Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 58 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Maxsus to’garak Fan to’garaklari Ilmiy to’garak Badiiy to’garak 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 4-bosqichda. 6-bosqichda. 2-bosqichda. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. Ota. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 18-moddasida 14-moddasida 15-moddasida 17-moddasida 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Amaliy mashg’ulotlar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Yozuvchining hayoti va ijodiga Kitobning qiziqarliligiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Davlat va jamiyat,shaxs. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Teatr va konsertlarga qatnashish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Badiiy havaskorlikni o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 4 turga 6 turga 3 turga 2 turga 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Sinf majlislari. Ta’lim jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Tarbiya jarayoni. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. O`quvchilarni savodxonligi oshadi. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Bilim deganda nima tushuniladi? Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Dialektik 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? “Qobusnoma”dan. O’zbek xalq maqoli. A.Navoiy. A.Avloniy. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Sahnalashtirilgan o’yinlar Rolli. Qoidali. Harakatli o’yinlar. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 10-12 yoshgacha 10-14 yoshgacha 7-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Ta’lim jarayononi. Ota-onalar majlisi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Talim-tarbiya ma’lumot. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-16 tagacha 10-20 tagacha 9-12 tagacha 11-12 tagacha 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1995yil 15sentabr. 1999yil 19 avgust. 1996yil 19avgust. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Yozish, chizish, o‘qish, aytish Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1 marta 2-3 marta 1-2 marta 4 marta 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 4-bo’lim 3-bo’lim 1-bo’lim. 2-bo’lim 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? To`garak rahbari Kutubxonachi Tarbiyachi Sinf rahbari 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) O‘yin deb nimaga aytiladi? Faoliyatga undash. Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. O’quvchilarning soniga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Jamoat birlashmalari tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Ota-onalar tomonidan 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o`stirish 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Ma`rifiy tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Abdurauf Fitrat. Kaykovus. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Estetik tarbiya berish 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Hamfikr va ahil oilala Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Jismoniy, tashabbuskorlik Jamoatchilik, faollik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Bilimdonlik, onglilik. 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Sport klublari Kutubxona Maktab Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Amaliy mashg’ulotlar. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)