Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8642 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Psixologiya. Falsafa Pedagogika 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Aqliy faoliyatni o’stiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Fanga qiziqtiradi 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Sintez Tahlil eta bilish Natija O`rganish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” “San’atlar shohi”. 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Tarbiyalash Kuzatish Oldini olish С) Nazorat 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 287.Pedagogik mahorat – bu Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Yakuniy Mustahkamlash Kirish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 292.Metod nima? Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Faktik Shaxsiy Axborot 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Yoshi Tashqi qiyofat Faoliyat 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 277.Monologik metodni ko’rsating? Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Munozara Individual, guruh, frontal, kollektiv Suhbat 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Avloniy “Birinchi muallim” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Bolaning qalbini tushunish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)