Pedagogika — 19 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 19 нет 0% 187 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546 Pedagogika Pedagogika — 19 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No19 1 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) O’quvchilarni ijobiy hatti-harakatlarga undovchi metodlar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. Rag’batlantirish va jazolash. Tushuntirish,o’rgatish,odatlantirish. Suhbat,hikoya,namuna. Mashq va o’rgatish usullari. 2 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Tarbiya usuli deb nimaga aytiladi? Tarbiyachining bolalarga axloq-odob fazilatlarini tarkib toptirish maqsadida ularning ongi va irodasiga ta’sir etish Komil inson shaxsini tarbiyalashga aytiladi Insonparvarlik ruhida tarbiyalash O`quv jarayoni va ularni tashkil etilishi 3 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Barkamol shaxs tarbiyasining maqsadi. Aqlan yetuk,axloqan pok,jismonan baquvvat,mehnatsevar,estetik didli shaxsni tarbiyalash.. Aqlan teran e’tiqodi kuchli ,iymonli,insofli,qobiliyatli shaxsni tarbiyalash.xsni tarbiyalash. Jismonan sog’lom,keng dunyoqarashli,go’zal didli shaxsni tarbiyalash. Ma’nan boy,axloqan pok,iymon-e’tiqodli shaxsni tayyorlash 4 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Ijtimoiy ongni shakllantirivchi metodlar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Mashq va o’rgatish usullari. Tushuntirish,o’rgatish,odatlantirish. Suhbat,hikoya,namuna Rag’batlantirish va jazolash usullari. 5 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Prinsip so’zining ma’nosi qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. Xulqning hatti-harakatning asosiy qoidasi demakdir Lozim bo’lgan materialni eng yaxshi yo’sinda bayon qilishdir O’qitish jarayoniga qo’yiladigan talablar yig’indisidir Aqlga yaqin narsalarni olg’a surishdir. 6 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Axloqiy tarbiyaning vazifalari nimalardan iborat? Iymon, insofli qilib tarbiyalash Insonning jamiyatga bo’lgan munosabatini shakllantirish, ongli intizomni tarbiyalasj, salbiy illatlarga qarshi nafrat uyg’otish, komil inson tarbiyalash Birdamlik tuyg’ularini shakllantirish Dunyoqarashni shakllantirish 7 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Tarbiya jarayonida kimlar qatnashadi…. O’qituvchi va o’quvchi Jamoa. Ibrat, namuna Tarbiyachi,tarbiyalanuvchi 8 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Aqliy tarbiyaning vazifasi nima. Insonlarga to’g’ri oqilona munosabatda bo’lish Tabiat va jamiatdagi go’zallikni idrok etish. Farzandni aql-idrokli,odobli qilib kamolotga etkazish Vatan himoyachilarini tarbiyalash. 9 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Siyosatnoma asari nechanchi yilda yozilgan? 1091-yilda 1095-yilda 1098-yilda 1099-yilda 10 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) Komil insonning zaruriy fazilatlaridan biri nima? Vatanni sevish Go’zallik qonunlari asosida ko’ra olish Xushmuomalalik Mehribonlik 11 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Dunyoqarash nima?. Insondagi salbiy va ijobiy xususiyat lar yig’indisi Kshilarning o’zgalarga bo’lgan munosabati. Kishilarning o’z-o’ziga tabiatga,jamiatga,bo’lgan munosabatlarining yig’indisidir. Kishilarning o’z-o’zlarini boshqarishlari. 12 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) O’qituvchining axloqiy fazilatlari qaysi jabovda ifodalangan? Bolalarga yaxshilik qilish; Muallimlar talabchan va adolatli bo’lishi; O’qituvchilar burchini ma’suliyatini anglash; Kamtarlik. 13 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) O’z-o’zini tarbiyalash usullarini aniqlang. O’z-o’zini maqtash. O’z-o’zini tanqid qilish. O’z-o’zini tahlil qilish,baholash. O’z-o’ziga tanqid qilish. 