Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8646 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Fanga qiziqtiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Aqliy faoliyatni o’stiradi 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. “Siyosiy tribuna” 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 292.Metod nima? Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Kirish Mustahkamlash Yakuniy 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 287.Pedagogik mahorat – bu O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Axborot Faktik Shaxsiy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofat Faoliyat Yoshi Harakat 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Pedagogika Psixologiya. Falsafa 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Tahlil eta bilish O`rganish Natija Sintez 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? С) Nazorat Oldini olish Kuzatish Tarbiyalash 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi Umuminsoniy va milliy tarbiya Tadbirkor shaxsni tarbiyalash 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 277.Monologik metodni ko’rsating? Individual, guruh, frontal, kollektiv Munozara Suhbat Lektsiya, hikoya, namoyish qilish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)