Pedagogik mahorat testlari No8 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No8 нет 0% 12719 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 8 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No8 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 183.”Muntazam ravishda turli tashabbuslarni ilgari suradi, kreativ qobiliyatga egaligini izchil namoyon etib boradi, izlanuvchan, faol” ushbu ta`rif kreativlikning qaysi darajasiga berilgan? Yuqori Past Ixtisoslashgan O`rta 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 182… – pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g‘oyalarni ilgari surish, ularni amaliyotga samarali tatbiq etish Shaxsiy kompetentlik Ektremal kompetentlik innovatsion kompetentlik kommunikativ kompetentlik 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 196. Pedagog, pedagogika atamalari qaysi so’zdan kelib chiqqan va qanday ma‘noni bildiradi? Qadimgi grek tilidagi paydogogoc so’zidan kelib chiqqan bo’lib, “o’qitaman”, “o’rgataman” degan ma‘noni anglatadi. Ingliz tilidagi “payne” so’zidan olingan bo’lib, bolani rivojlantirish, yetaklash, tarbiyalash degan ma‘nolarni bildiradi. Qadimgi grek tilidagi paydogogos so’zidan kelib chiqqan bo’lib, “bola yetaklovchi” degan ma‘noni bildiradi. Pedagogika atamasi qadimgi lotin tilidagi “paydagogos” so’zidan kelib chiqqan bo’lib, “bola yetaklovchi” degan ma‘noni bildiradi. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 187. Nazoratning diagnostik funksiyasi deganda nimani tushunasiz? Nazorat jarayonida talabalar o‘z bilimlarini mustahkamlaydilar. O‘quv materiali yanada chuqur o‘zlashtiriladi. Nazorat natijasida sifat o‘zgarishlarning meyori aniqlanadi. Nazorat natijasida bilim, iqtidor va ko‘nikmalarning shakllanganlik darajasi aniqlanadi. Nazorat natijasida talabalarda o‘z bilim, iqtidor va ko‘nikmalarini yanada takomillashtirish ishtiyoqi uyg‘onadi. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 188 .Pedagog olim I.Y.Gutnig pedagogik diagnostikani nechta bosqichga ajratgan 6 5 8 7 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 177. Aniq bir masalani hal etishda ta’lim oluvchining har bir harakati va operatsiyalarini kuzatib borishga imkon berish qaysi ta’lim shaklining yutug‘i hisoblanadi? Ma’ruza seminar Individual Sinf-dars Frontal 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 200. Didaktikaning asosiy tushunchalari qaysilar? Ta‘lim jarayon mohiyati, qonuniyatlari, printsiplari, metodlari, Dars, o’quvchilarning mustaqil ishlari, ekskursiya bayon Dars, suhbat, ma‘ruza, hikoya kuzatish Dars, darsdan tashqari ishlar bilim, kunikma malaka 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 190. Ma‘lum o‘qitish usulini muvaffaqqiyatli amalga oshirmoq uchun zarur bo‘lgan yordamchi o‘quv materiallari-asbob, qurol, apparat va boshqa shu kabilar qaysi terminga mansub? Uslub Usul Vosita Ta‘lim 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 184 .Pedagogik diagnostika darajalarini aniqlang? Monitoring, ekspertiza Monitoring, normativli Komponentlik, tuzilmaviy, tizimli Mazmunli, normativli, nazorat 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 179.O‘rganilganlarni takrorlash va mustahkamlash darsining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 197. Pedagogika qanday fan? Pedagogika tarbiyaning mazmuni, qonuniyatlari, metodlarini o’rganuvchi, ijtimoiy, umumkasbiy fan Pedagogika tarbiya jarayonining qonuniyatlari, prinsiplari, shakl va metodlari haqidagi gumanitar fan Ta‘lim-tarbiya jarayonining mohiyati, mazmuni,qonuniyatlari,metodlarini o’rganuvchi ijtimoiy, fan. Pedagogika tarbiyaning nazariy asoslarini tadqiq etuvchi ijtimoiy- gumanitar fan. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 185. Al-Forobiyning ta’lim-tarbiya to‘g‘ri sidagi fikrlari qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? Fikrni boshqara bilish. Ta’lim-tarbiyada mo‘tadillik, tabiatga moslikka rioya qilish Har xil metodlardan foydalanish Yodlash 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 193. Bilish nimadan boshlanadi? Idrokdan Tushunishdan Barcha jarayonda bir vaqtda boshlanadi Sezishdan 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 186.Faoliyat natijalarini sarxisob qilish, amaliy xulosalar yasash, bo‘sh yoki muvaffaqqiyatli o‘rinlarni belgilab olish nima deyiladi? Pedagogik profilaktika Pedagogik korreksiya Pedagogik diagnostika Pedagogik nazorat 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 198.Bolani 6 yoshdan, jamoada o’qitishning afzalliklari haqida qaysi mutafakkir gapirgan. . Arastu. Abu Ali Ibn Sino Kaykovus. Demokrit. 