Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 48 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Dialektik 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Fan to’garaklari Maxsus to’garak Badiiy to’garak Ilmiy to’garak 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 6-bosqichda. 2-bosqichda. 4-bosqichda. 3-bosqichda. 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Ishlab chiqarish,fan. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Davlat va jamiyat,shaxs. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Amaliy mashg’ulotlar. Sandart nostandart mashg‘ulotlar 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Amaliy mashg’ulotlar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Qoidali. Rolli. Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Ma`rifiy tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Sinf rahbari To`garak rahbari Tarbiyachi Kutubxonachi 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdurauf Fitrat. Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Ota. Bobo-buvilar. Aka-opalar. Hamma birgalikda. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Bobo-buvilar boshqargan oilada. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 6 turga 3 turga 2 turga 4 turga 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Sport klublari Kutubxona Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Maktab 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . Ota-onalar tomonidan Jamoat birlashmalari tomonidan . 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning tartib intizomiga. O’quvchilarning soniga. O’qituvchilarning mahoratiga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ilmiy, texnik, psixik. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Yozish, chizish, o‘qish, aytish 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? O’zbek xalq maqoli. A.Navoiy. A.Avloniy. “Qobusnoma”dan. 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Faoliyatga undash. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 4 marta 2-3 marta 1 marta 1-2 marta 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 7-14 yoshgacha 10-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1999yil 19 avgust. 1997yil 29avgust 1995yil 15sentabr. 1996yil 19avgust. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 15-moddasida 17-moddasida 14-moddasida 18-moddasida 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Kitobning qiziqarliligiga Yozuvchining hayoti va ijodiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Ta’lim-tarbiya mavzusiga 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Ta’lim jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Sinf majlislari. Tarbiya jarayoni. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Bilimdonlik, onglilik. Jismoniy, tashabbuskorlik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Ta’lim jarayononi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Ota-onalar majlisi. Talim-tarbiya ma’lumot. 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Teatr va konsertlarga qatnashish. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 9-12 tagacha 10-20 tagacha 10-16 tagacha 11-12 tagacha 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 4-bo’lim 1-bo’lim. 3-bo’lim 2-bo’lim 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 35ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)