Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 86 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy marosimlar, an’analar Milliy ramzlar Mehmondo`stlik qoidalari 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001yil 23may 2002yil 16may. 2000yil 25aprel. 2001 yil 25 aprel. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Aqliy mehnat egalari kimlar? Tikuvchilar,oshpazlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. To’quvchilar,sotuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Aflotun Komenskiy Arestotel Suqrot 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 2 turga. 6 turga. 5 turga. 4 turga. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Fan to’garaklarida. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Iymon va insofni 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Urf-odatlar. Badiiy va hujjatli filmlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Mehnat tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Nafosat tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Gigiyenik talab Didaktik talab Didaktik va maxsus talab Normativ talab 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Gimnastika turlarini sanang Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Mashq. Demonstratsiya Videometod Illyustratsiya 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Aqliy va Jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Mehnatsevar va pok oilalarda. Dindor oilalarda. Ziyoli oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Kamtarligi Halol mehnati Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Xulq-atvori 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-28- yoshgacha. 14-30 yoshgacha 18-20 yoshgacha 14-18 yoshgacha 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Odamlarning ko’payishi. Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Jismonan sog’lomlik. Mehnatsevarlik Didlilik va farosatlilik. 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Daqiqali o’yinlar. Badiiy gimnastika Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Odob nima? Boshqalar bilan muomalasi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Kishilarning yurish-turishi. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Ona Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Ismoil al-Buxoriy Abu Nasr Forobiy Abu Ali ibn Sino Alisher Navoiy 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Jismoniy , aqliy va axloqiy 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Badan tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Jismoniy Ma’naviy Estetik Axloqiy 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Jismoniy tarbiya darslari. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Gimnastika daqiqali o’yin. Quyosh, havo, suv. 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Xulq-atvorida Kishining kundalik faoliyatida Kishilar bilan aloqada umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ekologik tarbiya Huquqiy tarbiya Iqtisodiy tarbiya Ahloqiy tarbiya 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. Tejamkorlik. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Jismoniy mashq turlaridan biri: Sport turizmi. Gigiyenik omil. Mehnat tarbiyasi. Gimnastik o’yin. 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanparvarlik Urf-odat O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanni sevish 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Kamtarlik Rostgo`y bo`lish Insoniylik burchini anglash 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Dunyoqarashini kengaytirish Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatni ona kabi sevishdir. Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Mehnat ahlini hurmat qilish Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? A.Avloniy E.Vohidov I.A.Karimov Fitrat 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Mehnati Sha’ni Obro`si Halolligi 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2001yil 23 may. 2000yil 20aprel. 2002yil 15 fevral. 1997yil 29 avgust. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Aqliy va jismoniy shakllanish. Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)