Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11938 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mashg‘ulotni yakunlash Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni boshqarishda 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Kirish Asosiy Yakuniy 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari Aql-idrokning muayyan xislatlari O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Inson paydo bo’lishi bilan 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 5 7 4 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy S.Aziziy I.Raxmatullayev A.S.Makarenko 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash Tushuntirish, talab, uzr so‘rash Nasihat, jadid, do‘q 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Faktik Oshkoraviy Rollararo Axborot 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Nutq Tashkilotchilik Tushuntirib bera olish. Bilish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan X.X.Niyoziy Ibn-Sino L.Tolstoy A.S.Makarenko 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Kuzatish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. A.S.Makarenko X.X.Niyoziy V.A.Suxominskiy Y.P.Azorov 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Verbal Axborot Faktik 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Tabiat qonunlarini asoslashga Amaliy faoliyatga Ishlab chiqarishga Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 238.Talab nima? Pedagogik taktika Maqullash nasixat berish Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Didaktik tahlil Ilmiy tahlil Umumiy pedagog tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 228.Talab nima? Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tajribali pedagogik faoliyati Iltimos va yolvorish Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)