Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11942 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Nasihat, jadid, do‘q Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Iltimos, ishonch,maqullash 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 228.Talab nima? Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tajribali pedagogik faoliyati Iltimos va yolvorish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Faktik Oshkoraviy Axborot Rollararo 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Aql-idrokning muayyan xislatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 238.Talab nima? Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Nutq Tushuntirib bera olish. Tashkilotchilik Bilish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. O‘zining psixik holatini boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun Mashg‘ulotni yakunlash Mashg‘ulotni boshqarishda 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 7 4 2 5 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Axborot Faktik Shaxsiy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Turli jamoalarda ishlar olib berish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang So‘rovnomalar o‘tkazish Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Kuzatish jarayoni 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Iltimos, ishonch, ma’qullash Maslahat, sha’ma shartli talab 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan S.Aziziy A.Avloniy A.S.Makarenko I.Raxmatullayev 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Ilmiy tahlil Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Irodaviy ta’sir ko‘rsatish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Kirish Yakuniy Asosiy 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Amaliy faoliyatga Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino A.S.Makarenko L.Tolstoy X.X.Niyoziy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. Y.P.Azorov V.A.Suxominskiy X.X.Niyoziy A.S.Makarenko Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)