Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 56 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Muomala qilishni o`rganadi O`quvchilarni savodxonligi oshadi. 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-20 tagacha 11-12 tagacha 9-12 tagacha 10-16 tagacha 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Madaniy tarbiyalash. Ma`rifiy tarbiyalash Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? A.Navoiy. A.Avloniy. O’zbek xalq maqoli. “Qobusnoma”dan. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 12-16 yoshgacha. 10-12 yoshgacha 10-14 yoshgacha 7-14 yoshgacha 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 2 turga 6 turga 3 turga 4 turga 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Tarbiya jarayoni. Sinf majlislari. Ta’lim jarayoni. 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Talim-tarbiya ma’lumot. Ta’lim jarayononi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Ota-onalar majlisi. 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Ko`rgazmali qurollardan foydalanish 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Teatr va konsertlarga qatnashish. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? To`garak rahbari Sinf rahbari Kutubxonachi Tarbiyachi 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1996yil 19avgust. 1999yil 19 avgust. 1997yil 29avgust 1995yil 15sentabr. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Rolli. Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar Qoidali. 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 2-3 marta 4 marta 1-2 marta 1 marta 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o`stirish 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan Jamoat birlashmalari tomonidan . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Amaliy mashg’ulotlar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Ilmiy to’garak Fan to’garaklari Badiiy to’garak Maxsus to’garak 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 2-bo’lim 4-bo’lim 1-bo’lim. 3-bo’lim 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Kitobning qiziqarliligiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Yozuvchining hayoti va ijodiga 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. Davlat va jamiyat,shaxs. 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Badiiy havaskorlikni o’stirish. 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Hamma birgalikda. Ota. Aka-opalar. Bobo-buvilar. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. Abdurauf Fitrat. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Bilim deganda nima tushuniladi? Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Dialektik Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Sandart nostandart mashg‘ulotlar Amaliy mashg’ulotlar. Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Jismoniy, tashabbuskorlik Jamoatchilik, faollik Bilimdonlik, onglilik. G’oyaviy, estetik, axloqiy. 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 14-moddasida 15-moddasida 18-moddasida 17-moddasida 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning soniga. 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 4-bosqichda. 2-bosqichda. 6-bosqichda. 3-bosqichda. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Kutubxona Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Sport klublari Maktab 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Yozish, chizish, o‘qish, aytish 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) O‘yin deb nimaga aytiladi? O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Faoliyatga undash. Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish Aqliy va axloqiy tarbiya berish 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)