14 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Tarbiya maqsadini belgilashda nimalarga asoslanadi? Jamiyat talablari Milliy qadriyatlar Umuminsoniy qadriyatlar Davr nafasi va milliy xususiyatlar 15 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) O’quvchilarni faoliyatga undovchi usullarni ko`rsating Namuna Mashq qildirish, o`yin, musobaqa va topshiriq O`gatish, nasihat bersh Tushuntirish 16 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Mashq qildirish va o`rgatish usullari o’quvchlarni nimaga undaydi? Faoliyat Malaka Mustaqillik Odat 17 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Qanday ta’lim o‘quvchilarning har tomonlama umumiy tayyorgarligini va rivojlanishini ta’minlovchi fan asoslarini egallab oladi? Kasbiy ta’lim Umum ta’lim Politexnika ta’limi Madaniy ta’lim 18 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Odob qanday so’zdan olingan? Arabcha Lotincha Grekcha Forscha 19 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) O`qituvchining kasbiy—axloqiy fazilatlari qaysilar? Vatanparvarligi Xushmuomalalik Mehribonligi va kamtarligi Talabchan va adolatli bo’lish 20 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) „Tarbiyachi oldida turgan eng muhim vazifa bolalarni mustaqil fikrlay olishga o’rgatishdir „Ushbu jumla kimning qalamiga mansub? I.Karimov Z.M.Bobur A.Navoiy A.Temur 21 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) “Tarbiya ikki xil usulda o’quvchilar o’rganishga moyillik bildirmasalar rag’batlantirish usulidan, o’zboshimcha va itoatsiz bo’lsalar majburiy usulni qo’llash joiz” ushbu jumlalar kimning qalamiga mansub? A.A.Ibn Sino; A.Navoiy; A.N.Forobiy; A.Avloniy. 22 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Tarbiya nazariyasi qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan…. Har bir o’quvchi rivojlanish darajasining asoslanishi Insonparvarlik ta’limimi kuchaytirish. O’quvchining jamiyatimizda qabul qilingan axloq-odob qoidalariga mos keladigan e’tiqodni,axloqiy malaka va ko’nikmalarni ehtiyoj va intilishlarini tarkib toptirish Har bir tarbiyalanuvchi qobiliyati va qiziqishini rivojlantirish uchun kerakli sharoitlarni yaratib berish 23 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Rag`batlantirish va jazolash metodi o`quvchilarni nimaga undaydi? Faoliyatga Xulq-atvorga Ijtimoiy ongni shakllantirishga Ijobiy xatti-harakatga 24 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Axloqiy tushunchalar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Axloq,etika,odob,umuninsoniy axloq,milliy axloq,kasb axloqi,shaxs axloqi. Milliy axloq,shaxs axloqi,adolat. Vatanparlik,insonparvarlik,muloqat madaniyati. Odob, go’zallik,tejamkorlik 25 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Tarbiya prinsiplari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy ongni shakllantiruvchi,ijobiy xatti-harakatga undovchi,ijtimoiy xulq atvorni shakllantiruvchi. Og’zaki,yozma,amaliy. Tarbiyaning bir maqsadga qaratilganligi,shaxsni jamoada va jamoa orqali tarbiyalash,tarbiyaning izchilligi,muntazamliligi. Onglilik,faollik,,tushunarlilik,ko’rsatmalilik. 26 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Rag`batlantirish metodi nima? Faollashtirish Ruhlantirish Tashabbuskorlik Shakllantirish 27 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Suhbat va hikoya, tushuntirish qaysi metod turiga kiradi? Ko`rgazmali Og`zaki Amaliy Ko`rsatmali 28 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) „Metod“ so’zi qanday ma’noni bildiradi? yo’l, usul uslubiyot uslub metodika 29 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) „ Har kishi hayotdan olmasa ta’limUnga o’rgatolmas hech bir muallim .“ Rudakiy Z.M.Bobur A Navoiy. A.Jomiy. 30 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Tarbiya prinsiplari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan…. Onglilik va faollik,tushunarlilik,puxtalik Ko’rsatmalilik,ilmlilik,tizmlilik,kamol toptiruvchi prinsip Tarbiyaning bir maqsadga qaratilganligi,tarbiyaning hayot,mehnat bilan bog’liqligi,tarbiyaning izchilligi,tizimliligi.birligi Ibrat,namuna ,uqtirish. 