Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning muomalasi bilan Pedagogning ish faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagog faoliyati 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Bespalg’ko P Nazarova T.S Saidaxmedov N.S. Lerner I.Ya 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 93. Pedagogik mahorat bu- Barcha javoblar to`g`ri Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy S.Alg’tshuller, O.Bogdanova S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova Davidov, I.S.Ladenko 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining notiqlik sa’nati so’z boyligi notiqligi O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy M.Qoshq’ariy A.Avloniy Yusuf Xos Hojib 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy D.Lokk, D.Ushiniskiy Platon, Sitseron YA.Komenskiy, Demosfen 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Kommunikativ vositalar Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Rivojlantiruvchi maqsad 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 87. Test-bu Sinov Topshiriq Nazorat Topshiriq va etalon 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Pedagogik tajriba rag’batlantirish, jazolash talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. Ishontirish va maqulash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 79. Texnologik sub’ekt nima? Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. .M. Qoshg’ariy Yusuf Xos Xojib A.Navoiy Ibn Sino 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. Sh.A Amanashveli A Avloniy K.D Ushinskiy S.Makarenko 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Nazariy va amaliy Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 85. Didaktik jarayon strukturasi … o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat Ta’lim va tarbiya berish Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)