Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49002 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash sintez tushunish qo’llash 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? qo’llash tushunish bilish baholash 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A.Romishevskiy R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish bilish sintez analiz 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? masofadan o’qitish lektor o’qitish innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) o’zaro ta’sirlar ijodiy yondashuv 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? baholash bilish analiz sintez 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni ijodiy yondashuv jarayoni 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz baholash bilish sintez 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz baholash sintez bilish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? ijodiy yondashuvda o’zaro ta’sirlarda pedagogikada monitoringda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? o’quv jarayonini uzluksizligida ta’limning baholash shkalasida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash mazmun maqsad Motiv 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)