Pedagogik mahorat testlari No16 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No16 нет 0% 22841 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 16 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No16 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 395.Dastlab arifmetikadan test orqali o‘quvchi bilimini sinash tizimini kim tadbiq etgan? I.Pavlov D. Fisher T. Stoun D.Smenyov 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 400.Ta’lim sohasidagi davlat siyosatining asosiy prinsiplari soni nechta? 6 ta 12 ta 5 ta 10 ta 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 379.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? nazorat oldini olish tarbiyalash Kuzatish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 392. Quyidagi javoblardan qaysi biri ta‘lim jarayonini ifodalaydi? Tarbiyalash jarayoni Shaxs shakllanadigan jarayon Bilmaslikdan bilishga tomon harakatning o‘z ichiga oladigan jarayon Muayyan dunyoqarash qaror topa boradi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 387. Bilim deb nimaga aytiladi? O’quvchilar tushungan esda qoldirgan, amalda qo’llab oladigan ilmiy faktlar tushuncha qoidalar jamiga aytiladi. kishilarning tabiat va jamiyat haqidagi tasffurlariga aytiladi. O’quvchilarning ta‘lim jarayonida o’zlashtiradigan va amalda qo’llaydigan tabiat va jamiyat haqidagi ma‘lumotlar va faktlar. O’quvchilar ta‘lim jarayonida o’zlashtirish lozim bo’lgan o’quv materiallariga aytiladi. 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 385. Xulosa chiqarish turlari bo‘yicha ta’lim metodlariga qaysilar kiradi? Ta’lim metodlari Induktiv, deduktiv Reproduktiv, izohli-ko‘rgazmali, muammoli-izlanishli, tadqiqotii Og‘zaki, ko‘rgazmali va amaliy 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 396.Gnoseologiyaning lug`aviy ma’nosi nima? gnozis-faoliyat, logos – tadkikot gnozis-moxiyat, logos – ta’limot gnozis-kadriyat, logos – ta’limot gnozis-bilish, logos – ta’limot 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 398.Ta‘limning ikki yoqlama xarakteri nimani anglatadi? O‘quvchilarda muayyan dunyoqarashni tarkib toptirish Ta‘lim va tarbiya birligi O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyatining birligi O‘qishni tashkil qilish, o‘quvchilarni individual psixik rivojlantirish sur‘atini tezlashtirish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 383.Darsga qo‘yiladigan didaktik talablar – bu: Dars uchun ajratilgan soat va daqiqalarni tejash va unumli foydalanish. Har bir dars aniq maqsadni ko‘zlab, puxta rejalashtirilgan bo‘lishi lozim. Har bir dars ko‘rsatmali vositalar bilan jihozlanmog‘i lozim. Har bir dars aniq g‘oyaviy, mafkuraviy izlanishga ega bo‘lishi lozim. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 389. Ko’nikma deb nimaga aytiladi? O’quvchilarni ta‘lim ishining muayyan tartiblariga odatlashlariga aytiladi. O’quvchilarning o’zlashtirgan bilimlarini amalda qo’llash usullarini egallashlariga aytiladi. O’quvchilarning o’quv sharoitiga ko’nikib ketishlariga aytiladi. O’quvchilarni ta‘lim jarayonida o’zlashtirgan bilimlariga aytiladi. 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 381. Dunyoqarashning qaysi funksiyasi kishining aqliy jihatdan kamol topishida, nazariy tafakkurning qaror topishida, jamiyatning yetuk kishisi bo‘lib yetishishida yuksak g‘oyaviy mustahkam e’tiqod ruxida tarbiyalashda, ilmiy dunyoqarashni qaror toptirishda muhim rol o‘ynaydi? Gnoseologik funksiyasi Tarbiyaviy funksiyasi Metodologik funksiyasi Ijtimoiy funksiyasi 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 386.Har bir darsning ta’lim vazifalarini aniq belgilash, darsni axborotlar bilan boyitish, ijtimoiy va shaxsiy ehtiyojlarni hisobga olish bilan mazmunini optimallashtirish darsning qaysi funksiyasiga misol bo‘la oladi? Tarbiyaviy Rivojlantiruvchi Motivatsiyalovchi Didiktik 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 391.Shaxsning ijodiy faoliyatni tashkil etish va uning natijalanganligiga erishishni ta‘minlash imkoniyatini belgilovchi individual xususiyati nima deb ataladi Ijodiy qobiliyat Iqtidor Ijodiy tafakkur Kreativ qobiliyat 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 388.