Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11948 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil Ilmiy tahlil 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Amaliy faoliyatga Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 238.Talab nima? Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Maqullash nasixat berish Pedagogik taktika Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Rollararo Axborot Faktik Oshkoraviy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Nutq madaniyatiga ega bo‘lish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Inson paydo bo’lishi bilan 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Verbal Axborot Faktik 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tashkilotchilik Nutq Bilish Tushuntirib bera olish. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Kuzatish jarayoni 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino X.X.Niyoziy L.Tolstoy A.S.Makarenko 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Kirish Asosiy Yakuniy Mustahkamlash 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Turli jamoalarda ishlar olib berish Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 228.Talab nima? Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Iltimos va yolvorish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Iltimos, ishonch,maqullash Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Nasihat, jadid, do‘q Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.S.Makarenko S.Aziziy I.Raxmatullayev A.Avloniy 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. A.S.Makarenko Y.P.Azorov X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 4 2 7 5 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun Mashg‘ulotni yakunlash O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni boshqarishda 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Iltimos, ishonch, ma’qullash Maslahat, sha’ma shartli talab Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)