Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog shaxsiyati Pedagogning ish faoliyati Pedagogning muomalasi bilan Pedagog faoliyati 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Barcha javoblar to`g`ri 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Kommunikativ vositalar Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P Lerner I.Ya Nazarova T.S 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi Barcha javoblar to’g’ri 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy Yusuf Xos Hojib A.Avloniy M.Qoshq’ariy 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. rag’batlantirish, jazolash Pedagogik tajriba Ishontirish va maqulash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy A Avloniy S.Makarenko Sh.A Amanashveli 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat so’z boyligi notiqligi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Sinov Topshiriq Nazorat 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Ibn Sino .M. Qoshg’ariy A.Navoiy Yusuf Xos Xojib 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 79. Texnologik sub’ekt nima? Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen Platon, Sitseron 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Individual, guruhli, frontal Nazariy va amaliy Stapionar, erkin-eksternat Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)