Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11942 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Nasihat, jadid, do‘q 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Iltimos, ishonch, ma’qullash Maslahat, sha’ma shartli talab 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari Aql-idrokning muayyan xislatlari 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni yakunlash Mashg‘ulotni boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Kuzatish jarayoni 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Turli jamoalarda ishlar olib berish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 238.Talab nima? Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy A.S.Makarenko I.Raxmatullayev S.Aziziy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy Y.P.Azorov A.S.Makarenko 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 228.Talab nima? Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Iltimos va yolvorish Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Faktik Verbal Shaxsiy Axborot 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Axborot Rollararo Oshkoraviy Faktik 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan X.X.Niyoziy Ibn-Sino L.Tolstoy A.S.Makarenko 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Ishlab chiqarishga Amaliy faoliyatga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Tabiat qonunlarini asoslashga 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Kirish Mustahkamlash Asosiy Yakuniy 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Inson paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Nutq Bilish Tashkilotchilik 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 7 5 4 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Rejissorlik mahorati Nutq madaniyatiga ega bo‘lish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Ilmiy tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil Umumiy pedagog tahlil Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)