Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 32561 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? M.N.Skatkin L.P.Aristova P.P.Blonskiy P.Esipov 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? elektron kutubxona, innovatsion o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? innovatsion o’qitish lektor o’qitish masofadan o’qitish internet tarmoqlararo 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Hammasi 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Ibn Sino Al-Kindiy Beruniy Forobiy 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Harakat Tashqi qiyofa Faoliyat 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Shaxsiy va kasbiy Ilmiylik va ijodiy tadqiqot g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? Xeyvlox E.Rodjers M.Mayrs R.Karlson 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 5 2 4 3 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? Anang’ev, K.K Platonov N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze E.Shpanger, Maslou 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy tafakkur Mustaqil fikr Intizomliylik Ijodiy yondashish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik D. A va B javoblar Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Yangilikka bo’lgan munosabati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Muloqot madaniyati Idrok qilish qobiliyati 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. D. Y.P Azarov C. Sh.A Amanashvili M.N Statkin S Makarenko 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Induktiv va Deduktiv Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Reproduktiv va muammoli-ijodiy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)