Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko K.D Ushinskiy A Avloniy Sh.A Amanashveli 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 79. Texnologik sub’ekt nima? Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammoni yechish usulini izlash 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog faoliyati Pedagogning ish faoliyati Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining talabchanligi prensipialligi so’z boyligi notiqligi Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining notiqlik sa’nati 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Topshiriq Sinov Nazorat 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. Muloqotmandlik va tashkilotchilik To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova M.V Klarin, Petrovskiy Davidov, I.S.Ladenko 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, Demosfen 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P Lerner I.Ya Nazarova T.S 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Rivojlantiruvchi maqsad Kommunikativ vositalar Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal Nazariy va amaliy 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. .M. Qoshg’ariy Yusuf Xos Xojib A.Navoiy Ibn Sino 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 93. Pedagogik mahorat bu- Barcha javoblar to`g`ri Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mikro maqsadlarga aylantirish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Ishontirish va maqulash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. Pedagogik tajriba rag’batlantirish, jazolash 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A.Avloniy A. Navoiy Yusuf Xos Hojib M.Qoshq’ariy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)