Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13983 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? korreksion pedagogika xalq pedagogikasi maktab pedagogikasi kasbiy pedagogika 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? bashoratlash Nazorat, diagnostika tashxislash nazorat qilish, baxolash 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Umumiy kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Birlamchi kreativlik 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? R.Res Pestolotsi D.Fisher Macherman 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? konfidensiallik Ishonchlilik Maqsadlilik Relevantlilik 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik konfidensiallik Ishonchlilik Relevantlilik 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari To‘g‘ri javob yo‘q 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Birlamchi kreativlik 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Tarbiya jarayonining Bilish jarayonining Ta‘lim jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy qobiliyat Kreativ qobiliyat Ijod Ijodiy tafakkur 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Kasbiy kompetentlik Didaktik kompitentlik Shaxsiy kompitentlik Umumiy kompitentlik 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Profilaktika korreksiya nazorat Tashxis 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Individual mashq Yozma mashq O‘yin mashqi Og‘zaki mashq 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Qush tili» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodkorlik Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs Bunyodkor shaxs 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)