Pedagogik mahorat testlari No14 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No14 нет 0% 11427 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 14 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No14 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 350. Shaxs kamolotiga qanday omillar ta‘sir etadi? Odamlarning munosabati. Biologik omil, ijtimoiy omil va tarbiya ta‘sir etadi. Bola shaxsining rivojlanishiga irsiyat, muhit va tarbiya kabi omillar Shaxsning kamol topishida ijtimoiy va biologik omillar ta‘sir etadi. 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 329.Egallangan bilim, ko`nikma va malakalami kundalik va kasbiy faoliyatda qo`llay olish qobiliyati bu... Ta`lim Kompetensiya Tarbiya Rivojlanish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 340.Bilimlami mustahkamlash va takomillashtirish, ko`nikma va malakalaming hosil bo`lishi bu - o`qitish jarayonining bosqichi o`qitish jarayonining maqsadi o`qitish jarayonining natijasi o`qitish jarayonining vazifasi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 328. Pedagogika fanlar tizimini belgilang? Umumiy pedagogika, maktabgacha tarbiya pedagogikasi, maxsus pedagogika, Umumiy biologiya, anatomiya, fiziologiya, pedagogika. pedagogika tarixi Falsafa, iqtisod, etika, estetika, pedagogika metodika, Psixologiya, maktab gigiyenasi, etika, pedagogika metodika, 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 335«Hammani hamma narsaga o`rgatish san’ati» didaktikaga nisbatan qo`llanilgan ushbu ta`rif muallifi qaysi qatorda keltirilgan? Yan Amos Komenskiy Rene Dikart V.Ratke Arastu 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 341.O`quvchi nutqining, fikrlashi, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, emotsional- irodaviy, intellektual sohalarini rivojlantirishda o`z aksini topadi. Ushbu ta`rif o`qitish jarayonining qaysi vazifasiga tegishli? rivojlantiruvchi Maqsadli Ta`limiy Tarbiyaviy 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 345.....bu-ta`lim jarayoni, mazmuni, qonuniyat va tamoyillari, shakl, metod va vositalarini ilmiy asoslab beruvchi ta`lim nazariyasi, pedagogikaning alohida sohasi Didaktika Ijtimoiy pedagogika Tarbiya nazariyasi Maxsus pedagogika 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 331.Bu dunyo taraqqiyotining asosiy muntazamligi. Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Iqtisodiy Siyosiy Madaniy Ijtimoiy 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 327.Globallashuvning bugungi kunda nechta turi bor? 2 4 5 3 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 338.0‘qitish jarayoni nechta vazifani bajaradi? 3 5 4 2 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 336.Boshlang`ich ta`lim didaktikasiga va rivojlantiruvchi ta`lim nazariyasiga asos solgan mutafakkir qaysi qatorda keltirlgan . V.Ratke I. G. Pestalotsi Rene Dikart Yan Amos Komenskiy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 342.O`quv jarayoni modeli o`zida qanday tarkibiy qismlarni aks ettiradi? Barchasi to'g'ri o`qituvchi va ta`lim oluvchilarning jadal o`zaro faoliyati o`qituvchi faoliyati o`quvchi faoliyati 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 330.Uning asosiy natijasi - hukumat sub'ektlarining markazlashtirilishi” Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Ijtimoiy Siyosiy Madaniy Iqtisodiy 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 326...eng umumiy ma`noda, globallashuv, bir tomondan, muayyan hodisa, jarayonning barcha mintaqalar, davlatlar va butun Er yuzini qamrab olganini, ikkinchi tomondan, ularning insoniyat taqdiriga dahldor ekanini anglatadi” quyida keltirilgan fikr muallifi kim? Giddins Ochildiev R. Robertson CHarlz Taz Rassel 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 332.Yunonchadan tarjima qilinganda o`rgatish, o`qitish ma`nosini bildiradigan so`z qaysi qatorda keltirilgan? Didaktika Ta`lim Pedagog o`qituvchi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 344. Shaxs shakllanishining asosiy omillari nimalardan iborat? Biologik omil, ijtimoiy muhit, tarbiya O‘qish, o‘rganish, tarbiya Ta‘lim, tarbiya, ma‘lumot Psixik jihatdan rivojlanishi, o‘zini bir butun inson deb his qilish 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 339.0‘qitish jarayoni nechta asosiy bosqichdan iborat? 5 3 2 4 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 349.Har tomonlama barkamol shaxsni shakllantirish... Tarbiyaning vazifalari Tarbiyaning obyekti Tarbiyaning maqsadi Tarbiyaning predmeti 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 337.Taniqli bolgar pedagogi I.Marev didaktikani rivojlanish bosqichlarini nechi bosqichda ko`rsatgan? 5 3 2 4 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 334.Buyuk didaktika”asari muallifi kim? V.Ratke Arastu Yan Amos Komenskiy Rene Dikart 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 343.0‘qitish jarayonining ta`limiy vazifasi nimalardan iborat? o`quvchilarda bilim, ko`nikma, malaka va kompetentsiyalami shakllantirishdan o`quvchi nutqining, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, intellektual sohalarini rivojlantirishdan Ta`lim jarayonida shaxsning ma`naviy-axloqiy va xulq-atvori va dunyoqarashi shakllantirilishidan To'g'ri javob yo'q 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 346. Ya.A.Komenskiyning qaysi asari ta‘lim rivojlantirishga g‘oyat katta hissa qo‘shdi? Bolalarga jonim fido A Yengil adabiyot Buyuk didaktika Ustozi avval 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 333.Didaktika atamasini birinchi bo`lib kim fanga kiritgan Arastu V.Ratke Yan Amos Komenskiy Rene Dikart 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 347.Ijtimoiy ongni shakllantirishda eng ko`p ishlatiladigan metod bu- Namuna Suhbat Tushuntirish Rag`batlantirish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 348.Tushuntirish,Suhbat,Namuna usullari tarbiya metodlarining qaysi guruhiga mansub? shaxs ongini shakllantiruvchi metodlar. Xulq-atvorni va faoliyatni rag`batlantirish metodlari. An’anaviy ta’lim metodlari Faoliyatni tashkil etish va xulq-atvor tajribalarini shakllantirish metodlari. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)