Pedagogika — 5 Posted on 10.03.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 5 нет 0% 25288 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 5 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No5 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 121.O`zbekiston Respublikasi Prezidentining «Oliy o`quv yurtidan keyingi ta`lim tizimini yanada takomillashtirish to`g`risida»gi PF-4958-son Farmoni qachon qabul qilingan? 2017-yil 22-may 2017-yil 23-fevral 2017-yil 16-fevral 2017-yil 15-mart 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 110.Ushbu metod respondentlar tomonidan muayyan fan sohasi yoki faoliyat (shu jumladan, kasbiy faoliyat) bo`yicha o`zlashtirilgan nazariy bilim va amaliy ko`nikma, malakalar darajasini aniqlashga xizmat qiladi. Ta`rif etilgan metod qaysi qatorda berilgan? Test metodi Pedagogik kuzatish Bolalar ijodini o`rganish Pedagogik tahlil qilish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 115.Yuqori malakali mutaxassisni tayyorlaydi va ulardan foydalanadi, ilg`or pedagogik va axborot texnologiyalarini ishlab chiqadi. Ushbu ta`rif KTMD ning qaysi tarkibiy qismiga tegishli? uzliksiz ta`lim davlat va jamiyat ishlab chiqarish fan 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 107.Muayyan harakat yoki faoliyatni bajarishning avtomatlashtirilgan shakli” ushbu ta`rif quydagi keltirilgan tushunchalardan qaysi biriga tegishli? Malaka Ma`lumot Ko`nikma Bilim 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 105.Pedagogikanig asosiy kategoriyalaridan biri bo`lgan tarbiyaga qaysi qatorda to`g`ri ta`rif berilgan? Ta`lim-tarbiya jarayoni, mazmuni, qonuniyatlari, tamoyillari, shakl, metod va vositalari o`quvchilami nazariy bilim, amaliy ko`nikma va malakalar bilan qurollantirish, kompetentlikni tarkib toptirishga yo'naltirilgan jarayon Aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o`stirish, uning ongi, xulq- atvori va dunyo-qarashini tarkib toptirish jarayoni Yaxlit Pedagogik Jarayon 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 118.«Umumiy o`rta, o`rta maxsus va kasb-hunar ta`limi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to`g`risida»gi PF-5313-son Farmoni qachon qabul qilindi? 2018-yil 25-yanvar 2019-yil 25-yanvar 2019-yil 24-yanvar 2018-yil 30-yanvar 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 104.Pedagogika fanining predmeti ….. Ta`lim-tarbiya jarayoni, mazmuni, qonuniyatlari, tamoyillari, shakl, metod va vositalari o`quvchilami nazariy bilim, amaliy ko`nikma va malakalar bilan qurollantirish, Muayyan, aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o`stirish, Yaxlit Pedagogik Jarayon 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 109.Pedagogikaning boshqa fanlar bilan aloqadorligi mavjud bo`lmagan fan qaysi qatorda keltirilgan? Ta`lim menejmenti Etika Mantiq Estetika 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 116.2017-yil 30-sentabrdagi PQ-3305-son qarori asosida qaysi vazirlik tashkil topdi? Maktabgacha ta`lim vazirligi Moliya vazirligi Oliy va o`rta maxsus ta`lim vazirligi Xalq ta`lim vazirligi 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 101.Pedagogika fanlar tizimiga kirmaydigan fan qaysi qatorda keltirilgan? Falsafa Maktabgacha pedagogika Pedagogika tarixi Pedagogik texnologiya 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 103Pedagogika fanining obyekti qaysi qatorda keltirilgan? Yaxlit Pedagogik Jarayon Ta`lim-tarbiya jarayoni, mazmuni, qonuniyatlari, tamoyillari, shakl, metod va vositalari yosh avlodni har tomonlama o`stirish, xulq- atvori va dunyo-qarashini tarkib toptirish jarayoni. o`quvchilami nazariy bilim, amaliy ko`nikma va malakalar bilan qurollantirish, 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 123.Boshqaruvning nechta funksiyasi mavjud? 5 6 4 7 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 102.Ta`lim va tarbiya jarayonini yaxlitlikda o`rganadigan fan sohasi” ushbu ta`rif qaysi fanga nisbatan qo`llanilgan? Tarbiya Falsafa Mantiq Pedagogika 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 124.Boshqaruv metodlari nechta? 