Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26141 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Yusuf Xos Xojib Ibn Sino A.Navoiy .M. Qoshg’ariy 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 87. Test-bu Topshiriq Sinov Nazorat Topshiriq va etalon 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi o’qitish texnologiyasi 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen D.Lokk, D.Ushiniskiy 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mikro maqsadlarga aylantirish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: M.Qoshq’ariy A. Navoiy Yusuf Xos Hojib A.Avloniy 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 79. Texnologik sub’ekt nima? Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 93. Pedagogik mahorat bu- Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Barcha javoblar to`g`ri 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati so’z boyligi notiqligi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. A Avloniy Sh.A Amanashveli K.D Ushinskiy S.Makarenko 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Nazarova T.S Saidaxmedov N.S. Lerner I.Ya Bespalg’ko P 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Muloqotmandlik va tashkilotchilik Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat To’g’ri va teskari aloqadan iborat Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash Pedagogik tajriba 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagogning muomalasi bilan 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Kommunikativ vositalar Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)