Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13982 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? Nazorat, diagnostika bashoratlash tashxislash nazorat qilish, baxolash 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Umumiy kompitentlik Shaxsiy kompitentlik Didaktik kompitentlik Kasbiy kompetentlik 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Qush tili» аsаri 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? O‘yin mashqi Yozma mashq Og‘zaki mashq Individual mashq 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? Macherman R.Res Pestolotsi D.Fisher 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? maktab pedagogikasi kasbiy pedagogika xalq pedagogikasi korreksion pedagogika 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Relevantlilik Ishonchlilik konfidensiallik Maqsadlilik 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? ko‘nikma va malakalar hosil qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Birlamchi kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Ta‘lim jarayonining Tarbiya jarayonining Bilish jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Bunyodkor shaxs Ijodiy topshiriqlar Ijodkorlik Kreativ shaxs 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi To‘g‘ri javob yo‘q Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Tashxis nazorat korreksiya Profilaktika 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik Ishonchlilik Relevantlilik konfidensiallik 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijod Ijodiy tafakkur Ijodiy qobiliyat Kreativ qobiliyat Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)