Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11875 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Inson paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 238.Talab nima? Pedagogik taktika Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Maqullash nasixat berish 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Kuzatish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash O‘zining psixik holatini boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Maslahat, sha’ma shartli talab 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Tabiat qonunlarini asoslashga Amaliy faoliyatga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Ishlab chiqarishga 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Faktik Oshkoraviy Axborot Rollararo 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Verbal Shaxsiy Faktik 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan L.Tolstoy X.X.Niyoziy Ibn-Sino A.S.Makarenko 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan I.Raxmatullayev A.S.Makarenko A.Avloniy S.Aziziy 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 7 5 4 2 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. Y.P.Azorov X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy A.S.Makarenko 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Umumiy pedagog tahlil Didaktik tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Ilmiy tahlil 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tashkilotchilik Tushuntirib bera olish. Bilish Nutq 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Yakuniy Mustahkamlash Kirish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)