Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 96 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Didlilik va farosatlilik. Mehnatsevarlik Jismonan sog’lomlik. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Suqrot Arestotel Aflotun Komenskiy 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Halolligi Mehnati Sha’ni Obro`si 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Dunyoqarashini kengaytirish Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Odob nima? Kishilarning yurish-turishi. Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Boshqalar bilan muomalasi 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Jismoniy mashq turlaridan biri: Mehnat tarbiyasi. Gigiyenik omil. Sport turizmi. Gimnastik o’yin. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Axloq nima? Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Videometod Mashq. Demonstratsiya Illyustratsiya 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. Mehnat ahlini hurmat qilish Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Harakatli o’yinlar Badiiy gimnastika Gigiyenik gimnastika Daqiqali o’yinlar. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Ahloq- odob tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Nafosat tarbiyasi Mehnat tarbiyasi 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Urf-odatlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Badiiy va hujjatli filmlar. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-18 yoshgacha 14-30 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 18-20 yoshgacha 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning ko’payishi. Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ahloqiy tarbiya Huquqiy tarbiya Iqtisodiy tarbiya Ekologik tarbiya 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Gimnastika turlarini sanang Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Valeybol, basketbol, futbol. Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Ona Hamma birgalikda. Bobo-buvilar. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 5 turga. 2 turga. 4 turga. 6 turga. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Jismoniy , aqliy va axloqiy Aqliy va jismoniy rivojlanish. Mehnat va bilim salohiyati. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Nasr Forobiy Ismoil al-Buxoriy Alisher Navoiy Abu Ali ibn Sino 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Quyosh, havo, suv. Jismoniy tarbiya darslari. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Gimnastika daqiqali o’yin. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Ziyoli oilalarda. Dindor oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Ma’naviy Jismoniy Estetik Axloqiy 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? E.Vohidov Fitrat I.A.Karimov A.Avloniy 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Badan tarbiyasi. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy ramzlar Milliy marosimlar, an’analar Mehmondo`stlik qoidalari 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Iymon va insofni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Yuksak didlilik. Tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Kishilar bilan aloqada Kishining kundalik faoliyatida Xulq-atvorida 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Aqliy va Jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 1997yil 29 avgust. 2000yil 20aprel. 2002yil 15 fevral. 2001yil 23 may. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Aqliy mehnat egalari kimlar? O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. Tikuvchilar,oshpazlar. To’quvchilar,sotuvchilar. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Insoniylik burchini anglash Kamtarlik Rostgo`y bo`lish Kishilarni hurmat qilish, qadrlash 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Urf-odat O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanni sevish Vatanparvarlik 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2000yil 25aprel. 2001yil 23may 2001 yil 25 aprel. 2002yil 16may. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatni ona kabi sevishdir. Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Aqliy va jismoniy shakllanish. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Fan to’garaklarida. Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Maktabgacha ta’lim muassasalarida 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Kamtarligi Xulq-atvori Halol mehnati 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Normativ talab Gigiyenik talab Didaktik va maxsus talab Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)