Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8648 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Tarbiyalash Oldini olish Kuzatish С) Nazorat 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Aqliy faoliyatni o’stiradi Fanga qiziqtiradi Mutaxassislikka yo’llaydi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 277.Monologik metodni ko’rsating? Suhbat Munozara Individual, guruh, frontal, kollektiv Lektsiya, hikoya, namoyish qilish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 292.Metod nima? Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “Siyosiy tribuna” “San’atlar shohi”. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 287.Pedagogik mahorat – bu O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” A.Avloniy “Birinchi muallim” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi - murabbiy, ustoz 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix. Pedagogika Psixologiya. Falsafa 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Tadbirkor shaxsni tarbiyalash C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya Mehnatsevar inson tarbiyasi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Yakuniy Kirish Asosiy Mustahkamlash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Tahlil eta bilish Natija O`rganish Sintez 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Faoliyat Yoshi Tashqi qiyofat Harakat 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Axborot Faktik Verbal Shaxsiy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)