Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13934 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Kasbiy kompetentlik Shaxsiy kompitentlik Didaktik kompitentlik Umumiy kompitentlik 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Tashxis nazorat Profilaktika korreksiya 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? O‘yin mashqi Yozma mashq Og‘zaki mashq Individual mashq 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish ko‘nikma va malakalar hosil qilish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? bashoratlash Nazorat, diagnostika tashxislash nazorat qilish, baxolash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Qush tili» аsаri 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? kasbiy pedagogika korreksion pedagogika xalq pedagogikasi maktab pedagogikasi 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? R.Res D.Fisher Pestolotsi Macherman 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijod Kreativ qobiliyat Ijodiy qobiliyat Ijodiy tafakkur 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodkorlik Bunyodkor shaxs Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik konfidensiallik Ishonchlilik Relevantlilik 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Bilish jarayonining Ta‘lim jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining Tarbiya jarayonining 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Maqsadlilik Relevantlilik konfidensiallik Ishonchlilik 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi To‘g‘ri javob yo‘q Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)