Pedagogik mahorat testlari No14 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No14 нет 0% 11426 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 14 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No14 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 337.Taniqli bolgar pedagogi I.Marev didaktikani rivojlanish bosqichlarini nechi bosqichda ko`rsatgan? 3 2 5 4 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 349.Har tomonlama barkamol shaxsni shakllantirish... Tarbiyaning vazifalari Tarbiyaning predmeti Tarbiyaning obyekti Tarbiyaning maqsadi 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 326...eng umumiy ma`noda, globallashuv, bir tomondan, muayyan hodisa, jarayonning barcha mintaqalar, davlatlar va butun Er yuzini qamrab olganini, ikkinchi tomondan, ularning insoniyat taqdiriga dahldor ekanini anglatadi” quyida keltirilgan fikr muallifi kim? Giddins Ochildiev R. Robertson CHarlz Taz Rassel 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 350. Shaxs kamolotiga qanday omillar ta‘sir etadi? Bola shaxsining rivojlanishiga irsiyat, muhit va tarbiya kabi omillar Biologik omil, ijtimoiy omil va tarbiya ta‘sir etadi. Shaxsning kamol topishida ijtimoiy va biologik omillar ta‘sir etadi. Odamlarning munosabati. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 336.Boshlang`ich ta`lim didaktikasiga va rivojlantiruvchi ta`lim nazariyasiga asos solgan mutafakkir qaysi qatorda keltirlgan . I. G. Pestalotsi Rene Dikart Yan Amos Komenskiy V.Ratke 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 339.0‘qitish jarayoni nechta asosiy bosqichdan iborat? 5 3 2 4 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 348.Tushuntirish,Suhbat,Namuna usullari tarbiya metodlarining qaysi guruhiga mansub? Faoliyatni tashkil etish va xulq-atvor tajribalarini shakllantirish metodlari. Xulq-atvorni va faoliyatni rag`batlantirish metodlari. An’anaviy ta’lim metodlari shaxs ongini shakllantiruvchi metodlar. 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 347.Ijtimoiy ongni shakllantirishda eng ko`p ishlatiladigan metod bu- Tushuntirish Namuna Suhbat Rag`batlantirish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 345.....bu-ta`lim jarayoni, mazmuni, qonuniyat va tamoyillari, shakl, metod va vositalarini ilmiy asoslab beruvchi ta`lim nazariyasi, pedagogikaning alohida sohasi Didaktika Maxsus pedagogika Tarbiya nazariyasi Ijtimoiy pedagogika 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 344. Shaxs shakllanishining asosiy omillari nimalardan iborat? Biologik omil, ijtimoiy muhit, tarbiya Ta‘lim, tarbiya, ma‘lumot O‘qish, o‘rganish, tarbiya Psixik jihatdan rivojlanishi, o‘zini bir butun inson deb his qilish 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 335«Hammani hamma narsaga o`rgatish san’ati» didaktikaga nisbatan qo`llanilgan ushbu ta`rif muallifi qaysi qatorda keltirilgan? Rene Dikart V.Ratke Yan Amos Komenskiy Arastu 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 330.Uning asosiy natijasi - hukumat sub'ektlarining markazlashtirilishi” Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Iqtisodiy Madaniy Ijtimoiy Siyosiy 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 346. Ya.A.Komenskiyning qaysi asari ta‘lim rivojlantirishga g‘oyat katta hissa qo‘shdi? Buyuk didaktika A Yengil adabiyot Bolalarga jonim fido Ustozi avval 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 341.O`quvchi nutqining, fikrlashi, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, emotsional- irodaviy, intellektual sohalarini rivojlantirishda o`z aksini topadi. Ushbu ta`rif o`qitish jarayonining qaysi vazifasiga tegishli? rivojlantiruvchi Tarbiyaviy Maqsadli Ta`limiy 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 343.0‘qitish jarayonining ta`limiy vazifasi nimalardan iborat? To'g'ri javob yo'q Ta`lim jarayonida shaxsning ma`naviy-axloqiy va xulq-atvori va dunyoqarashi shakllantirilishidan o`quvchilarda bilim, ko`nikma, malaka va kompetentsiyalami shakllantirishdan o`quvchi nutqining, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, intellektual sohalarini rivojlantirishdan 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 329.Egallangan bilim, ko`nikma va malakalami kundalik va kasbiy faoliyatda qo`llay olish qobiliyati bu... Rivojlanish Kompetensiya Tarbiya Ta`lim 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 338.0‘qitish jarayoni nechta vazifani bajaradi? 2 5 3 4 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 334.Buyuk didaktika”asari muallifi kim? Arastu Rene Dikart Yan Amos Komenskiy V.Ratke 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 340.Bilimlami mustahkamlash va takomillashtirish, ko`nikma va malakalaming hosil bo`lishi bu - o`qitish jarayonining maqsadi o`qitish jarayonining natijasi o`qitish jarayonining vazifasi o`qitish jarayonining bosqichi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 342.O`quv jarayoni modeli o`zida qanday tarkibiy qismlarni aks ettiradi? Barchasi to'g'ri o`quvchi faoliyati o`qituvchi faoliyati o`qituvchi va ta`lim oluvchilarning jadal o`zaro faoliyati 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 331.Bu dunyo taraqqiyotining asosiy muntazamligi. Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Madaniy Ijtimoiy Iqtisodiy Siyosiy 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 332.Yunonchadan tarjima qilinganda o`rgatish, o`qitish ma`nosini bildiradigan so`z qaysi qatorda keltirilgan? o`qituvchi Ta`lim Pedagog Didaktika 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 327.Globallashuvning bugungi kunda nechta turi bor? 3 5 2 4 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 333.Didaktika atamasini birinchi bo`lib kim fanga kiritgan Rene Dikart Arastu V.Ratke Yan Amos Komenskiy 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 328. Pedagogika fanlar tizimini belgilang? Falsafa, iqtisod, etika, estetika, pedagogika metodika, Umumiy biologiya, anatomiya, fiziologiya, pedagogika. pedagogika tarixi Psixologiya, maktab gigiyenasi, etika, pedagogika metodika, Umumiy pedagogika, maktabgacha tarbiya pedagogikasi, maxsus pedagogika, Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)