Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8648 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 277.Monologik metodni ko’rsating? Munozara Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Individual, guruh, frontal, kollektiv Suhbat 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Mustahkamlash Asosiy Kirish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Bolaning qalbini tushunish kerak. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Axborot Faktik Verbal 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 292.Metod nima? Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Fanga qiziqtiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Mutaxassislikka yo’llaydi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Harakat Faoliyat Tashqi qiyofat 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Psixologiya. Pedagogika Falsafa Tarix. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Tarbiyalash С) Nazorat Oldini olish Kuzatish 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 287.Pedagogik mahorat – bu O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Sintez O`rganish Tahlil eta bilish Natija Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)