Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 9999 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2017-2020 2017-2021 2020-2021 2017-2019 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Disterverg. Ushenskiy D. Lokk . Stanislavskiy 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? Pedagogning bilimi. Pedagogning iqtidori . Pedagogning mahorati Pedagogning qobiliyati 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? Avloniy . A.S.Makarenko M.Ulug’bek A.Navoiy 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 2 4 3 5 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Perseptiv, empatiya. Umumiy, xususiy. Komunikativ, didaktik Bilish, anglash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 207. Pedagogik mahorat nima? Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang O‘qituvchining bayon Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang A.Avloniy az-Zamaxshariy K.D.Ushinskiy N.K.Krupskaya 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 222.Verbal vositalarini aniqlang Ichki mayillik Yuz harakatlari Kulgi, ko‘z yoshi Ta’sirli, og‘zaki, nutq 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 220..Muomala nima? O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni Faktik jarayon Axborot jarayoni Oshkoraviy jarayon 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 221.Pedagogik texnika nima? O‘qituvchining ilmiy mehnati Darsga ijodiy yondashish O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar Malakalar yig‘indisi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang Diqqatni safarband qilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 204. Test – bu .... Topshiriq va etalon Baho Topshiriq Nazorat 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxorat va muloqot. Sanat va muloqot Nutq va sanat Nutq va muloqot 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Induktiv va Deduktiv Reproduktiv va muammoli-ijodiy 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 27-aprel 2017 yil 2-fevral 2017 yil 20-mart 2017 yil 7-fevral 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? L.N.Golstoy A.S. Makarenko Redkin K.D.Ushinskiy. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Bilim, ko‘nikma, malaka. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? Redkin. A.S. Makarenko K.D.Ushinskiy. L.N. Golstoy. 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? Uyondan bu yonga O‘tirib gapirish. Oldin va orqaga Faqat bir joyda turish Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)