Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26364 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: Yusuf Xos Hojib A.Avloniy A. Navoiy M.Qoshq’ariy 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagog faoliyati Pedagogning ish faoliyati Pedagog shaxsiyati Pedagogning muomalasi bilan 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi Barcha javoblar to’g’ri 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. rag’batlantirish, jazolash Pedagogik tajriba Ishontirish va maqulash 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 87. Test-bu Topshiriq Topshiriq va etalon Sinov Nazorat 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish Savollarga javob berish Muammoni yechish usulini izlash 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 93. Pedagogik mahorat bu- Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Ibn Sino Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy A.Navoiy 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Ta’lim va tarbiya berish o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Nazariy va amaliy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 79. Texnologik sub’ekt nima? Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? Davidov, I.S.Ladenko S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova M.V Klarin, Petrovskiy 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Mikro maqsadlarga aylantirish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish texnologiyasi o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Kommunikativ vositalar Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. Muloqotmandlik va tashkilotchilik To’g’ri va teskari aloqadan iborat Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy Sh.A Amanashveli A Avloniy S.Makarenko 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Bespalg’ko P Lerner I.Ya Saidaxmedov N.S. Nazarova T.S 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. O’qituvchining notiqlik sa’nati Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat so’z boyligi notiqligi O’qituvchining talabchanligi prensipialligi 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron YA.Komenskiy, Demosfen YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy D.Lokk, D.Ushiniskiy Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)