Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 56 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Aqliy va axloqiy tarbiya berish 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 10-12 yoshgacha 10-14 yoshgacha 7-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Badiiy havaskorlikni o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 11-12 tagacha 9-12 tagacha 10-20 tagacha 10-16 tagacha 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? “Qobusnoma”dan. O’zbek xalq maqoli. A.Avloniy. A.Navoiy. 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 4-bo’lim 2-bo’lim 1-bo’lim. 3-bo’lim 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Sahnalashtirilgan o’yinlar Harakatli o’yinlar. Qoidali. Rolli. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 2-3 marta 1-2 marta 1 marta 4 marta 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Ota-onalar majlisi. Ta’lim jarayononi. Talim-tarbiya ma’lumot. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning soniga. O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Estetik tarbiya berish Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash Ma`rifiy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Yozish, chizish, o‘qish, aytish Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Kaykovus. Abdurauf Fitrat. Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 4 turga 6 turga 2 turga 3 turga 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Maktab Kutubxona Sport klublari Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Mahalla va ota-onalar yordamida . Ota-onalar tomonidan Jamoat birlashmalari tomonidan . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1999yil 19 avgust. 1995yil 15sentabr. 1996yil 19avgust. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Teatr va konsertlarga qatnashish. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Amaliy mashg’ulotlar. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Ota. Hamma birgalikda. Bobo-buvilar. Aka-opalar. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Tarbiya jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Sinf majlislari. Ta’lim jarayoni. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Amaliy mashg’ulotlar. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. O`quvchilarni savodxonligi oshadi. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 15-moddasida 17-moddasida 18-moddasida 14-moddasida 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Yozuvchining hayoti va ijodiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Kitobning qiziqarliligiga 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Bilim deganda nima tushuniladi? Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Dialektik 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Jamoatchilik, faollik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jismoniy, tashabbuskorlik Bilimdonlik, onglilik. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? To`garak rahbari Tarbiyachi Kutubxonachi Sinf rahbari 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? badiiy havaskorlikni o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. Faoliyatga undash. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 2-bosqichda. 4-bosqichda. 3-bosqichda. 6-bosqichda. 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Fan to’garaklari Badiiy to’garak Maxsus to’garak Ilmiy to’garak 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Davlat va jamiyat,shaxs. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)