Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8646 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 292.Metod nima? Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 277.Monologik metodni ko’rsating? Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Suhbat Munozara Individual, guruh, frontal, kollektiv 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “San’atlar shohi”. “Siyosiy tribuna” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Mutaxassislikka yo’llaydi Fanga qiziqtiradi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Pedagogika Falsafa Psixologiya. 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Kirish Mustahkamlash Asosiy 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish Oldini olish С) Nazorat Tarbiyalash 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Bolaning qalbini tushunish kerak. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Faoliyat Tashqi qiyofat Yoshi 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Tahlil eta bilish O`rganish Natija Sintez 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Verbal Axborot Faktik 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 287.Pedagogik mahorat – bu Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Mehnatsevar inson tarbiyasi Tadbirkor shaxsni tarbiyalash C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)