Pedagogika — 19 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 19 нет 0% 298 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546 Pedagogika Pedagogika — 19 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No19 1 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Bolalarda insoniy his-tuyg`ularni tarbiyalashning asosi nimalardan iborat? Rostgo`y bo`lish O`z burchini anglash Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Insonlarga nisbatan samimiy munosabatda bo`lish 2 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Tarbiya ishlarini amalga oshirish qanday hollarda ancha oson va muvaffaqiyatli bo`ladi? Ta’lim-tarbiya bir maqsadga qaratilganda O`quvchilarning yosh xususiyatlarini hisobga olganda O`quvchilar ahil jamoa bo`lib uyushganda Amaliy hayot bilan bog`langanda 3 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Ta’lim-tarbiyaga birinchi bo’lib ta’rif bergan alloma Abdulla Avloniy Forobiy Abu Ali ibn Sino Al Xorazmiy 4 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Komil insonning zaruriy fazilatlaridan biri nima? Vatanni sevish Go’zallik qonunlari asosida ko’ra olish Mehribonlik Xushmuomalalik 5 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Muallim so’zining ma’nosi nima? Arabcha so’z bo’lib „Eng ilmli kishi“, „Ilm beruvchi kishi“ degan ma’noni anglatadi. Arabcha so’zdan olingan bo’lib, „Tarbiyachi“degan ma’noni anglatadi Lotincha so’zdan olingan bo’lib, „Mohir tarbiyachi“ degan ma’noni anglatadi Lotincha so’zdan olingan bo’lib, „Kishilarni to’plab ilm beruvchi 6 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Tarbiya nazariyasiga berilgan ta’rif qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. O’quvchilarning jamiyatimizda qabul qilingan axloq odob qoidalariga mos keladigan e’tiqodini tarkib toptirish. Insonparvarlik ta’limini kuchaytirish. Tarbiyalanuvchining qiziqishini rivojlantirish uchun sharoit yaratish. Tarbiyaviy ishning samaradorligini oshirish. 7 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Yangi usul maktablari uchun birinchi marta „Ustodi avval“ alifbosini yaratgan Turkistonda ta’lim-tarbiya taraqqiyotiga katta hissa qo’shgan alloma kim? Saidrasul Aziziy H.H.Niyoziy Mahmudxo’ja Behbudiy A.Avloniy 8 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Prinsip so’zining ma’nosi qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. Aqlga yaqin narsalarni olg’a surishdir. O’qitish jarayoniga qo’yiladigan talablar yig’indisidir Lozim bo’lgan materialni eng yaxshi yo’sinda bayon qilishdir Xulqning hatti-harakatning asosiy qoidasi demakdir 9 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Dunyoqarash nima?. Kshilarning o’zgalarga bo’lgan munosabati. Insondagi salbiy va ijobiy xususiyat lar yig’indisi Kishilarning o’z-o’zlarini boshqarishlari. Kishilarning o’z-o’ziga tabiatga,jamiatga,bo’lgan munosabatlarining yig’indisidir. 10 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) O’quvchilarni faoliyatga undovchi usullarni ko`rsating Tushuntirish Mashq qildirish, o`yin, musobaqa va topshiriq Namuna O`gatish, nasihat bersh 11 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Ijtimoiy ongni shakllantirivchi metodlar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Rag’batlantirish va jazolash usullari. Suhbat,hikoya,namuna Tushuntirish,o’rgatish,odatlantirish. Mashq va o’rgatish usullari. 12 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) O’quvchilarni ijobiy hatti-harakatlarga undovchi metodlar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. Rag’batlantirish va jazolash. Mashq va o’rgatish usullari. Tushuntirish,o’rgatish,odatlantirish. Suhbat,hikoya,namuna. 13 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Qanday ta’lim o‘quvchilarning har tomonlama umumiy tayyorgarligini va rivojlanishini ta’minlovchi fan asoslarini egallab oladi? Madaniy ta’lim Politexnika ta’limi Umum ta’lim Kasbiy ta’lim 14 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) “Tarbiya ikki xil usulda o’quvchilar o’rganishga moyillik bildirmasalar rag’batlantirish usulidan, o’zboshimcha va itoatsiz bo’lsalar majburiy usulni qo’llash joiz” ushbu jumlalar kimning qalamiga mansub? A.A.Ibn Sino; A.N.Forobiy; A.Navoiy; A.Avloniy. 