Pedagogik mahorat testlari No10 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No10 нет 0% 11948 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 10 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No10 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 227.Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Maslahat, sha’ma shartli talab Iltimos, ishonch, ma’qullash 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 250.Tarbiya qanday paydo bo’lgan? Inson paydo bo’lishi bilan Jamiyat paydo bo’lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo’lgan Mehnat qurollari paydo bo’lishi bilan 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 237.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo’rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o’tirishini o’ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Avloniy “Birinchi muallim A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 228.Talab nima? Iltimos va yolvorish Ta’sir ko‘rsatishning boshlang‘ich usuli Tajribali pedagogik faoliyati Tarbiyaning ta’sirchan usulga aylanishi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 231. Bo‘lajak o‘qiutvchi darslarni kuzatishda qanday dars tahlildan foydalanish maqsadga muvofiq Umumiy pedagog tahlil Ilmiy tahlil Didaktik tahlil Tarbiyaviy tadbirlar tahlili 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 238.Talab nima? Pedagogik taktika Mashg’ulotning tarbiyaviy axamiyati Maqullash nasixat berish Ta’sir kursatishning boshlangich usuli. 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 230.O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Kuzatish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 234.“...agar pedagog tarbiya mahoratini egallamas ekan, u bolalar muhitidagi ilg‘or kuchlarga tayana olmas ekan, ularning o‘sishini rabatlantirib, yaxshi faoliyatlarini rivojlantira olmas ekan, u shaxsiy ta’sir ko‘rsatishni amalga oshira olmaydi” bu g‘oya kimning o‘qituvchilik faoliyatida keng qo‘llanilgan A.Avloniy S.Aziziy A.S.Makarenko I.Raxmatullayev 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 229. O‘zining psixik holatini qanday usullar bilan boshqarish mumkin Jahldorlik, e’tiborsizlik, yalqovlik Ma’qullash, ta’sirlanish, siqiqlik Tetiklik, ijodiy dalllik, quvnoq kayfiyat Mehribonlik, g‘amxo‘rlik, muloyimlik 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 245.Pedagogik navotorlik – bu... Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yuksak – ahloqiy g‘oyalar 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 241.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Kirish Mustahkamlash Yakuniy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 247. Pedagogik faoliyatda qo‘llaniladigan ijobiy “Pedagogik talabi usullarini aniqlang” Kechirish, uyaltirish, o‘qtirish Iltimos, ishonch,maqullash Nasihat, jadid, do‘q Tushuntirish, talab, uzr so‘rash 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 226.“Shunday gapira olish kerakki, bolalar sizning gapingizdan irodangizni, madaniyatingizni, sining shaxsingizni sezsinlar” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan Ibn-Sino X.X.Niyoziy A.S.Makarenko L.Tolstoy 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 236.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish,intizomni o’rnatash Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab o’ylab sayohat uyushtirish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 242.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Shaxsiy Verbal Faktik 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 248.K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 7 5 4 2 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 243.Tetiklik, ijodiy dadillik, quvnoq kayfiyat o‘qituvchi faoliyatida qanday rol o‘ynaydi. Mehribonlik, g‘amxo‘rlik qilish uchun O‘zining psixik holatini boshqarishda Mashg‘ulotni yakunlash Mashg‘ulotni boshqarishda 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 232.Yangi mavzuni mustahkamlash qanday maqsadga qaratiladi Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish Amaliy faoliyatga Tabiat qonunlarini asoslashga Ishlab chiqarishga 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 233.Pedagogik texnikani egallash mahoratini aniqlang Nutq madaniyatiga ega bo‘lish Rejissorlik mahorati O‘qituvchi rahbarligida mashg‘ulotlar va mustaqil ishlash Mimik pantomimik harakatlarga ega bo‘lish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 239.Jamoani uyushtirish va ruhlantirish qanday qobiliyat turiga kiradi? Tushuntirib bera olish. Nutq Bilish Tashkilotchilik 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 244.“Bola shaxsiga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lish, jamoada yuksak ahloqiy xislatlarni qaror toptirish uchun sermaxsus ijodga intilish kerak” bu g‘oya qaysi mutafakkir tomonidan ilgari surilgan. V.A.Suxominskiy Y.P.Azorov A.S.Makarenko X.X.Niyoziy 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 235.K.S.Stanslavskiy pedagogik faoliyatida “Pidjakni ilgakka os” yoki “Gavdani qoziqqa os” degan mashqdan keng foydalangan. Bu mashq orqali bo‘lajak pedagoglarga qanday maslahatlar berilganligini aniqlang. Keng ma’lumotlar yig‘indisini aniqlash Auditoriyaga kirishdan oldin hayajonni bosish uchun O‘zida ortiqcha ixtiyorsizlikni vujudga keltirish uchun. O‘tiladigan mavzuga ijodiy yondashish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 249.Pedagogik faoliyatda shaxsning qanday xususiyatlari yetakchi rol o‘ynaydi? Aql-idrokning muayyan xislatlari Xarakter bilan bog‘liq xususiyatlari Ijtimoiy o‘zaro harakatga bo‘lgan yuksak rivojlangan ehtiyoji O‘zaro fikr almashuv ehtiyoji 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 240.Suhbatni qullab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash muomalaning qaysi darajasini bildiradi. Faktik Axborot Rollararo Oshkoraviy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 246.Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Turli jamoalarda ishlar olib berish Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)