Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13979 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? kasbiy pedagogika korreksion pedagogika maktab pedagogikasi xalq pedagogikasi 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- korreksiya Tashxis nazorat Profilaktika 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? konfidensiallik D. Maqsadlilik Relevantlilik Ishonchlilik 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? R.Res Pestolotsi Macherman D.Fisher 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Qush tili» аsаri 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Og‘zaki mashq Individual mashq O‘yin mashqi Yozma mashq 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Didaktik kompitentlik Kasbiy kompetentlik Umumiy kompitentlik Shaxsiy kompitentlik 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Tarbiya jarayonining Ta‘lim jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining Bilish jarayonining 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? tashxislash bashoratlash nazorat qilish, baxolash Nazorat, diagnostika 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Maqsadlilik Relevantlilik Ishonchlilik konfidensiallik 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodkorlik Ijodiy topshiriqlar Bunyodkor shaxs Kreativ shaxs 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy qobiliyat Ijodiy tafakkur Kreativ qobiliyat Ijod 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: To‘g‘ri javob yo‘q O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)