Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11947 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Amaliy faoliyatga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino L.Tolstoy A.S.Makarenko X.X.Niyoziy 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash Mashg‘ulotni boshqarishda 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Yakuniy Kirish Asosiy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Iltimos, ishonch, ma’qullash 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 238.Talab nima? Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang So‘rovnomalar o‘tkazish Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Kuzatish jarayoni 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Axborot Rollararo Oshkoraviy Faktik 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. X.X.Niyoziy A.S.Makarenko Y.P.Azorov V.A.Suxominskiy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Rejissorlik mahorati O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Faktik Shaxsiy Axborot 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Tajribali pedagogik faoliyati Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 4 7 5 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji Aql-idrokning muayyan xislatlari Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Inson paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy I.Raxmatullayev S.Aziziy A.S.Makarenko 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Bilish Tashkilotchilik Nutq Tushuntirib bera olish. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Umumiy pedagog tahlil Ilmiy tahlil Didaktik tahlil 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Nasihat, jadid, do‘q Iltimos, ishonch,maqullash Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)