Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko A Avloniy Sh.A Amanashveli K.D Ushinskiy 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. so’z boyligi notiqligi O’qituvchining notiqlik sa’nati O’qituvchining talabchanligi prensipialligi Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Nazarova T.S Lerner I.Ya Bespalg’ko P Saidaxmedov N.S. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy A.Avloniy M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 87. Test-bu Topshiriq Sinov Nazorat Topshiriq va etalon 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog shaxsiyati Pedagog faoliyati Pedagogning ish faoliyati Pedagogning muomalasi bilan 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen D.Lokk, D.Ushiniskiy Platon, Sitseron 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Rivojlantiruvchi maqsad Kommunikativ vositalar Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Barcha javoblar to`g`ri Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 79. Texnologik sub’ekt nima? Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. .M. Qoshg’ariy Ibn Sino A.Navoiy Yusuf Xos Xojib 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova Davidov, I.S.Ladenko Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)