15 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Tarbiya usuli deb nimaga aytiladi? Komil inson shaxsini tarbiyalashga aytiladi O`quv jarayoni va ularni tashkil etilishi Tarbiyachining bolalarga axloq-odob fazilatlarini tarkib toptirish maqsadida ularning ongi va irodasiga ta’sir etish Insonparvarlik ruhida tarbiyalash 16 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Odob qanday so’zdan olingan? Forscha Lotincha Grekcha Arabcha 17 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) „ Har kishi hayotdan olmasa ta’limUnga o’rgatolmas hech bir muallim .“ Rudakiy A Navoiy. A.Jomiy. Z.M.Bobur 18 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) O’qituvchining axloqiy fazilatlari qaysi jabovda ifodalangan? Kamtarlik. Muallimlar talabchan va adolatli bo’lishi; O’qituvchilar burchini ma’suliyatini anglash; Bolalarga yaxshilik qilish; 19 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Axloqiy tarbiyaning vazifalari nimalardan iborat? Iymon, insofli qilib tarbiyalash Birdamlik tuyg’ularini shakllantirish Dunyoqarashni shakllantirish Insonning jamiyatga bo’lgan munosabatini shakllantirish, ongli intizomni tarbiyalasj, salbiy illatlarga qarshi nafrat uyg’otish, komil inson tarbiyalash 20 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Tarbiya nazariyasi qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan…. Insonparvarlik ta’limimi kuchaytirish. Har bir tarbiyalanuvchi qobiliyati va qiziqishini rivojlantirish uchun kerakli sharoitlarni yaratib berish Har bir o’quvchi rivojlanish darajasining asoslanishi O’quvchining jamiyatimizda qabul qilingan axloq-odob qoidalariga mos keladigan e’tiqodni,axloqiy malaka va ko’nikmalarni ehtiyoj va intilishlarini tarkib toptirish 21 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Tarbiya maqsadini belgilashda nimalarga asoslanadi? Davr nafasi va milliy xususiyatlar Umuminsoniy qadriyatlar Milliy qadriyatlar Jamiyat talablari 22 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Mashq qildirish va o`rgatish usullari o’quvchlarni nimaga undaydi? Malaka Mustaqillik Odat Faoliyat 23 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Axloqiy tushunchalar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Axloq,etika,odob,umuninsoniy axloq,milliy axloq,kasb axloqi,shaxs axloqi. Vatanparlik,insonparvarlik,muloqat madaniyati. Odob, go’zallik,tejamkorlik Milliy axloq,shaxs axloqi,adolat. 24 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Tarbiyaning maqsadi bu … Axloq normalarini singdirish Ta’lim-tarbiya jarayonini to`g`ri tashkil etish Aqlli bolalarni voyaga yetkazish Har tomonlama barkamol yetuk insonlarni tarbiyalash 25 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Tarbiya prinsiplari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan…. Onglilik va faollik,tushunarlilik,puxtalik Ko’rsatmalilik,ilmlilik,tizmlilik,kamol toptiruvchi prinsip Ibrat,namuna ,uqtirish. Tarbiyaning bir maqsadga qaratilganligi,tarbiyaning hayot,mehnat bilan bog’liqligi,tarbiyaning izchilligi,tizimliligi.birligi 26 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Siyosatnoma asari nechanchi yilda yozilgan? 1095-yilda 1098-yilda 1099-yilda 1091-yilda 27 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Barkamol shaxs tarbiyasining maqsadi. Jismonan sog’lom,keng dunyoqarashli,go’zal didli shaxsni tarbiyalash. Aqlan yetuk,axloqan pok,jismonan baquvvat,mehnatsevar,estetik didli shaxsni tarbiyalash.. Ma’nan boy,axloqan pok,iymon-e’tiqodli shaxsni tayyorlash Aqlan teran e’tiqodi kuchli ,iymonli,insofli,qobiliyatli shaxsni tarbiyalash.xsni tarbiyalash. 28 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Qaysi asarda davlatni odilona boshqarish,sulh va muruvvat,mamlakat obodonchiligi haqida da’vat etilga Siyosat Qobusnoma Siyosatnoma Axloqi Muhsiniy 29 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Siyosat so’ziga to’g’ri ta’rifni belgilang: Yunoncha “polis”davlat so’zidan olingan bo’lib davlat va jamiyat ishlari bilan bevosita shug’ullanish jarayonini ahglatadi. Arabcha “arafa” sozidan olingan bo’lib,davlat degan ma’noni bildiradi. Fors tilidan olingan bo’lib “dalv”davlat degan ma’noni anglatadi. Lotincha “sintaksis” so’zidan olingan bo’lib aniq maqsadga intilish ma’nosini anglatadi. 