Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 94 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Normativ talab Didaktik va maxsus talab Didaktik talab Gigiyenik talab 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Jismoniy mashq turlaridan biri: Gigiyenik omil. Sport turizmi. Mehnat tarbiyasi. Gimnastik o’yin. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Mehnat ahlini hurmat qilish Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Hamma birgalikda. Aka-opalar. Bobo-buvilar. Ona 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Daqiqali o’yinlar. Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 4 turga. 2 turga. 6 turga. 5 turga. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2002yil 16may. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2001yil 23may 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2002yil 15 fevral. 2000yil 20aprel. 2001yil 23 may. 1997yil 29 avgust. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Aqliy va Jismoniy shakllanish. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Jismoniy , aqliy va axloqiy Mehnat va bilim salohiyati. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Iymon va insofni Umuminsoniy qadriyatlarni 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Insoniylik burchini anglash Kamtarlik Rostgo`y bo`lish Kishilarni hurmat qilish, qadrlash 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Aqliy mehnat egalari kimlar? Tikuvchilar,oshpazlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. To’quvchilar,sotuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Gimnastika turlarini sanang Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Dindor oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Ziyoli oilalarda. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Kamtarligi Xulq-atvori Halol mehnati Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Dunyoqarashini kengaytirish Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Urf-odatlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Badiiy va hujjatli filmlar. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sog’lom avlodni kamol toptirish. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Mashq. Illyustratsiya Videometod Demonstratsiya 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? A.Avloniy Fitrat I.A.Karimov E.Vohidov 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Mehnat tarbiyasi Nafosat tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Huquqiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Ekologik tarbiya Iqtisodiy tarbiya 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Aflotun Komenskiy Arestotel Suqrot 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Sha’ni Halolligi Obro`si Mehnati 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Odob nima? Kishilarning yurish-turishi. Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Boshqalar bilan muomalasi 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? O’simliklarning kamayishi. Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Chang va to’zonning ko’pligi. Odamlarning ko’payishi. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Nasr Forobiy Ismoil al-Buxoriy Abu Ali ibn Sino Alisher Navoiy 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Jismoniy Axloqiy Ma’naviy Estetik 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-30 yoshgacha 18-20 yoshgacha 14-18 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Badan tarbiyasi. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Fan to’garaklarida. Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Maktabgacha ta’lim muassasalarida 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Gimnastika daqiqali o’yin. Quyosh, havo, suv. Jismoniy tarbiya darslari. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Aqliy va jismoniy shakllanish. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanparvarlik Vatanni sevish O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Urf-odat 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Mehnatsevarlik Axloqiy tarbiya ko’rganlik Jismonan sog’lomlik. Didlilik va farosatlilik. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy ramzlar Milliy marosimlar, an’analar Mehmondo`stlik qoidalari 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Kishilar bilan aloqada Xulq-atvorida Kishining kundalik faoliyatida Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)