Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13707 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy tafakkur Kreativ qobiliyat Ijodiy qobiliyat Ijod 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Ta‘lim jarayonining Tarbiya jarayonining Bilish jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Umumiy kompitentlik Shaxsiy kompitentlik Didaktik kompitentlik Kasbiy kompetentlik 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? bashoratlash Nazorat, diagnostika nazorat qilish, baxolash tashxislash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- nazorat Tashxis Profilaktika korreksiya 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? xalq pedagogikasi maktab pedagogikasi korreksion pedagogika kasbiy pedagogika 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Birlamchi kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodkorlik Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs Bunyodkor shaxs 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik Ishonchlilik Relevantlilik konfidensiallik 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Qush tili» аsаri 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Relevantlilik konfidensiallik Maqsadlilik Ishonchlilik 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? O‘yin mashqi Og‘zaki mashq Individual mashq Yozma mashq 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? Pestolotsi Macherman D.Fisher R.Res 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi To‘g‘ri javob yo‘q Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)