Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11875 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Kuzatish jarayoni 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Bilish Tashkilotchilik Nutq 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Maslahat, sha’ma shartli talab 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash O‘zining psixik holatini boshqarishda Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Axborot Faktik Verbal 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili Didaktik tahlil Ilmiy tahlil 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 238.Talab nima? Maqullash nasixat berish Pedagogik taktika Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 5 2 4 7 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Inson paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy I.Raxmatullayev A.S.Makarenko S.Aziziy 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Rejissorlik mahorati Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Nutq madaniyatiga ega bo‘lish O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. Y.P.Azorov V.A.Suxominskiy X.X.Niyoziy A.S.Makarenko 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan A.S.Makarenko Ibn-Sino X.X.Niyoziy L.Tolstoy 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari Aql-idrokning muayyan xislatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Oshkoraviy Faktik Rollararo Axborot 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Yakuniy Kirish Asosiy 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 228.Talab nima? Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi Iltimos va yolvorish Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tajribali pedagogik faoliyati 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Amaliy faoliyatga 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)