Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8642 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Natija Tahlil eta bilish Sintez O`rganish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofat Yoshi Harakat Faoliyat 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Kirish Mustahkamlash Asosiy 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish С) Nazorat Oldini olish Tarbiyalash 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 277.Monologik metodni ko’rsating? Munozara Individual, guruh, frontal, kollektiv Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Suhbat 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 287.Pedagogik mahorat – bu Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “San’atlar shohi”. “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Bolaning qalbini tushunish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Mutaxassislikka yo’llaydi Aqliy faoliyatni o’stiradi Fanga qiziqtiradi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Pedagogika Tarix. Falsafa Psixologiya. 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Verbal Axborot Shaxsiy Faktik 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya Mehnatsevar inson tarbiyasi C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 292.Metod nima? Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)