Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8607 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Natija O`rganish Sintez Tahlil eta bilish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Faoliyat Yoshi Harakat Tashqi qiyofat 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Fanga qiziqtiradi Mutaxassislikka yo’llaydi 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish Bolaning qalbini tushunish kerak. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 277.Monologik metodni ko’rsating? Munozara Individual, guruh, frontal, kollektiv Suhbat Lektsiya, hikoya, namoyish qilish 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - murabbiy, ustoz O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 292.Metod nima? Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 287.Pedagogik mahorat – bu Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “San’atlar shohi”. “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Mehnatsevar inson tarbiyasi Tadbirkor shaxsni tarbiyalash 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Asosiy Mustahkamlash Kirish Yakuniy 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Falsafa Pedagogika Psixologiya. Tarix. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Faktik Axborot Shaxsiy Verbal 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Kuzatish Tarbiyalash С) Nazorat Oldini olish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)