5 6 7 3 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 119.O`zbekiston Respublikasi Davlat byudjeti mablag`lari hisobidan moliyalashtiriladigan, ishlab chiqarishdan ajralgan holda mutaxassislikni chuqur o`rganish va doktorlik dissertatsiyasini tayyorlash va himoya qilish maqsadida ular tomonidan ilmiy izlanishlar olib borish bo`yicha falsafa doktori (Philmiy darajasi izlanuvchilari uchun OTM va ITMlarida tashkil etiladigan oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlar ixtisosliklari bo`yicha oliy o`quv yurtidan keyingi ta`lim shakli. Keltirilgan ta`rif qaysi qatordagi tushunchaga tegishli Mustaqil izlanuvchi Magistratura Doktorantura Tayanch doktorantura 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 106.Pedagogikanig asosiy kategoriyalaridan biri bo`lgan tarbiyaga qaysi qatorda to`g`ri ta`rif berilgan? o`quvchilami nazariy bilim, amaliy ko`nikma va malakalar bilan qurollantirish, kompetentlikni tarkib toptirishga jarayoni Yaxlit Pedagogik Jarayon Aniq maqsad, ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o`stirish, uning ongi, xulq- atvori va dunyo-qarashini tarkib toptirish jarayoni Ta`lim-tarbiya jarayoni, mazmuni, qonuniyatlari, tamoyillari, shakl, metod va vositalari 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 120.«Oliy o`quv yurtidan keyingi ta`lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to`g`risida» Qarori qachon qabul qilindi. 2017-yil 22-may 2017-yil 23-fevral 2017-yil 15-mart 2017-yil 16-fevral 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 122.....-ma`lum bir obyektga tashkiliy, rejali, tizimli ta`sir ko`rsatish demakdir. Nuqtalar o`rnidagi so`zni toping? Tajriba Boshqarish Amaliyot Malaka 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 108.Ta`lim-tarbiya natijasida o`zlashtirilgan va tizimlashtirilgan bilim, hosil qilingan ko`nikma va malakalar hamda tarkib topgan dunyoqarash majmui.” ushbu ta`rif quydagi keltirilgan tushunchalardan qaysi biriga tegishli? Bilim Malaka Ko`nikma Ma`lumot 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 117.O`zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 30-sentabrdagi PQ-3304-son Qarori asosida qaysi vazirlik faoliyati takomillashtirildi. Moliya vazirligi Oliy va o`rta maxsus ta`lim vazirligi Maktabgacha ta`lim vazirligi Xalq ta`lim vazirligi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 111.Kadrlar tayyorlash milliy dasturining 5 ta tarkibiy qismi qaysi qatorda keltirilgan? Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta`lim, fan, ishlab chiqarish Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta`lim, san’at, ishlab chiqarish shaxs, davlat va jamiyat, oliy ta`lim, fan, ishlab chiqarish Inson, davlat va jamiyat, uzliksiz ta`lim, fan, ishlab chiqarish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 125.Faqat qaysi sohada yoshlarni huquqiy tarbiyasida muvafaqqiyatga erishish mumkin? Ta’limiy tarbiyaviy Huquqiy iktisodiy Ta’lim. Tarbiya 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 113.Kadrlar tayyorlash tizimining bosh subyekti va obyekti qaysi qatorda keltirilgan? Individ Inson Odam Shaxs 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 114Ta`lim va kadrlar tayyorlash tizimining faoliyatini tartibga solish va nazorat qilishni amalga oshiruvchi kadrlami tayyorlash va ulami qabul qilib olishning kafillaridir. Ushbu ta`rif KTMD ning qaysi tarkibiy qismiga tegishli? ishlab chiqarish fan uzliksiz ta`lim davlat va jamiyat 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 112.Pedagogik mahorat bu... pedagogikaning konseplual masalalari va amaliy jihatlarini tadqiq etadi. qonuniyatlar va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o`rganadi pedagogikaning umumnazariy masalalari, qonuniyatlari va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o`rganadi maktabgacha ta`lim yoshidagi bolalami tarbiyalash, ulami intellektual, ma`naviy-axloqiy va jismoniy jihatdan kamolotga yetkazish masalalarini o`rganadi. o`qituvchilami pedagogik faoliyatga tayyorlash taktikasi, pedagogik qobiliyatlami shakllantirish, pedagogik madaniyat va texnikani tarkib toptirish hamda nutq texnikasini egallash yo'llarini o`rganadi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)