Pedagogik mahorat testlari No12 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No12 нет 0% 8648 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 12 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No12 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 280.Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 295.Maktabda o’tiladigan birinchi darslar qanday bo’lishi kerak Tanishish, intizomni o’rnatish, maktab uylab sayoxat uyushtirish, suxbatlashish Kitoblar haqida ma’lumot berish, odob axloq haqida tushuncha berish, suhbatlashish Yozish va o’qishni o’rgatish, qo’shiqlar ayttirish,sayohat qildirish Mavzu haqida tushuncha berish, maktab pedagogik jamoasi bilan tanishtirish. 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 286.Notiqlik san’ati Yunonistonda qanday nomlangan? “Tinglovchiga halovat bag‘ishlovchi” “San’atlar shohi”. “Siyosiy tribuna” “Yuksak iqtidorli ovoz sohibi” 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 300.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? Tarbiyalash С) Nazorat Oldini olish Kuzatish 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 293.Bilimlilik madaniyati nima? Aksariyat hollarda pedagog va o’qituvchining o’zaro munosabatlari jarayoni va natijalari Ob’yektiv imkoniyatlar bilan talaba istaklarini o’zaro isbotlangan holda maqsadni to’g’ri tanlay olish. Insonlarning oliy kechinmalarini keng uyg’unligi hosilasi Pedagogik bilimlarni turli tumanligi va pedagog tomonidan bu bilimlarni egallanish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 285.«O’qituvchi atamasi»ga berilgan ta’rifning qaysi biri mukammal? O'qituvchi - inson qalbining muhandisi (injeneri). O'qituvchi - ziyo nurini tarqatuvchi shaxs. O'qituvchi -yoshlarga ta’lim-tarbiya beruvchi kishi O'qituvchi - murabbiy, ustoz 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 297.Ko’pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xurlanganlardek,mayus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar utirishini uylasam yuragim orqaga tartib ketadi. Bu g’oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Avloniy “Birinchi muallim” K.D.Ushinskiy “Inson tarbiya predmeti haqida” A.Suxomlinskiy” Tarbiya haqida” A.S.Makarenko” Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida” 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 282.O’zbekiston Respublikasida 1997 yil 29 avgustda qanday qonun qabul qilindi Ta’lim turlarini tashkil etish bo’yicha Qonun Ta’lim tizimini rivojlantirish haqidagi Qonun Ta’lim tizimiga o’zgartirishlar kritish bo’yicha Qonun Ta’lim to’g’risidagi Qonun 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 291.Hozirgi davrda an’anaviy metodlardan qaysilari inobatga olinadi? B Amaliy, ko’rgazmali, ifodali, kitob bilan ishlash, video metodlar Tushuntirish h, eslab qolish, ifodali, bilimlrani egallash Ifodali, bilimlarni egallashh, ijodiy faoliyat Video, amaliy, ko’rgazmali, kitoblar bilan ishlash 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 298.Intellektni mashq qildirish va mantiqiy fikrlashga o‘rgatish darsning qaysi qismida amalga oshiriladi? Kirish Mustahkamlash Yakuniy Asosiy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 277.Monologik metodni ko’rsating? Individual, guruh, frontal, kollektiv Suhbat Munozara Lektsiya, hikoya, namoyish qilish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 292.Metod nima? Murakkab, ko’p qirrali, ko’p sifatlarga ega ta’limdir Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo’llari, usulari 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 296.Yaxshi o’qituvchi bo’lib yetishish uchun nima qilish kerak. Bolaning qalbini tushunish kerak. Mutaxassisligi buyicha keng ma’lumotga ega bulish, maktab pedagogik jamoasi faoliyatida ishtirok etish. Haqiqiy hayot kechirish, to’laqonli hayotga intilish, kitob mutalo qilish, musiqa tanglash, Tarbiyalanuvchilarni ragbatlantirishni bilish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 299.Ta’sirli og‘zaki nutq bu qanday vosita turi. Shaxsiy Verbal Faktik Axborot 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 276.Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 289.Interfaol metodlarda “Aqliy xujum metodi”dan foydalanish qanday samara beradi? Mutaxassislikka yo’llaydi Aqliy faoliyatni o’stiradi Ijodiy tafakkurni rivojlantiradi Fanga qiziqtiradi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 283.Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 281.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Pedagogika Falsafa Tarix. Psixologiya. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 294.Pedagogik texnologiya monitoringida birinchi bosqich bu...? Sintez Natija O`rganish Tahlil eta bilish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 278.Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abu Rayxon Beruniy “Mas’ud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 284.Birinchi prezidentimiz I.A.Karimovning O’zbekiston Respublikasi IX sessiyasida (1997) so'zlagan "Barkamol avlod - O’zbekiston taraqqiyotining poydevori" nutqida tarbiyaning maqsadi qanday ifodalanadi? Mehnatsevar inson tarbiyasi Tadbirkor shaxsni tarbiyalash Umuminsoniy va milliy tarbiya C Barkamol, erkin fikrlovchi shaxsni tarbiyalash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 287.Pedagogik mahorat – bu O'qituvchi tomonidan pedagogik jarayonni takomillashtirish, optimal- lashtirishga bo'lgan ijtimoiy ehtiyojni qondirish omilidir. Muayyan loyiha asosida tashkil etiladigan, aniq maqsadga yo'naltiril¬gan hamda ushbu maqsadning natijalanishini kafolatlovchi pedagogik faoliyat jarayonining mazmunidir Ta'lim va tarbiyaviy faoliyatda yuqori darajaga erishishni va uni doi¬miy takomillashtirib borish imkoniyatini ta’minlovchi faoliyat bo‘lib, har bir O’qituvchi -fazilatida namoyon bo’ladi. Didaktik hamda tarbiyaviy jarayonning O’qituvchi tomonidan sama¬rali, mahoratli tarzda tashkil etishdir. 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 290.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o’rnata olishi, ular bilan muloqot o’rnatishga bo’lgan domiy intilishi O’qituvchining ob’yektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo’lgan intelektual va hissiy munosabati Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o’ziga xos tizimidir. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 279.O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofat Yoshi Harakat Faoliyat 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 288.O’qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko'rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Mantiqiy, o'z-o'zini nazorat qilish metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)