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 189. Yangi bilimlarni bayon qilish, yangi bilimlarni mustahkamlash, yangi bilimlar ustida mashq qilish qaysi turiga mansub? O‘tilgan materialni mustahkamlash Yangi bilimlar berish darsi Takrorlash-umumlashtirish Aralash dars 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 192 .Ta‘lim mazmuni nimalarda ifodalanadi? Ta‘lim shaklida, dars tuzilishi, tipi va qo‘llanishida DTS, o‘quv rejasida dasturi va darsliklarida Ta‘lim printsiplarida, o‘qituvchining amaliy ishida Ta‘lim metodlari, vosita va qo‘llanmalard 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 199. Didaktika so’zi qanday mo‘noni bildiradi? C Didaktika grekcha so’z bo’lib didayko so’zi tarbiyalovchi ta‘lim degan ma‘noni bildiradi. Didaktika grekcha so’z bo’lib pand-nasihat ma‘nolarini bildiradi. Didaktika grekcha so’z bo’lib didayko ya‘ni o’qitish, o’rganish ma‘nolarini beradi Didaktika lotin tilidan olingan bo’lib “didayko” ya‘ni tarbiyalayapman degan mo‘noni beradi. 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 176.Predmetlararo bog‘liqlik prinsipi: Turkum o‘quv predmetlarini o‘rganish obyektining mohiyati, muhim xususiyatlari, aloqalari, obyektiv olam bilan muayyan munosabatlarini o‘zida ifodalaydi Ta’lim-tarbiya va shaxs rivojlanishi (kamoloti)ning uyg‘unligi, muayyan tizimga ega ekanligini anglatadi Ta’lim muassasalarida o‘rganiladigan o‘quv predmetlari mazmuniga inson omili, uning qadr-qiymati, sha’ni, or-nomusi, huquq va burchlarini hurmatlash g‘oyalarini singdirish zarurligini nazarda tutadi Ta’lim muassasalarida o‘tilayotgan umumta’lim, maxsus va umumkasbiy turkum o‘quv predmetlari boshqa o‘quv predmetlari bilan hamda o‘zaro bog‘liq holda o‘rganilishni ifodalaydi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 178 .Uy vazifasini so‘rash, yangi materiallarni bayon qilish, yangi materiallarni mustaxkamlash, uy vazifalarini tekshirish qaysi dars turiga mansub? Takrorlash-umumlashtirish Aralash dars Bilimlarni mustahkamlash Yangi bilimlarni bayon qilish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 191.O‘rganilgan bilim kecha o‘rganilgan bilimni mustahkamlaydi va ertaga o‘rganiladigan bilimga zamin hozirlaydi. Bu ta‘limning qaysi qoidasiga mos keladi? Ta‘lim va tarbiyaning birligi qoidasi Ta‘limning tizimli va izchil bo‘lishi Ta‘limning o‘quvchi yoshiga mos bo‘lishi Ta‘limning ilmiy bo‘lish qoidasi 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 180.Tа’lim jаrаyonidа o’qituvchining pеdаgоgik mаhоrаtini nаmоyon etuvchi аsоsiy vоsitаlаr? Tа’lim bеruvchi vа tа’lim оluvchining o’zаrо fаоliyati O’quv mаtеriаllаrini nаzаriy vа аmаliy jihаtdаn puхtа o’zlаshtirishi O’quvchining nаzаriy hаmdа аmаliy fаоliyatidа erishаdigаn yutuqlаri vа ijоbiy nаtijаlаri Stаndаrt vа nоstаndаrt mаshg’ulоtlаrni o’tqаzish 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 194. Tarbiya jarayoni qanday jarayon? Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi faoliyatlarini o‘z ichiga olgan ikki yoqlama jarayon Ta‘lim-tarbiya ishini muvaffaqiyatli amalga oshiradigan jarayon Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi qatnashadigan jarayon Tarbiyachi bevosita tashkil etadigan, ko‘p qirrali qatnashadigan jarayon 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 181.Pеdаgоgik mаhоrаt kоmpоnеntlаri keltirilmagan javobni toping? Pеdаgоgik mаhоrаtini yetishmasligi O’z fаnini o’qitish mеtоdikаsini puхtа bilishi Pеdаgоgik qоbiliyatlаrini nаmоyish etа оlishi O’qituvchining o’z kаsbigа sаdоqаti 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 195. «Metod» so‘zining lug‘aviy ma‘nosini ko‘rsating? «Metod» yunoncha so‘z bo‘lib, «uslubiyat» ma‘nosini bildiradi «Metod» inglizcha so‘z bo‘lib, «yo‘l ko‘rsatuvchi» degan ma‘noni bildiradi «Metod» lotincha so‘z bo‘lib, «vositachi» ma‘nosini bildiradi «Metod» grekcha so‘z bo‘lib, yo‘l, usul demakdir Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)