Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 10162 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2017-2019 2017-2020 2020-2021 2017-2021 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 220..Muomala nima? Axborot jarayoni Faktik jarayon O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni Oshkoraviy jarayon 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 207. Pedagogik mahorat nima? Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 222.Verbal vositalarini aniqlang Ichki mayillik Ta’sirli, og‘zaki, nutq Yuz harakatlari Kulgi, ko‘z yoshi 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. Bilim, ko‘nikma, malaka. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 3 2 5 4 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 221.Pedagogik texnika nima? O‘qituvchining ilmiy mehnati O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar Darsga ijodiy yondashish Malakalar yig‘indisi 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? Oldin va orqaga Uyondan bu yonga O‘tirib gapirish. Faqat bir joyda turish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash O‘qituvchining bayon 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang K.D.Ushinskiy az-Zamaxshariy A.Avloniy N.K.Krupskaya 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 2-fevral 2017 yil 27-aprel 2017 yil 20-mart 2017 yil 7-fevral 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? A.S. Makarenko Redkin. K.D.Ushinskiy. L.N. Golstoy. 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Nutq va muloqot Sanat va muloqot Nutq va sanat Maxorat va muloqot. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? M.Ulug’bek A.Navoiy Avloniy . A.S.Makarenko 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Ifodali, ko’rgazmali, amaliy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? L.N.Golstoy A.S. Makarenko Redkin K.D.Ushinskiy. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Bilish, anglash Perseptiv, empatiya. Komunikativ, didaktik Umumiy, xususiy. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Disterverg. Ushenskiy . Stanislavskiy D. Lokk 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish Diqqatni safarband qilish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? . Pedagogning mahorati Pedagogning bilimi. Pedagogning qobiliyati Pedagogning iqtidori 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 204. Test – bu .... Topshiriq Topshiriq va etalon Baho Nazorat 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)