Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagogning muomalasi bilan Pedagogning ish faoliyati 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko M.V Klarin, Petrovskiy 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A.Navoiy Ibn Sino .M. Qoshg’ariy Yusuf Xos Xojib 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy A Avloniy Sh.A Amanashveli S.Makarenko 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 87. Test-bu Topshiriq Sinov Nazorat Topshiriq va etalon 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammoni yechish usulini izlash 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib A.Avloniy A. Navoiy 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. D.Lokk, D.Ushiniskiy Platon, Sitseron YA.Komenskiy, Demosfen YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 79. Texnologik sub’ekt nima? Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. Ishontirish va maqulash rag’batlantirish, jazolash Pedagogik tajriba 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 93. Pedagogik mahorat bu- Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Barcha javoblar to`g`ri 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Saidaxmedov N.S. Bespalg’ko P Nazarova T.S 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Kommunikativ vositalar Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Rivojlantiruvchi maqsad 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining talabchanligi prensipialligi so’z boyligi notiqligi O’qituvchining notiqlik sa’nati 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish nazariyasi o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)