Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8607 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Psixologiya. Falsafa Pedagogika 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Yakuniy Kirish Mustahkamlash 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 292.Metod nima? Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 277.Monologik metodni ko’rsating? Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Individual, guruh, frontal, kollektiv Munozara Suhbat 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish Tarbiyalash С) Nazorat Oldini olish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 287.Pedagogik mahorat – bu Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Mutaxassislikka yo’llaydi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Fanga qiziqtiradi 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Natija O`rganish Tahlil eta bilish Sintez 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Shaxsiy Faktik Axborot 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Harakat Tashqi qiyofat Faoliyat 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)