Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Saidaxmedov N.S. Lerner I.Ya Bespalg’ko P Nazarova T.S 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy Ibn Sino A.Navoiy 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 87. Test-bu Topshiriq Nazorat Sinov Topshiriq va etalon 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? Davidov, I.S.Ladenko M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy A Avloniy S.Makarenko Sh.A Amanashveli 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mikro maqsadlarga aylantirish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, Demosfen Platon, Sitseron 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining talabchanligi prensipialligi O’qituvchining notiqlik sa’nati so’z boyligi notiqligi 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish texnikasi o’qitish nazariyasi 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagogning ish faoliyati Pedagogning muomalasi bilan 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A.Avloniy A. Navoiy M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Ta’lim va tarbiya berish o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. rag’batlantirish, jazolash Pedagogik tajriba talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. Ishontirish va maqulash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Kommunikativ vositalar Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Rivojlantiruvchi maqsad 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Barcha javoblar to`g`ri Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ob’ektiv jarayonida Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)