Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 11 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 26 ta 12 ta 16 ta 2 / 27 2) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? majlislar tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit 3 / 27 3) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? "Quron karim","Hadislar" rivoyatlar, anosirlar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar atosirlar, maqollar 4 / 27 4) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 5 / 27 5) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 6 / 27 6) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; 7 / 27 7) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; 8 / 27 8) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Fikr yuritishida o’rgatadi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi 9 / 27 9) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; 10 / 27 10) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 7 bosqich 4 bosqich 5 bosqich 6 bosqich 11 / 27 11) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 14 ta 15 ta 24 ta 12 / 27 12) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 13 / 27 13) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 4-5 yoshda 2 yarim yoshda 2-2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 14 / 27 14) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Davlat talablari «Uchinchi ming yilikning bolasi»; Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun 15 / 27 15) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4-8 ta 3-4 ta 5-7 ta 4 yo’nalish 16 / 27 16) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? predmetlar tagidan o’ta oladi yuguradi yotadi. sakraydi 17 / 27 17) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda pedagogik jarayonlarda o’yinlar orqali analizatorlar orqali 18 / 27 18) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi predmet tagidan o’tadi oladi; 19 / 27 19) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti 20 / 27 20) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? nafosat tarbiyasi orqali buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh 21 / 27 21) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? kichik yosh katta yosh tayyorlov yosh o’rta yosh 22 / 27 22) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 23 / 27 23) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi tovushga boshini qaratadi; o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; 24 / 27 24) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 3 ta 5 ta 2 ta 4 ta 25 / 27 25) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; 26 / 27 26) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? integrallashtirilgan ta’lim o’yin faoliyati orqali tadbirlar alohida mashg’ulot 27 / 27 27) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Variativ dasturlar asosida Davlat talablariga mosligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Ваша оценка 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)