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo‘lgan intelektual va hissiy munosabati. O‘qituvchining obyektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi. Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o‘ziga xos tizimidir. Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o‘rnata olishi, ular bilan muloqot o‘rnatishga bo‘lgan domiy intilishi. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 384.Bilish faoliyati boyicha tasnif qilinuvchi ta’lim metodlaridan qaysi biri kam vaqt sarflab, katta hajmdagi bilimni berishni ta’minlay oladi? muammoli qisman izlanish reproduktiv tadqiqot 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 397.O‘qituvchi faoliyati va o‘quvchilar bilish faoliyatining xususiyatini belgilaydigan asosiy qoidalar nima deb yuritiladi? O‘qitish qoidalari O‘qitish tamoyillari O‘qitish jarayoni Ta’lim metodlari 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 376.Bolalarda kreativlikni shakllantirish jarayoni, metod va yo‘llari haqida tadqiqot ishlarini olib brogan chet el olimlarini ko`rsating? Drepau Patti , A.Dolgurov , T.Bashina M.Ochilov, D.Yunusov D.Ushinskiy, Disterverg 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 393. Pedagogik diagnostikaning eng muhim kreteriyalari qaysilar? Umumiylik, oydinlik Tartiblilik, bosqichma bosqich Haqqoniylik, puxtalik, ishonchlilik Xamma javob to‘g‘ri 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 390.«Kreativlik o‘zida yangicha yo‘sinda amalga oshirilgan o‘zlashtirish to‘lqinini , yangicha aloqadorliklarni aniqlash, yangicha munosabatga kirishish , yangiliklar , ongning yangicha e’tirozlariga sabab bo‘luvchi faoliyatidir». Fikrni kim aytgan? Rodjers Makkelif Kyubi R.Xameni 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 380.Pedagogik diagnostikaga kim asos solgan? Y.A.Komenskiy D.Fisher, R.Ress Pestolotsi T.Stoun, Disterverg 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 399......... ta’lim oluvchining bilim, ko‘nikma va malakalarini aniqlash, o‘lchash va baholashni anglatadi? Nazorat Aniqlash Tekshirish Yakuniy tekshirish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 394.Pedagogik diagnostika fanining asosiy tamoyillari nechta? 8 7 5 9 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 378.Oligofreniya necha darajada namoyon bo‘ladi? Akli zaif oligofren, demensiya Klinik, psixologik, pedagogik Rezus faktorining tugri kelmasligi, xromosoma kasalliklari Debil, imbetsil, idiot 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 382.......... lotincha so‘zdan olingan bo‘lib, asos, boshlang‘ich holat, asosiy rahbar g‘oya, xulq va faoliyatning asosiy qoidasi kabi ma’nolarni anglatadi. Konsepsiya Etika Prinsip Paradigma 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 377.Korreksion pedagogika asoslari fanining predmeti nimadan iborat Korreksion pedagogika fani anomal bolalar uchun differentsial ta’limni tashxis etadi, ularning ta’lim-tarbiyasi bilan shugullanadi Korreksion pedagogika masalalarini ishlab chikishda asos buladigan eng muxim metodologik printsip tarakkiyot printsipidir. Anomaliyalarning kelib chiqishi sabablarini, turlarini, anomal bolalarning psixofiziologik rivojlanishdagi xususiyatlarini o`rganish Korreksion pedagogika-jismoniy va ruxiy kamchiliklari bor bolalarning psixofiziologik rivojlanishidagi xususiyatlarni urganadi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)