Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11938 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 4 5 7 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. Y.P.Azorov A.S.Makarenko X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Shaxsiy Verbal Faktik 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 238.Talab nima? Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy I.Raxmatullayev S.Aziziy A.S.Makarenko 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Turli jamoalarda ishlar olib berish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Aql-idrokning muayyan xislatlari Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga Amaliy faoliyatga 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Kuzatish jarayoni 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Yakuniy Kirish Mustahkamlash 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Rollararo Axborot Faktik Oshkoraviy 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino A.S.Makarenko X.X.Niyoziy L.Tolstoy 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tashkilotchilik Bilish Nutq Tushuntirib bera olish. 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Iltimos, ishonch, ma’qullash Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Didaktik tahlil Ilmiy tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Umumiy pedagog tahlil 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 228.Talab nima? Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Iltimos va yolvorish Tajribali pedagogik faoliyati 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)