharoitiga ko’nikib ketishlariga aytiladi. O’quvchilarni ta‘lim jarayonida o’zlashtirgan bilimlariga aytiladi. O’quvchilarni ta‘lim ishining muayyan tartiblariga odatlashlariga aytiladi. O’quvchilarning o’zlashtirgan bilimlarini amalda qo’llash usullarini egallashlariga aytiladi. 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 391.Shaxsning ijodiy faoliyatni tashkil etish va uning natijalanganligiga erishishni ta‘minlash imkoniyatini belgilovchi individual xususiyati nima deb ataladi Iqtidor Ijodiy qobiliyat Kreativ qobiliyat Ijodiy tafakkur 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 395.Dastlab arifmetikadan test orqali o‘quvchi bilimini sinash tizimini kim tadbiq etgan? I.Pavlov D.Smenyov T. Stoun D. Fisher 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 379.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish oldini olish tarbiyalash nazorat 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 381. Dunyoqarashning qaysi funksiyasi kishining aqliy jihatdan kamol topishida, nazariy tafakkurning qaror topishida, jamiyatning yetuk kishisi bo‘lib yetishishida yuksak g‘oyaviy mustahkam e’tiqod ruxida tarbiyalashda, ilmiy dunyoqarashni qaror toptirishda muhim rol o‘ynaydi? Metodologik funksiyasi Ijtimoiy funksiyasi Gnoseologik funksiyasi Tarbiyaviy funksiyasi 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 384.Bilish faoliyati boyicha tasnif qilinuvchi ta’lim metodlaridan qaysi biri kam vaqt sarflab, katta hajmdagi bilimni berishni ta’minlay oladi? reproduktiv tadqiqot muammoli qisman izlanish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 378.Oligofreniya necha darajada namoyon bo‘ladi? Akli zaif oligofren, demensiya Rezus faktorining tugri kelmasligi, xromosoma kasalliklari Debil, imbetsil, idiot Klinik, psixologik, pedagogik 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 385. Xulosa chiqarish turlari bo‘yicha ta’lim metodlariga qaysilar kiradi? Induktiv, deduktiv Ta’lim metodlari Reproduktiv, izohli-ko‘rgazmali, muammoli-izlanishli, tadqiqotii Og‘zaki, ko‘rgazmali va amaliy 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 383.Darsga qo‘yiladigan didaktik talablar – bu: Har bir dars aniq g‘oyaviy, mafkuraviy izlanishga ega bo‘lishi lozim. Dars uchun ajratilgan soat va daqiqalarni tejash va unumli foydalanish. Har bir dars ko‘rsatmali vositalar bilan jihozlanmog‘i lozim. Har bir dars aniq maqsadni ko‘zlab, puxta rejalashtirilgan bo‘lishi lozim. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 390.«Kreativlik o‘zida yangicha yo‘sinda amalga oshirilgan o‘zlashtirish to‘lqinini , yangicha aloqadorliklarni aniqlash, yangicha munosabatga kirishish , yangiliklar , ongning yangicha e’tirozlariga sabab bo‘luvchi faoliyatidir». Fikrni kim aytgan? Kyubi Makkelif R.Xameni Rodjers 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 386.Har bir darsning ta’lim vazifalarini aniq belgilash, darsni axborotlar bilan boyitish, ijtimoiy va shaxsiy ehtiyojlarni hisobga olish bilan mazmunini optimallashtirish darsning qaysi funksiyasiga misol bo‘la oladi? Didiktik Tarbiyaviy Rivojlantiruvchi Motivatsiyalovchi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 399......... ta’lim oluvchining bilim, ko‘nikma va malakalarini aniqlash, o‘lchash va baholashni anglatadi? Yakuniy tekshirish Tekshirish Nazorat Aniqlash Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)