30 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Pedagogik jarayonning harakat vositasi nima?] Faoliyat Topshiriq Mustaqil ish Mashq 31 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) O’z-o’zini tarbiyalash usullarini aniqlang. O’z-o’ziga tanqid qilish. O’z-o’zini maqtash. O’z-o’zini tahlil qilish,baholash. O’z-o’zini tanqid qilish. 32 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) „Tarbiyachi oldida turgan eng muhim vazifa bolalarni mustaqil fikrlay olishga o’rgatishdir „Ushbu jumla kimning qalamiga mansub? Z.M.Bobur I.Karimov A.Navoiy A.Temur 33 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Tarbiya metodlariga quyidagilardan qaysi metodlarni kiritamiz.. Og’zaki,ko’rsatmali,amaliy. Ilmiylik, tushunarlilik,muntazamlilik. Ibrat,namuna,ishontirish,uqtirish,tushuntirish,nasihatqilish,uyaltirish,rag’batlantirish,tanbeh berish. Aniq maqsadga qaratilganlik 34 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Tarbiya jarayonida kimlar qatnashadi…. O’qituvchi va o’quvchi Jamoa. Ibrat, namuna Tarbiyachi,tarbiyalanuvchi 35 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Tushuntirish, namuna, nasihat berish qaysi metodlarga kiradi? Ijtimoiy ongni shakllantiruvchi metod Ijobiy xatti-harakatga undovchi metod `Faoliyatga va xatti-harakatga undovchi metod Faoliyatga undovchi metod 36 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Shaxsni rivojlantiruvchi omillarni belgilang Biologik va ijtimoiy omillar Ijtimoiy va o‘sish omillari Ruhiy va ijtimoiy omillar Biologik va jismoniy omillar 37 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Barkamol shaxs tarbiyasining tarkibiy qismlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Aqliy,axloqiy,jismoniy,ma’naviyat tarbiyasi. Jismoniy aqliy,axloqiy,estetik,mehnat tarbiyasi. Ma’naviyat,iymon-e’tiqod,go’zallik,mehnatsevarlik tarbiyasi. Axloqiy,jismoniy,estetik,insonparvarlik tarbiyasi. 38 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Zar va siyosat haqidagi fikr kimga qarashli: Nizomilmulkga Amir Temurga Yusuf Xos Xojibga Saroymulkxonimga 39 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Rag`batlantirish metodi nima? Shakllantirish Faollashtirish Ruhlantirish Tashabbuskorlik 40 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Suhbat va hikoya, tushuntirish qaysi metod turiga kiradi? Og`zaki Ko`rsatmali Ko`rgazmali Amaliy 41 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) „Intizom deb qiladurgan ibodatlarimizni, ishlarimizni har birini o’z vaqtida tartibi ila qilmoqni aytilur“ jumla kimning qalamiga mansub? Ibn Sino Forobiy Alisher Navoiy A.Avloniy 42 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) „Metod“ so’zi qanday ma’noni bildiradi? uslubiyot uslub yo’l, usul metodika 43 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Aqliy tarbiyaning vazifasi nima. Vatan himoyachilarini tarbiyalash. Farzandni aql-idrokli,odobli qilib kamolotga etkazish Insonlarga to’g’ri oqilona munosabatda bo’lish Tabiat va jamiatdagi go’zallikni idrok etish. 44 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Tarbiya prinsiplari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Og’zaki,yozma,amaliy. Onglilik,faollik,,tushunarlilik,ko’rsatmalilik. Ijtimoiy ongni shakllantiruvchi,ijobiy xatti-harakatga undovchi,ijtimoiy xulq atvorni shakllantiruvchi. Tarbiyaning bir maqsadga qaratilganligi,shaxsni jamoada va jamoa orqali tarbiyalash,tarbiyaning izchilligi,muntazamliligi. 45 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) O`qituvchining kasbiy—axloqiy fazilatlari qaysilar? Mehribonligi va kamtarligi Xushmuomalalik Vatanparvarligi Talabchan va adolatli bo’lish 46 / 46 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Rag`batlantirish va jazolash metodi o`quvchilarni nimaga undaydi? Faoliyatga Ijobiy xatti-harakatga Xulq-atvorga Ijtimoiy ongni shakllantirishga Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)