Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49756 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? qo’llash baholash bilish tushunish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Xotira obrazlarini solishtirish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi ijodiy yondashuvda pedagogikada monitoringda o’zaro ta’sirlarda 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv o’zaro ta’sirlar gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish baholash analiz 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash harakatlarni tekshirish maqsad, xatoni tuzatish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun maqsad baholash Motiv 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz tushunish sintez bilish 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? internet tarmoqlararo lektor o’qitish innovatsion o’qitish masofadan o’qitish 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi ta’limning baholash shkalasida o’quv jarayonini uzluksizligida pedagogikada monitoringda 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? analiz bilish baholash sintez 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev A.Romishevskiy 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. matnli belgi, ovozli belgi. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz sintez bilish baholash 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash sintez tushunish Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)