Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11755 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 238.Talab nima? Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Maqullash nasixat berish Pedagogik taktika Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan I.Raxmatullayev S.Aziziy A.Avloniy A.S.Makarenko 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan X.X.Niyoziy A.S.Makarenko L.Tolstoy Ibn-Sino 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Iltimos, ishonch, ma’qullash 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Axborot Shaxsiy Faktik 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 228.Talab nima? Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Iltimos va yolvorish Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Amaliy faoliyatga Tabiat qonunlarini asoslashga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Ishlab chiqarishga 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Turli jamoalarda ishlar olib berish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Didaktik tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Umumiy pedagog tahlil Ilmiy tahlil 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. A.S.Makarenko X.X.Niyoziy Y.P.Azorov V.A.Suxominskiy 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Rejissorlik mahorati Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Nutq madaniyatiga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Asosiy Kirish Mustahkamlash 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang So‘rovnomalar o‘tkazish Axborotga kirisha olish jarayoni Kuzatish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni yakunlash Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun Mashg‘ulotni boshqarishda O‘zining psixik holatini boshqarishda 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Rollararo Oshkoraviy Faktik Axborot 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 7 4 5 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Bilish Tashkilotchilik Tushuntirib bera olish. Nutq Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)