Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 94 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Iymon va insofni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Obro`si Mehnati Halolligi Sha’ni 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Fan to’garaklarida. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Mashq. Illyustratsiya Demonstratsiya Videometod 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Nafosat tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Mehnat tarbiyasi 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Mehnat ahlini hurmat qilish Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Urf-odat Vatanni sevish Vatanparvarlik O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Dindor oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Ziyoli oilalarda. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Rostgo`y bo`lish Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Insoniylik burchini anglash Kamtarlik 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Komenskiy Aflotun Arestotel Suqrot 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001yil 23may 2002yil 16may. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatni ona kabi sevishdir. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? I.A.Karimov Fitrat A.Avloniy E.Vohidov 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 6 turga. 5 turga. 2 turga. 4 turga. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Xulq-atvorida umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Kishining kundalik faoliyatida Kishilar bilan aloqada 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Yuksak didlilik. Tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Ismoil al-Buxoriy Abu Ali ibn Sino Alisher Navoiy Abu Nasr Forobiy 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Aqliy va Jismoniy shakllanish. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning ko’payishi. Chang va to’zonning ko’pligi. Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. O’simliklarning kamayishi. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Aka-opalar. Ona Hamma birgalikda. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Mehmondo`stlik qoidalari Milliy ramzlar Milliy marosimlar, an’analar 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. Badan tarbiyasi. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Gigiyenik talab Normativ talab Didaktik va maxsus talab Didaktik talab 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika Badiiy gimnastika Daqiqali o’yinlar. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Xulq-atvori Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Kamtarligi Halol mehnati 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Quyosh, havo, suv. Gimnastika daqiqali o’yin. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Jismoniy tarbiya darslari. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Gimnastika turlarini sanang Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Valeybol, basketbol, futbol. Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Aqliy mehnat egalari kimlar? Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. To’quvchilar,sotuvchilar. Tikuvchilar,oshpazlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Jismonan sog’lomlik. Axloqiy tarbiya ko’rganlik Mehnatsevarlik Didlilik va farosatlilik. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Axloqiy Ma’naviy Estetik Jismoniy 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Urf-odatlar. Badiiy va hujjatli filmlar. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Jismoniy mashq turlaridan biri: Sport turizmi. Gigiyenik omil. Gimnastik o’yin. Mehnat tarbiyasi. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ahloqiy tarbiya Huquqiy tarbiya Iqtisodiy tarbiya Ekologik tarbiya 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Jismoniy , aqliy va axloqiy Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Aqliy va jismoniy rivojlanish. Mehnat va bilim salohiyati. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-18 yoshgacha 14-30 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 18-20 yoshgacha 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Dunyoqarashini kengaytirish Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Odob nima? Boshqalar bilan muomalasi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Kishilarning yurish-turishi. Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 2001yil 23 may. 2002yil 15 fevral. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)