Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 9896 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Umumiy, xususiy. Bilish, anglash Komunikativ, didaktik Perseptiv, empatiya. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? . Stanislavskiy D. Lokk Disterverg. Ushenskiy 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? Avloniy . A.S.Makarenko A.Navoiy M.Ulug’bek 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 222.Verbal vositalarini aniqlang Kulgi, ko‘z yoshi Yuz harakatlari Ta’sirli, og‘zaki, nutq Ichki mayillik 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 27-aprel 2017 yil 7-fevral 2017 yil 2-fevral 2017 yil 20-mart 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2017-2020 2017-2021 2017-2019 2020-2021 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? Redkin. K.D.Ushinskiy. L.N. Golstoy. A.S. Makarenko 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? O‘tirib gapirish. Oldin va orqaga Uyondan bu yonga Faqat bir joyda turish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 207. Pedagogik mahorat nima? Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 204. Test – bu .... Topshiriq va etalon Baho Nazorat Topshiriq 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 221.Pedagogik texnika nima? O‘qituvchining ilmiy mehnati Malakalar yig‘indisi Darsga ijodiy yondashish O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 220..Muomala nima? Oshkoraviy jarayon Faktik jarayon Axborot jarayoni O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Induktiv va Deduktiv Reproduktiv va muammoli-ijodiy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxorat va muloqot. Nutq va sanat Nutq va muloqot Sanat va muloqot 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Diqqatni safarband qilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang O‘qituvchining bayon Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Bilim, ko‘nikma, malaka. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang A.Avloniy az-Zamaxshariy N.K.Krupskaya K.D.Ushinskiy 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? Redkin A.S. Makarenko L.N.Golstoy K.D.Ushinskiy. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 2 5 3 4 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? Pedagogning iqtidori Pedagogning qobiliyati Pedagogning bilimi. . Pedagogning mahorati Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)