Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 56 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Ma`rifiy tarbiyalash 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-16 tagacha 11-12 tagacha 10-20 tagacha 9-12 tagacha 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 4 turga 2 turga 3 turga 6 turga 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan Jamoat birlashmalari tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 10-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 7-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 34ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? A.Avloniy. O’zbek xalq maqoli. A.Navoiy. “Qobusnoma”dan. 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Dialektik 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Teatr va konsertlarga qatnashish. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Sinf majlislari. Ta’lim jarayoni. Tarbiya jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Yusuf Xos Hojib. Abdurauf Fitrat. Kaykovus. Abdulla Avloniy. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik Bilimdonlik, onglilik. Jismoniy, tashabbuskorlik 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Kitobning qiziqarliligiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Yozuvchining hayoti va ijodiga 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Tarbiyachi Kutubxonachi Sinf rahbari To`garak rahbari 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Yozish, chizish, o‘qish, aytish Ilmiy, texnik, psixik. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Ta’lim jarayononi. Talim-tarbiya ma’lumot. Ota-onalar majlisi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1996yil 19avgust. 1995yil 15sentabr. 1999yil 19 avgust. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Faoliyatga undash. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1-2 marta 1 marta 4 marta 2-3 marta 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Davlat va jamiyat,shaxs. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 3-bo’lim 4-bo’lim 2-bo’lim 1-bo’lim. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Amaliy mashg’ulotlar. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Rolli. Sahnalashtirilgan o’yinlar Qoidali. Harakatli o’yinlar. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Badiiy to’garak Ilmiy to’garak Fan to’garaklari Maxsus to’garak 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 4-bosqichda. 6-bosqichda. 2-bosqichda. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Sandart nostandart mashg‘ulotlar Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Amaliy mashg’ulotlar. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Aka-opalar. Hamma birgalikda. Ota. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’qituvchilarning mahoratiga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning soniga. O’quvchilarning tartib intizomiga. 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Sport klublari Kutubxona Maktab Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 18-moddasida 15-moddasida 14-moddasida 17-moddasida Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)