Pedagogik mahorat testlari No14 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No14 нет 0% 11427 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 14 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No14 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 328. Pedagogika fanlar tizimini belgilang? Umumiy biologiya, anatomiya, fiziologiya, pedagogika. pedagogika tarixi Psixologiya, maktab gigiyenasi, etika, pedagogika metodika, Umumiy pedagogika, maktabgacha tarbiya pedagogikasi, maxsus pedagogika, Falsafa, iqtisod, etika, estetika, pedagogika metodika, 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 326...eng umumiy ma`noda, globallashuv, bir tomondan, muayyan hodisa, jarayonning barcha mintaqalar, davlatlar va butun Er yuzini qamrab olganini, ikkinchi tomondan, ularning insoniyat taqdiriga dahldor ekanini anglatadi” quyida keltirilgan fikr muallifi kim? Giddins CHarlz Taz Rassel R. Robertson Ochildiev 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 338.0‘qitish jarayoni nechta vazifani bajaradi? 3 2 4 5 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 344. Shaxs shakllanishining asosiy omillari nimalardan iborat? O‘qish, o‘rganish, tarbiya Psixik jihatdan rivojlanishi, o‘zini bir butun inson deb his qilish Biologik omil, ijtimoiy muhit, tarbiya Ta‘lim, tarbiya, ma‘lumot 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 345.....bu-ta`lim jarayoni, mazmuni, qonuniyat va tamoyillari, shakl, metod va vositalarini ilmiy asoslab beruvchi ta`lim nazariyasi, pedagogikaning alohida sohasi Ijtimoiy pedagogika Tarbiya nazariyasi Maxsus pedagogika Didaktika 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 347.Ijtimoiy ongni shakllantirishda eng ko`p ishlatiladigan metod bu- Namuna Tushuntirish Suhbat Rag`batlantirish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 334.Buyuk didaktika”asari muallifi kim? Rene Dikart V.Ratke Arastu Yan Amos Komenskiy 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 335«Hammani hamma narsaga o`rgatish san’ati» didaktikaga nisbatan qo`llanilgan ushbu ta`rif muallifi qaysi qatorda keltirilgan? V.Ratke Arastu Rene Dikart Yan Amos Komenskiy 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 337.Taniqli bolgar pedagogi I.Marev didaktikani rivojlanish bosqichlarini nechi bosqichda ko`rsatgan? 2 4 3 5 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 349.Har tomonlama barkamol shaxsni shakllantirish... Tarbiyaning vazifalari Tarbiyaning maqsadi Tarbiyaning obyekti Tarbiyaning predmeti 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 333.Didaktika atamasini birinchi bo`lib kim fanga kiritgan Yan Amos Komenskiy V.Ratke Arastu Rene Dikart 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 329.Egallangan bilim, ko`nikma va malakalami kundalik va kasbiy faoliyatda qo`llay olish qobiliyati bu... Tarbiya Rivojlanish Ta`lim Kompetensiya 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 340.Bilimlami mustahkamlash va takomillashtirish, ko`nikma va malakalaming hosil bo`lishi bu - o`qitish jarayonining natijasi o`qitish jarayonining maqsadi o`qitish jarayonining vazifasi o`qitish jarayonining bosqichi 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 336.Boshlang`ich ta`lim didaktikasiga va rivojlantiruvchi ta`lim nazariyasiga asos solgan mutafakkir qaysi qatorda keltirlgan . V.Ratke Rene Dikart I. G. Pestalotsi Yan Amos Komenskiy 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 342.O`quv jarayoni modeli o`zida qanday tarkibiy qismlarni aks ettiradi? o`quvchi faoliyati o`qituvchi faoliyati Barchasi to'g'ri o`qituvchi va ta`lim oluvchilarning jadal o`zaro faoliyati 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 350. Shaxs kamolotiga qanday omillar ta‘sir etadi? Bola shaxsining rivojlanishiga irsiyat, muhit va tarbiya kabi omillar Biologik omil, ijtimoiy omil va tarbiya ta‘sir etadi. Odamlarning munosabati. Shaxsning kamol topishida ijtimoiy va biologik omillar ta‘sir etadi. 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 346. Ya.A.Komenskiyning qaysi asari ta‘lim rivojlantirishga g‘oyat katta hissa qo‘shdi? Bolalarga jonim fido Ustozi avval Buyuk didaktika A Yengil adabiyot 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 348.Tushuntirish,Suhbat,Namuna usullari tarbiya metodlarining qaysi guruhiga mansub? An’anaviy ta’lim metodlari Faoliyatni tashkil etish va xulq-atvor tajribalarini shakllantirish metodlari. shaxs ongini shakllantiruvchi metodlar. Xulq-atvorni va faoliyatni rag`batlantirish metodlari. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 341.O`quvchi nutqining, fikrlashi, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, emotsional- irodaviy, intellektual sohalarini rivojlantirishda o`z aksini topadi. Ushbu ta`rif o`qitish jarayonining qaysi vazifasiga tegishli? rivojlantiruvchi Maqsadli Ta`limiy Tarbiyaviy 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 331.Bu dunyo taraqqiyotining asosiy muntazamligi. Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Madaniy Siyosiy Ijtimoiy Iqtisodiy 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 332.Yunonchadan tarjima qilinganda o`rgatish, o`qitish ma`nosini bildiradigan so`z qaysi qatorda keltirilgan? Pedagog Didaktika Ta`lim o`qituvchi 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 327.Globallashuvning bugungi kunda nechta turi bor? 3 5 4 2 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 339.0‘qitish jarayoni nechta asosiy bosqichdan iborat? 4 5 2 3 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 330.Uning asosiy natijasi - hukumat sub'ektlarining markazlashtirilishi” Quyida keltirilgan ta`rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Ijtimoiy Siyosiy Iqtisodiy Madaniy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 343.0‘qitish jarayonining ta`limiy vazifasi nimalardan iborat? To'g'ri javob yo'q o`quvchi nutqining, shaxsning sensorli va harakatlanish sohalari, intellektual sohalarini rivojlantirishdan o`quvchilarda bilim, ko`nikma, malaka va kompetentsiyalami shakllantirishdan Ta`lim jarayonida shaxsning ma`naviy-axloqiy va xulq-atvori va dunyoqarashi shakllantirilishidan Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)