Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13979 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs Ijodkorlik Bunyodkor shaxs 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? xalq pedagogikasi korreksion pedagogika kasbiy pedagogika maktab pedagogikasi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- korreksiya nazorat Tashxis Profilaktika 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Qush tili» аsаri 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? R.Res Macherman Pestolotsi D.Fisher 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Didaktik kompitentlik Umumiy kompitentlik Shaxsiy kompitentlik Kasbiy kompetentlik 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik Birlamchi kreativlik 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik Ishonchlilik Relevantlilik konfidensiallik 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Bilish jarayonining Ta‘lim jarayonining Tarbiya jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? tashxislash Nazorat, diagnostika nazorat qilish, baxolash bashoratlash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Relevantlilik Maqsadlilik Ishonchlilik konfidensiallik 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi To‘g‘ri javob yo‘q 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Kreativ qobiliyat Ijodiy tafakkur Ijodiy qobiliyat Ijod 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Individual mashq O‘yin mashqi Yozma mashq Og‘zaki mashq 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)