Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 10156 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? A.S. Makarenko L.N.Golstoy K.D.Ushinskiy. Redkin 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? M.Ulug’bek . A.S.Makarenko A.Navoiy Avloniy 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? . Pedagogning mahorati Pedagogning bilimi. Pedagogning iqtidori Pedagogning qobiliyati 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash O‘qituvchining bayon |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. Bilim, ko‘nikma, malaka. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 222.Verbal vositalarini aniqlang Ichki mayillik Kulgi, ko‘z yoshi Ta’sirli, og‘zaki, nutq Yuz harakatlari 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 2-fevral 2017 yil 20-mart 2017 yil 27-aprel 2017 yil 7-fevral 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 220..Muomala nima? Axborot jarayoni Faktik jarayon Oshkoraviy jarayon O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Ushenskiy . Stanislavskiy D. Lokk Disterverg. 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Perseptiv, empatiya. Komunikativ, didaktik Bilish, anglash Umumiy, xususiy. 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Diqqatni safarband qilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? O‘tirib gapirish. Uyondan bu yonga Faqat bir joyda turish Oldin va orqaga 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? K.D.Ushinskiy. Redkin. A.S. Makarenko L.N. Golstoy. 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxorat va muloqot. Nutq va sanat Sanat va muloqot Nutq va muloqot 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 207. Pedagogik mahorat nima? Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 204. Test – bu .... Baho Topshiriq Topshiriq va etalon Nazorat 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang N.K.Krupskaya az-Zamaxshariy K.D.Ushinskiy A.Avloniy 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 4 2 5 3 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 221.Pedagogik texnika nima? Malakalar yig‘indisi O‘qituvchining ilmiy mehnati Darsga ijodiy yondashish O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2020-2021 2017-2019 2017-2021 2017-2020 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)