Pedagogik mahorat testlari No11 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No11 нет 0% 9550 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 11 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No11 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 255.Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Bilim, ko‘nikma, malaka. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 270.Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 5 2 3 4 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 258.Pedagogik jarayonning harakat vositasi... ? Pedagogik o‘zaro ta’sir. Pedagogik hodisa. Pedagogik vaziyat. Faoliyat. 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 263.Muomala nima? Oshkoraviy jarayon Axborot jarayoni O‘rtoqlik va do‘stlik jarayoni Faktik jarayon 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 254.O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 267.“Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Stanislavskiy D. Lokk Ushenskiy Disterverg. 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 275.O’qituvchining pedagogik faoliyati turlari - bu ... O’quvchi faoliyatini tashkil etish va boshqarish Shakllantiruvchi va rivojlantiruvchi Konstruktiv, tadqiqotchilik, kommunikativ, tashkilotchilik Ta’lim beruvchi, tarbiyalovchi, rivojlantiruvchi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 260.Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqdi? Guzeev F.S.Keller Romishevskiy Gane 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 257. “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Lokk Ushenskiy Stanislavskiy Disterverg. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 261.Tashkilotchilik qobiliyatini aniqlang? Diqqatni safarband qilish O‘z mahoratlarini ko‘ra bilish Jamoani uyushtirish va ruhlantirish Irodaviy ta’sir ko‘rsatish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 269.Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash, o’z fikrini himoya qilish Nutqning grammatik to’g’riligi,leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 262.Muomalaning faktik darajasini belgilang? Bir-birlari bilan aloqa o‘rnatadi. Suhbatni qo‘lab quvvatlash uchun nutq ayriboshlash Yaqin kishilar o‘rtasida vujudga keladi Bir vaqtning o‘zida bir necha birlashmalarga kirish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 268.Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Ijtimoiy madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Kasbiy ahamiyatli madaniyat 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 274.Kadrlar tayyorlash milliy modelining qaysi komponentlari o’quvchi faoliyatining ilmiy-metodik ta’minotini ta’minlaydi? Fan, shaxs, ishlab chiqarish Shaxs, ishlab chiqarish, Fan davlat va jamiyat Davlat va jamiyat, fan Shaxs, ishlab chiqarish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 272.X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Ibn Sino Forobiy Al-Kindiy 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 273.Innovatsiya faoliyatidagi «kreativlik» deganda siz nimani tushunasiz? Ijtimoiy vaziyatlarda o’zining o’rnini anglab olish O’qituvchining kasbiy mahorati cho’qqilariga erishuvi Shaxs o’zini namoyon qila olish va o’zining muayyan ishlarini amalga oshirish Individning yangi tushuncha yaratish va yangi ko’nikmalar hosil qilish qobiliyatini bildiradi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 256 …. deganda rasm – tamoil, xulq – odatlar yig’indisi, ijtimoiy – iqtisodiy tuzum taqozosi bilan turmush sharoitining alohida tarzi, an’analari asosida odamlar o’rtasida paydo bo`lgan muomala munosabatlarining xususiyatlari tushuniladi Tarbiya Ta’lim Axloq Odob 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 265.Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Maxotar va muloqat. Sanat va muloqat Nutq va sanat Nutq va muloqat 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 252Pedagogik ijodkorlikning asosiy bosqichlariga nisbatan pedagogning ijodiy kayfiyatiga muomala ta’sirini aniqlang. Pedagogning sinf bilan muomala tizimi Ijodiy kayfiyatni rag‘batlantirish Pedagog sinf bilan bo‘ladigan muomalani oldindan payqashi ,muomaladan qanoat hosil qilishi A Ijodiy kayfiyatini safarbar qilish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 259.Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Tarix Pedagogika Falsafa. Psixologiya. 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 251.O‘z ruhiy kayfiyatiga beixtiyor ta’sir ko‘rsatishni egallash uchun … O‘quvchi shaxsiga ta’sir ko‘rsatishdan foydalanadi Ijobiy hissiyotlar doirasini kengaytiradi O‘zi-o‘ziga ta’sir qilishdan foydalaniladi Aqliy xis-tuyg‘ularini boshidan kechiradi 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 266.“Agar xar kishi qund bilan mehnat qilsa, u o‘ziga nisbatan talabchan bo‘lsa, u yaxshi pedagog bo‘lishi mumkin” ushbu fikr kimga tegishli? A.S. Makarenko L.N.Tolstoy K.D.Ushinskiy Redkin. 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 253.Pedagogik texnikaning egallashning asosiy yo‘llarini aniqlang Kasbiy jihatdang o‘z-o‘zini tarbiyalash Mashg‘ulotlarni tahlil qilish Bolalar bilan bo‘ladigan muomala Mustaqil ishlash 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 264.O‘qituvchi sinfda yurgan paytida qanday yurish tavsiya etiladi? Oldin va orqaga O‘tirib gapirish U yondan bu yonga. Faqat bir joyda turish. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 271.O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)