Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49758 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz sintez bilish baholash 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? F.S.Keller A.Romishevskiy R.Gang’e C.Guzeev 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz baholash sintez bilish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? harakatning yangi usullarini topish jarayoni ijodiy yondashuv jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish ijodiy yondashuv qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa gaplarni yozib, saqlab olish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi o’zaro ta’sirlar ijodiy yondashuv 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? bilish sintez baholash analiz 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun baholash Motiv maqsad 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash tushunish sintez 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? qo’llash tushunish baholash bilish 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. matnli belgi, ovozli belgi. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida pedagogikada monitoringda o’quv jarayonini uzluksizligida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? masofadan o’qitish innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo lektor o’qitish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? xatoni tuzatish, baholash harakatlarni tekshirish maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari maqsad, xatoni tuzatish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 49. «LEKTOR» qanday tizim? bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish analiz sintez bilish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)