Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11947 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Axborot Shaxsiy Faktik 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 5 7 4 2 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Kuzatish jarayoni 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Nutq Tashkilotchilik Bilish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. A.S.Makarenko X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy Y.P.Azorov 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Amaliy faoliyatga Ishlab chiqarishga Tabiat qonunlarini asoslashga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Mustahkamlash Kirish Yakuniy 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Aql-idrokning muayyan xislatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Rejissorlik mahorati 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Irodaviy ta’sir ko‘rsatish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Ilmiy tahlil Didaktik tahlil Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan I.Raxmatullayev A.Avloniy A.S.Makarenko S.Aziziy 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Oshkoraviy Rollararo Axborot Faktik 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Iltimos, ishonch, ma’qullash Maslahat, sha’ma shartli talab 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino A.S.Makarenko L.Tolstoy X.X.Niyoziy 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 238.Talab nima? Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 228.Talab nima? Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Tajribali pedagogik faoliyati Iltimos va yolvorish Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)