Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Topshiriq Nazorat Sinov 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. Ishontirish va maqulash Pedagogik tajriba talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. rag’batlantirish, jazolash 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Saidaxmedov N.S. Lerner I.Ya Nazarova T.S Bespalg’ko P 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnikasi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? S.Alg’tshuller, O.Bogdanova S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova M.V Klarin, Petrovskiy Davidov, I.S.Ladenko 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. S.Makarenko Sh.A Amanashveli K.D Ushinskiy A Avloniy 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron D.Lokk, D.Ushiniskiy YA.Komenskiy, Demosfen YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ob’ektiv jarayonida Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy A.Avloniy M.Qoshq’ariy Yusuf Xos Hojib 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Ta’lim va tarbiya berish Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi Barcha javoblar to’g’ri 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. A.Navoiy .M. Qoshg’ariy Ibn Sino Yusuf Xos Xojib 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Kommunikativ vositalar Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining notiqlik sa’nati so’z boyligi notiqligi Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy Stapionar, erkin-eksternat Individual, guruhli, frontal 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)