Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8540 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 287.Pedagogik mahorat – bu Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Faktik Shaxsiy Verbal Axborot 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Sintez Natija O`rganish Tahlil eta bilish 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 292.Metod nima? Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Pedagogika Psixologiya. Falsafa 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 277.Monologik metodni ko’rsating? Suhbat Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Individual, guruh, frontal, kollektiv Munozara 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish Oldini olish С) Nazorat Tarbiyalash 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Mustahkamlash Asosiy Kirish 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Tashqi qiyofat Yoshi Faoliyat 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya Mehnatsevar inson tarbiyasi C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “San’atlar shohi”. “Siyosiy tribuna” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Fanga qiziqtiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)