Pedagogik mahorat testlari No14 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No14 нет 0% 11390 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 14 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No14 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 348.Tushuntirish,Suhbat,Namuna usullari tarbiya metodlarining qaysi guruhiga mansub? An’anaviy ta’lim metodlari Xulq-atvorni va faoliyatni rag`batlantirish metodlari. shaxs ongini shakllantiruvchi metodlar. Faoliyatni tashkil etish va xulq-atvor tajribalarini shakllantirish metodlari. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 339.0‘qitish jarayoni nechta asosiy bosqichdan iborat? 5 4 2 3 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 332.Yunonchadan tarjima qilinganda o`rgatish, o`qitish ma`nosini bildiradigan so`z qaysi qatorda keltirilgan? Ta`lim Pedagog o`qituvchi Didaktika 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 330.Uning asosiy natijasi - hukumat sub'ektlarining markazlashtirilishi” Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Ijtimoiy Iqtisodiy Madaniy Siyosiy 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 329.Egallangan bilim, ko`nikma va malakalami kundalik va kasbiy faoliyatda qo`llay olish qobiliyati bu... Kompetensiya Tarbiya Rivojlanish Ta`lim 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 328. Pedagogika fanlar tizimini belgilang? Umumiy biologiya, anatomiya, fiziologiya, pedagogika. pedagogika tarixi Umumiy pedagogika, maktabgacha tarbiya pedagogikasi, maxsus pedagogika, Falsafa, iqtisod, etika, estetika, pedagogika metodika, Psixologiya, maktab gigiyenasi, etika, pedagogika metodika, 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 346. Ya.A.Komenskiyning qaysi asari ta‘lim rivojlantirishga g‘oyat katta hissa qo‘shdi? Bolalarga jonim fido Buyuk didaktika A Yengil adabiyot Ustozi avval 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 350. Shaxs kamolotiga qanday omillar ta‘sir etadi? Odamlarning munosabati. Bola shaxsining rivojlanishiga irsiyat, muhit va tarbiya kabi omillar Shaxsning kamol topishida ijtimoiy va biologik omillar ta‘sir etadi. Biologik omil, ijtimoiy omil va tarbiya ta‘sir etadi. 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 326...eng umumiy ma`noda, globallashuv, bir tomondan, muayyan hodisa, jarayonning barcha mintaqalar, davlatlar va butun Er yuzini qamrab olganini, ikkinchi tomondan, ularning insoniyat taqdiriga dahldor ekanini anglatadi” quyida keltirilgan fikr muallifi kim? Ochildiev Giddins CHarlz Taz Rassel R. Robertson 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 333.Didaktika atamasini birinchi bo`lib kim fanga kiritgan Yan Amos Komenskiy V.Ratke Arastu Rene Dikart 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 334.Buyuk didaktika”asari muallifi kim? Yan Amos Komenskiy Rene Dikart Arastu V.Ratke 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 345.....bu-ta`lim jarayoni, mazmuni, qonuniyat va tamoyillari, shakl, metod va vositalarini ilmiy asoslab beruvchi ta`lim nazariyasi, pedagogikaning alohida sohasi Ijtimoiy pedagogika Maxsus pedagogika Tarbiya nazariyasi Didaktika 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 344. Shaxs shakllanishining asosiy omillari nimalardan iborat? Psixik jihatdan rivojlanishi, o‘zini bir butun inson deb his qilish O‘qish, o‘rganish, tarbiya Ta‘lim, tarbiya, ma‘lumot Biologik omil, ijtimoiy muhit, tarbiya 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 331.Bu dunyo taraqqiyotining asosiy muntazamligi. Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Madaniy Ijtimoiy Iqtisodiy Siyosiy 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 336.Boshlang`ich ta`lim didaktikasiga va rivojlantiruvchi ta`lim nazariyasiga asos solgan mutafakkir qaysi qatorda keltirlgan . Yan Amos Komenskiy V.Ratke I. G. Pestalotsi Rene Dikart 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 327.Globallashuvning bugungi kunda nechta turi bor? 3 2 4 5 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 349.Har tomonlama barkamol shaxsni shakllantirish... Tarbiyaning obyekti Tarbiyaning maqsadi Tarbiyaning predmeti Tarbiyaning vazifalari 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 335«Hammani hamma narsaga o`rgatish san’ati» didaktikaga nisbatan qo`llanilgan ushbu ta`rif muallifi qaysi qatorda keltirilgan? Arastu Rene Dikart Yan Amos Komenskiy V.Ratke 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 340.Bilimlami mustahkamlash va takomillashtirish, ko`nikma va malakalaming hosil bo`lishi bu - o`qitish jarayonining bosqichi o`qitish jarayonining vazifasi o`qitish jarayonining maqsadi o`qitish jarayonining natijasi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 341.O`quvchi nutqining, fikrlashi, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, emotsional- irodaviy, intellektual sohalarini rivojlantirishda o`z aksini topadi. Ushbu ta`rif o`qitish jarayonining qaysi vazifasiga tegishli? Ta`limiy rivojlantiruvchi Tarbiyaviy Maqsadli 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 338.0‘qitish jarayoni nechta vazifani bajaradi? 2 3 4 5 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 347.Ijtimoiy ongni shakllantirishda eng ko`p ishlatiladigan metod bu- Suhbat Tushuntirish Rag`batlantirish Namuna 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 342.O`quv jarayoni modeli o`zida qanday tarkibiy qismlarni aks ettiradi? o`quvchi faoliyati Barchasi to'g'ri o`qituvchi va ta`lim oluvchilarning jadal o`zaro faoliyati o`qituvchi faoliyati 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 337.Taniqli bolgar pedagogi I.Marev didaktikani rivojlanish bosqichlarini nechi bosqichda ko`rsatgan? 2 5 3 4 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 343.0‘qitish jarayonining ta`limiy vazifasi nimalardan iborat? Ta`lim jarayonida shaxsning ma`naviy-axloqiy va xulq-atvori va dunyoqarashi shakllantirilishidan o`quvchilarda bilim, ko`nikma, malaka va kompetentsiyalami shakllantirishdan o`quvchi nutqining, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, intellektual sohalarini rivojlantirishdan To'g'ri javob yo'q Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)