Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11947 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. Y.P.Azorov X.X.Niyoziy A.S.Makarenko V.A.Suxominskiy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Asosiy Kirish Yakuniy 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Maslahat, sha’ma shartli talab 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 7 4 5 2 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 238.Talab nima? Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy I.Raxmatullayev S.Aziziy A.S.Makarenko 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Oshkoraviy Faktik Rollararo Axborot 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino X.X.Niyoziy A.S.Makarenko L.Tolstoy 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Tabiat qonunlarini asoslashga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Amaliy faoliyatga Ishlab chiqarishga 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Iltimos, ishonch,maqullash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Nasihat, jadid, do‘q 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Bilish Tashkilotchilik Nutq 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Inson paydo bo’lishi bilan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil Ilmiy tahlil 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Axborotga kirisha olish jarayoni Kuzatish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Aql-idrokning muayyan xislatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Verbal Shaxsiy Faktik 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)