Pedagogik mahorat testlari No9 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No9 нет 0% 10159 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 9 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No9 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 201. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi bo‘yicha Prezident farmoni qachon qabul qilingan? 2017 yil 2-fevral 2017 yil 27-aprel 2017 yil 7-fevral 2017 yil 20-mart 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 224. Bilish qobiliyatini aniqlang |Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish O‘qituvchining bayon O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 211. Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Bilim, ko‘nikma, malaka. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 212O‘qituvchi kasbiy faoliyati qanday qobiliyatni talab qiladi. Bilish, anglash Perseptiv, empatiya. Umumiy, xususiy. Komunikativ, didaktik 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 204. Test – bu .... Baho Nazorat Topshiriq va etalon Topshiriq 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 225.“Tarbiya san’ati shunday xususiyatga egaki deyarli, barchaga tanish va tushunarli, ba’zilariga esa juda oson ish bo‘lib tuyuladi...” g‘oya muallifini aniqlang N.K.Krupskaya K.D.Ushinskiy az-Zamaxshariy A.Avloniy 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 220..Muomala nima? Axborot jarayoni Faktik jarayon O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni Oshkoraviy jarayon 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 207. Pedagogik mahorat nima? faoliyatdagi ixtisoslik yo‘nalishlari hamda ixtisoslik ko‘nikma va malakalarning yig‘indisi hisoblanadi. bo‘lajak o‘qituvchining bola shaxsiga va o‘quvchilar jamoasiga ta’sir o‘tkaza olish ko‘nikmasini hosil qilish. Nazariy va amaliy mashgulotlarning pedagogik amaliyot bilan to‘la ta’minlash Pedagogik-psixalogik iqtidor, ishga o‘ta ma’suliyat bilan qarash, boladagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida sezish, bola shaxsiga va ular jamoasiga to‘g‘ri ta’sir eta olishning amaliy namayon bo‘lishi 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 216 .“Odamni tarbiyalashni eng asosiy yo‘li ishontirishdir, odamning e’tiqodiga esa faqat ishontirish bilan ta’sir qilish mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? A.S. Makarenko Redkin. K.D.Ushinskiy. L.N. Golstoy. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 213.O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 5 3 2 4 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 206.Maktab, ota-onalar va jamoatchilik vakillari bilan qanday shakllarda ish olib boradi? Ota-onalar bilan suhbatlar, majlislar, sinf va maktab ota-onalar qo‘mitasini tashkil etish yo‘li bilan Ota-onalarni chaqirish, jamoaviy topshiriqlar berish orqali Umummaktab yig‘inlari, tadbirlar o’tkazish, turli xil topshiriqlar berish orqali O‘g‘il-qizlari ta‘lim-tarbiyasi haqida electron axborot berish yo‘li bilan 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 223.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang Diqqatni safarband qilish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 218.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxorat va muloqot. Sanat va muloqot Nutq va sanat Nutq va muloqot 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 210. O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 203. Kimlarga pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga yo‘l qo‘yilmaydi? Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanish sud hukmiga asosan man etilgan shaxslarga Oliy ma‘lumotli bo‘lmagan, shaxslarga D )O‘rta maxsus ma‘lumotli shaxslarga Tegishli ma‘lumotga ega bo‘lmagan shaxslarga 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 205 .O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Ifodali, ko’rgazmali, amaliy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 217.“Agar har kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? Redkin A.S. Makarenko L.N.Golstoy K.D.Ushinskiy. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 221.Pedagogik texnika nima? O‘z xususiyatida mavjud bo‘lgan vositalar O‘qituvchining ilmiy mehnati Malakalar yig‘indisi Darsga ijodiy yondashish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 208. “Pedagogik mahorat” fanining maqsadini belgilang? Pedagogning bilimi. . Pedagogning mahorati Pedagogning iqtidori Pedagogning qobiliyati 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 202.O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2017-2019 2020-2021 2017-2020 2017-2021 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 222.Verbal vositalarini aniqlang Ta’sirli, og‘zaki, nutq Ichki mayillik Kulgi, ko‘z yoshi Yuz harakatlari 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 215.“Tarbiyachi tashkil etishni, yurishni, hazillashishni, quvnoq, jahldor bo‘lishni bilishi lozim”-ushbu g‘oya muallifini aniqlang? . A.S.Makarenko Avloniy M.Ulug’bek A.Navoiy 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 214. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? D. Lokk Ushenskiy Disterverg. . Stanislavskiy 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 209 .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 219.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? Faqat bir joyda turish Uyondan bu yonga Oldin va orqaga O‘tirib gapirish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)