Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26307 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagogning muomalasi bilan 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Kommunikativ vositalar Rivojlantiruvchi maqsad 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish nazariyasi 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati so’z boyligi notiqligi Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova M.V Klarin, Petrovskiy 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Nazarova T.S Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P Lerner I.Ya 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: Yusuf Xos Hojib A.Avloniy M.Qoshq’ariy A. Navoiy 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Ibn Sino A.Navoiy Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 79. Texnologik sub’ekt nima? Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko Sh.A Amanashveli A Avloniy K.D Ushinskiy 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 87. Test-bu Nazorat Topshiriq Sinov Topshiriq va etalon 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba Ishontirish va maqulash rag’batlantirish, jazolash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)