31 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Tarbiya ishlarini amalga oshirish qanday hollarda ancha oson va muvaffaqiyatli bo`ladi? O`quvchilar ahil jamoa bo`lib uyushganda Amaliy hayot bilan bog`langanda Ta’lim-tarbiya bir maqsadga qaratilganda O`quvchilarning yosh xususiyatlarini hisobga olganda 32 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Tushuntirish, namuna, nasihat berish qaysi metodlarga kiradi? `Faoliyatga va xatti-harakatga undovchi metod Ijobiy xatti-harakatga undovchi metod Ijtimoiy ongni shakllantiruvchi metod Faoliyatga undovchi metod 33 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Pedagogik jarayonning harakat vositasi nima?] Faoliyat Topshiriq Mustaqil ish Mashq 34 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Qaysi asarda davlatni odilona boshqarish,sulh va muruvvat,mamlakat obodonchiligi haqida da’vat etilga Siyosat Siyosatnoma Axloqi Muhsiniy Qobusnoma 35 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Bolalarda insoniy his-tuyg`ularni tarbiyalashning asosi nimalardan iborat? O`z burchini anglash Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Insonlarga nisbatan samimiy munosabatda bo`lish Rostgo`y bo`lish 36 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Tarbiya nazariyasiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. Tarbiyalanuvchining qiziqishini rivojlantirish uchun sharoit yaratish. O’quvchilarning jamiyatimizda qabul qilingan axloq odob qoidalariga mos keladigan e’tiqodini tarkib toptirish. Tarbiyaviy ishning samaradorligini oshirish. Insonparvarlik ta’limini kuchaytirish. 37 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Tarbiya metodlariga quyidagilardan qaysi metodlarni kiritamiz.. Aniq maqsadga qaratilganlik Og’zaki,ko’rsatmali,amaliy. Ilmiylik, tushunarlilik,muntazamlilik. Ibrat,namuna,ishontirish,uqtirish,tushuntirish,nasihatqilish,uyaltirish,rag’batlantirish,tanbeh berish. 38 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Zar va siyosat haqidagi fikr kimga qarashli: Saroymulkxonimga Amir Temurga Yusuf Xos Xojibga Nizomilmulkga 39 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Yangi usul maktablari uchun birinchi marta „Ustodi avval“ alifbosini yaratgan Turkistonda ta’lim-tarbiya taraqqiyotiga katta hissa qo’shgan alloma kim? Mahmudxo’ja Behbudiy Saidrasul Aziziy A.Avloniy H.H.Niyoziy 40 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Tarbiyaning maqsadi bu … Har tomonlama barkamol yetuk insonlarni tarbiyalash Axloq normalarini singdirish Aqlli bolalarni voyaga yetkazish Ta’lim-tarbiya jarayonini to`g`ri tashkil etish 41 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Muallim so’zining ma’nosi nima? Arabcha so’z bo’lib „Eng ilmli kishi“, „Ilm beruvchi kishi“ degan ma’noni anglatadi. Arabcha so’zdan olingan bo’lib, „Tarbiyachi“degan ma’noni anglatadi Lotincha so’zdan olingan bo’lib, „Kishilarni to’plab ilm beruvchi Lotincha so’zdan olingan bo’lib, „Mohir tarbiyachi“ degan ma’noni anglatadi 42 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) „Intizom deb qiladurgan ibodatlarimizni, ishlarimizni har birini o’z vaqtida tartibi ila qilmoqni aytilur“ jumla kimning qalamiga mansub? Forobiy A.Avloniy Ibn Sino Alisher Navoiy 43 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Siyosat so’ziga to’g’ri ta’rifni belgilang: Arabcha “arafa” sozidan olingan bo’lib,davlat degan ma’noni bildiradi. Lotincha “sintaksis” so’zidan olingan bo’lib aniq maqsadga intilish ma’nosini anglatadi. Fors tilidan olingan bo’lib “dalv”davlat degan ma’noni anglatadi. Yunoncha “polis”davlat so’zidan olingan bo’lib davlat va jamiyat ishlari bilan bevosita shug’ullanish jarayonini ahglatadi. 44 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Ta’lim-tarbiyaga birinchi bo’lib ta’rif bergan alloma Al Xorazmiy Forobiy Abdulla Avloniy Abu Ali ibn Sino 45 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Barkamol shaxs tarbiyasining tarkibiy qismlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Axloqiy,jismoniy,estetik,insonparvarlik tarbiyasi. Ma’naviyat,iymon-e’tiqod,go’zallik,mehnatsevarlik tarbiyasi. Aqliy,axloqiy,jismoniy,ma’naviyat tarbiyasi. Jismoniy aqliy,axloqiy,estetik,mehnat tarbiyasi. 46 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Shaxsni rivojlantiruvchi omillarni belgilang Biologik va jismoniy omillar Ijtimoiy va o‘sish omillari Ruhiy va ijtimoiy omillar Biologik va ijtimoiy omillar Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)