Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Saidaxmedov N.S. Nazarova T.S Bespalg’ko P 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Stapionar, erkin-eksternat 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy Ibn Sino A.Navoiy 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova Davidov, I.S.Ladenko S.Alg’tshuller, O.Bogdanova 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko K.D Ushinskiy Sh.A Amanashveli A Avloniy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Topshiriq Sinov Nazorat 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy YA.Komenskiy, Demosfen D.Lokk, D.Ushiniskiy Platon, Sitseron 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Kommunikativ vositalar Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Barcha javoblar to`g`ri Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: M.Qoshq’ariy A. Navoiy Yusuf Xos Hojib A.Avloniy 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining notiqlik sa’nati O’qituvchining talabchanligi prensipialligi so’z boyligi notiqligi Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)