Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy A.Avloniy M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Yusuf Xos Xojib Ibn Sino .M. Qoshg’ariy A.Navoiy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat so’z boyligi notiqligi 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Nazarova T.S Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog faoliyati Pedagogning ish faoliyati Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Kommunikativ vositalar Rivojlantiruvchi maqsad 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi Barcha javoblar to’g’ri 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen D.Lokk, D.Ushiniskiy 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 87. Test-bu Topshiriq Nazorat Topshiriq va etalon Sinov 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko Sh.A Amanashveli A Avloniy K.D Ushinskiy 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy Davidov, I.S.Ladenko S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)