Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8648 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Faktik Verbal Shaxsiy 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Fanga qiziqtiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Mustahkamlash Yakuniy Asosiy Kirish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 292.Metod nima? Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Avloniy “Birinchi muallim” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 287.Pedagogik mahorat – bu Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 277.Monologik metodni ko’rsating? Suhbat Munozara Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Individual, guruh, frontal, kollektiv 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Bolaning qalbini tushunish kerak. 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Faoliyat Yoshi Harakat Tashqi qiyofat 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Oldini olish Kuzatish С) Nazorat Tarbiyalash 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Falsafa Psixologiya. Pedagogika Tarix. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Tahlil eta bilish Natija O`rganish Sintez 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)