Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8648 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Kirish Yakuniy Asosiy Mustahkamlash 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash Savollarga javob berish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” “San’atlar shohi”. “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 287.Pedagogik mahorat – bu O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Falsafa Pedagogika Psixologiya. Tarix. 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Mutaxassislikka yo’llaydi Fanga qiziqtiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Tashqi qiyofat Faoliyat Harakat 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 277.Monologik metodni ko’rsating? Lektsiya, hikoya, namoyish qilish Individual, guruh, frontal, kollektiv Munozara Suhbat 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish Oldini olish С) Nazorat Tarbiyalash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Sintez Tahlil eta bilish Natija O`rganish 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 292.Metod nima? Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Faktik Shaxsiy Verbal Axborot 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)