Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 104 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tarix fanidan Attestatsiya №1 Tarix fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST №1 1 / 50 1) 40. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5 - 1, 5, 6 - 2, 3, 4 - 1, 4, 6 2 / 50 2) 16. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 1, 2, 3 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 3 / 50 3) 4. Muqaddas ichimlikka sig‘inuvchi saklar guruhi berilgan javobni belgilang. - saka-tigraxauda - saka-xaumovarka - saka-tiay-taradarayya - saka-masagetto 4 / 50 4) 2. Tarixiy-mantiqiy bog‘liqlik ( moslik) to‘g‘ri berilgan javobni toping. - Germaniyada- Saksoniyaliklar sulolasi - Shtaufenlar sulolasi - Xitoyda- Koryo sulolasi - Tan sulolasi - Fransiyada-Kapetinglar sulolasi -Tyudorlar sulolasi - Buxoro xonligida-Ashtarxoniylar sulolasi -Qo‘ng‘irotlar sulolasi 5 / 50 5) 14. Topshiriqni bajaring. - 1-d, 2-b, 3-f - 1-a, 2-d, 3-c - 1-d, 2-f, 3-e - 1-a, 2-d, 3- 6 / 50 6) 8. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 2. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 1. o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 3. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 7 / 50 7) 35. Topshiriqni bajaring. - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-to‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-noto‘g‘ri; III-noto‘g‘ri 8 / 50 8) 45. Topshiriqni bajaring. - 1,3 - 2,3 - 1,4 - 2,4 9 / 50 9) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 2,4 - 2,3 - 1,4 10 / 50 10) 21. Topshiriqni bajaring. - 2, 3 - 1, 2 - 3, 4 - 1, 4 11 / 50 11) 28. Topshiriqni bajaring. - 2, 3 - 1, 4 - 1, 3 - 2, 4 12 / 50 12) 23. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4, 5, 7 - 1, 3, 5, 7, 8 - 1, 2, 4, 6, 8 - 2, 3, 5, 6, 8 13 / 50 13) 9. Topshiriqni bajaring.O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 14 / 50 14) 38. Topshiriqni bajaring. - I−c−1; II−d−2; III−a−3; IV−b−4 - I−a−4; II−d−2; III−e−5; IV−b−3 - I−d−1; II−a−3; III−b−4; IV−e−5 - I−c−1; II−d−2; III−b−4; IV−a−3 15 / 50 15) 31. Topshiriqni bajaring. - III va IV - I va IV - I va II - II va III 16 / 50 16) 7. Ta’lim – bu.... 1. Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 3. Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi 4. Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 2. Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 17 / 50 17) 19. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4, 5, 7 - 2, 3, 4, 6, 8 - 1, 2, 3, 5, 8 - 1, 2, 4, 6, 7 18 / 50 18) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 2, 4 - 2, 3, 4 19 / 50 19) 41.. Quyidagi manzilgohlardan qaysi biri Surxondaryo viloyatida joylashgan emas? - Yerqo‘rg‘on - Teshiktosh - Sopollitepa - Jarqo‘ton 20 / 50 20) 17. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5 - 2, 3, 4 - 1, 2, 5 - 1, 4, 5 21 / 50 21) 30. Topshiriqni bajaring. - 1-b, 2-a, 3-c, 4-d - 1-b, 2-a, 3-c, 4-e - 1-c, 2-b, 3-d, 4-e - 1-a, 2-e, 3-d, 4-c 22 / 50 22) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4,5 - 2,4,5 - 1,2,5 - 1,2,3,5 23 / 50 23) 22. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 1, 2, 4 - 1, 2, 3 - 2, 3, 5 24 / 50 24) 43. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 25 / 50 25) 18. Topshiriqni bajaring. - 3, 4, 5 - 1, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 2, 4 26 / 50 26) 13. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat qildi. Bunda o‘quvchida qanday ko‘nikma turi shakllantiriladi? - mulohaza - qo‘llash - bilish - tahlil 27 / 50 27) 26. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4, 5, 7, 8 - 1, 3, 4, 5, 7, 9 - 1, 4, 5, 6, 7, 9 - 2, 3, 5, 6, 8, 9 28 / 50 28) 48. Topshiriqni bajaring. - 1,4,2,3 - 3,1,2,4 - 2,1,3,4 - 2,1,4,3 29 / 50 29) 11. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati 30 / 50 30) 1.Topshiriqni bajaring.Ishlab chiqarishga xizmat qiluvchi va jamiyat hayoti uchun zarur bo‘lgan me’yoriy sharoitni ta’minlashga xizmat qiladigan turli-tuman yordamchi xizmat ko‘rsatuvchi sohalar majmui nima deb yuritiladi? - Industriya - Infratuzilma - Intervensiya - Investitsiya 31 / 50 31) 24. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 2, 4 - 1, 4 - 2, 3 32 / 50 32) 44. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3 - 1,3,4 - 2,3,4 - 1,2,4 33 / 50 33) 27. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 3 - 1, 3 - 2, 4 34 / 50 34) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 - 2, 3, 4 35 / 50 35) 32. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 36 / 50 36) 39. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 6 - 1, 4, 6 - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 37 / 50 37) 3. Topshiriqni bajaring.Quyidagilardan Surxko‘tal (Afg‘onistonni Qunduz shahri yaqinida) yodgorligidan topilgan yozuvni aniqlang. - oromiy yozuvi asosidagi turkiy bitiklar - oromiy alifbosi asosidagi xorazmiy va sog‘diy bitiklari - oromiy yozuvi asosidagi kushon-baqtriya alifbosidagi bitiklari - yunon alifbosidagi kushon bitiklari 38 / 50 38) 42. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 4 - 1, 3 - 2, 3 39 / 50 39) 20. Topshiriqni bajaring. - 2, 4 - 2, 3 - 1, 4 - 1, 3 40 / 50 40) 15. Topshiriqni bajaring. - I-b, g; II-c, d; III-e - I-c, d; II-b, g; III-a - I-c, f; II-e, g; III-a - I-b, c; II-e, f; III-g 41 / 50 41) 34. Topshiriqni bajaring. - 4, 1, 2, 3 - 4, 1, 3, 2 - 1, 4, 2, 3 - 1, 4, 3, 2 42 / 50 42) 12. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Ijtimoiy ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi 43 / 50 43) 47. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,4 - 2,3 - 1,2 44 / 50 44) 33. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5, 7, 9 - 1, 2, 5, 8, 9 - 1, 3, 4, 6, 7 - 1, 3, 4, 6, 8 45 / 50 45) 36. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 1, 2, 5 - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 46 / 50 46) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-V, 2-B, 3-D, 4-G - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 47 / 50 47) 10. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - tabaqalashtirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 48 / 50 48) 5. Topshiriqni bajaring.Qaysi sulola hukmronligi davrida Xorazmda “Dor ul- hikma va maorif” (“Bilimdonlik va maorif uyi”) ga asos solingan? - Ma’muniylar - Afrig‘iylar - Shayboniylar - Anushteginiylar 49 / 50 49) 6. Topshiriqni bajaring.Darsni boshlashdan avval o‘qituvchi har bir o‘quvchining darsdan tashqari vaqtda nima bilan shug‘ullanishi haqida so‘radi. Dars davomida barcha o‘quvchi faol ishtirok etdi. O‘qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? 1. O‘quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi 3. Dars vaqtini oqilona boshqarish va o‘quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi 2. Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi 4. O‘quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalandi 50 / 50 50) 37. Topshiriqni bajaring. - 3, 5, 6 - 1, 2, 4 - 1, 3, 5 - 2, 4, 6 Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Tarix (att)