Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 94 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ekologik tarbiya Ahloqiy tarbiya Iqtisodiy tarbiya Huquqiy tarbiya 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Ozodalik,kamtarlik. Tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Yuksak didlilik. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Jismoniy mashq turlaridan biri: Gimnastik o’yin. Gigiyenik omil. Mehnat tarbiyasi. Sport turizmi. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Fan to’garaklarida. Maktab, oila va jamoatchilikda Maktabgacha ta’lim muassasalarida 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Gimnastika turlarini sanang Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Arestotel Aflotun Suqrot Komenskiy 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. Ona Aka-opalar. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Nasr Forobiy Abu Ali ibn Sino Alisher Navoiy Ismoil al-Buxoriy 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Harakatli o’yinlar Daqiqali o’yinlar. Gigiyenik gimnastika 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Odob nima? Kishilarning yurish-turishi. Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Boshqalar bilan muomalasi 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Kishining kundalik faoliyatida Kishilar bilan aloqada Xulq-atvorida umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Iymon va insofni 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 2002yil 15 fevral. 2001yil 23 may. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Aqliy va Jismoniy shakllanish. 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Mehnat ahlini hurmat qilish San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanni sevish Vatanparvarlik Urf-odat O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Quyosh, havo, suv. Jismoniy tarbiya darslari. Gimnastika daqiqali o’yin. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Mehnatsevar va pok oilalarda. Dindor oilalarda. Ziyoli oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Dunyoqarashini kengaytirish Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Ekologik tarbiyasi Mehnat tarbiyasi Nafosat tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001yil 23may 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2002yil 16may. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Didaktik va maxsus talab Normativ talab Gigiyenik talab 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Kamtarligi Halol mehnati Xulq-atvori 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? Fitrat I.A.Karimov E.Vohidov A.Avloniy 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-28- yoshgacha. 14-18 yoshgacha 18-20 yoshgacha 14-30 yoshgacha 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. O’simliklarning kamayishi. Odamlarning ko’payishi. Chang va to’zonning ko’pligi. 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Badan tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Rostgo`y bo`lish Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Kamtarlik Insoniylik burchini anglash 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Jismoniy Ma’naviy Estetik Axloqiy 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 2 turga. 4 turga. 6 turga. 5 turga. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Urf-odatlar. Badiiy va hujjatli filmlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Jismonan sog’lomlik. Mehnatsevarlik Didlilik va farosatlilik. 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Aqliy mehnat egalari kimlar? O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. To’quvchilar,sotuvchilar. Tikuvchilar,oshpazlar. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Mehnati Sha’ni Halolligi Obro`si 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Axloq nima? Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Milliy marosimlar, an’analar Mehmondo`stlik qoidalari Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy ramzlar 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Jismoniy , aqliy va axloqiy Mehnat va bilim salohiyati. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Demonstratsiya Illyustratsiya Mashq. Videometod Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)