Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11947 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Irodaviy ta’sir ko‘rsatish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Yakuniy Kirish Asosiy 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Tabiat qonunlarini asoslashga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Ishlab chiqarishga Amaliy faoliyatga 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan X.X.Niyoziy L.Tolstoy A.S.Makarenko Ibn-Sino 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tajribali pedagogik faoliyati 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Ilmiy tahlil Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 7 4 2 5 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Faktik Axborot Verbal 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Bilish Nutq Tushuntirib bera olish. Tashkilotchilik 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni yakunlash O‘zining psixik holatini boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun Mashg‘ulotni boshqarishda 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Iltimos, ishonch, ma’qullash Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Maslahat, sha’ma shartli talab Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Rollararo Oshkoraviy Axborot Faktik 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 238.Talab nima? Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Pedagogik taktika Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Maqullash nasixat berish 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy A.S.Makarenko I.Raxmatullayev S.Aziziy 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. A.S.Makarenko X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy Y.P.Azorov 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni Kuzatish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Nasihat, jadid, do‘q Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)