Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 10158 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 204. Test – bu .... Topshiriq va etalon Topshiriq Baho Nazorat 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxorat va muloqot. Nutq va sanat Nutq va muloqot Sanat va muloqot 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? M.Ulug’bek A.Navoiy . A.S.Makarenko Avloniy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Komunikativ, didaktik Umumiy, xususiy. Perseptiv, empatiya. Bilish, anglash 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? Pedagogning qobiliyati Pedagogning bilimi. . Pedagogning mahorati Pedagogning iqtidori 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Bilim, ko‘nikma, malaka. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 3 5 2 4 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2020-2021 2017-2019 2017-2020 2017-2021 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? D. Lokk Disterverg. Ushenskiy . Stanislavskiy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? Redkin A.S. Makarenko K.D.Ushinskiy. L.N.Golstoy 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 207. Pedagogik mahorat nima? faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? Uyondan bu yonga O‘tirib gapirish. Oldin va orqaga Faqat bir joyda turish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Induktiv va Deduktiv Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Reproduktiv va muammoli-ijodiy 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 222.Verbal vositalarini aniqlang Ichki mayillik Kulgi, ko‘z yoshi Yuz harakatlari Ta’sirli, og‘zaki, nutq 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang O‘qituvchining bayon Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 221.Pedagogik texnika nima? O‘qituvchining ilmiy mehnati O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar Malakalar yig‘indisi Darsga ijodiy yondashish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 27-aprel 2017 yil 20-mart 2017 yil 7-fevral 2017 yil 2-fevral 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang K.D.Ushinskiy az-Zamaxshariy A.Avloniy N.K.Krupskaya 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang Diqqatni safarband qilish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? K.D.Ushinskiy. Redkin. L.N. Golstoy. A.S. Makarenko 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 220..Muomala nima? Faktik jarayon O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni Axborot jarayoni Oshkoraviy jarayon Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)