Pedagogika — 4 Posted on 10.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 4 нет 0% 26307 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 4 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No4 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 94.O’quvchilarning kasbiy mahoratini takomillashtirish tog’risida fikr bildirgan Evropa olimlari qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Platon, Sitseron YA.Komenskiy, Demosfen YA.Komenskiy, D.Lokk, D. Pestalotsi, A.Destverg, D.Ushinskiy D.Lokk, D.Ushiniskiy 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 96. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullari. talab istiqbol rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri. rag’batlantirish, jazolash Ishontirish va maqulash Pedagogik tajriba 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 83. «Shaxsga yo’naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifi? Lerner I.Ya Bespalg’ko P Nazarova T.S Saidaxmedov N.S. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 99. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat.” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi: A. Navoiy Yusuf Xos Hojib M.Qoshq’ariy A.Avloniy 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 76. Yangilik kiritishning muhim sharti nima? o’qituvchining o’z bilim va ilmiy faoliyatini namoyon qilish Muloqotning yangi vaziyatini tug’irlash o’z bilimlarini kengaytirish va chuqurlashlirish o’qituvchining madaniyat va muloqotini shakllantirish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 87. Test-bu Topshiriq va etalon Topshiriq Sinov Nazorat 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 77. Innovatsion faoliyatining samaradorligi nima bilan belgilanadi? Pedagogning muomalasi bilan Pedagog shaxsiyati Pedagogning ish faoliyati Pedagog faoliyati 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 92. Muloqotning interaktiv jihati- Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o’tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o’zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 95. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…..? darhol tartibsiz o’quvchining to’lib o’tta nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’last shart . o’zi ishlayotgan o;quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojat qilish kerak ota –onasini o’quv muasasasiga chaqirtirishi va suxbat o’tqazish ogoxlantirish kerak. avvalo o’z iqtidoriga, pedogogik va psixologik mahoratiga tayanish lozim 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 90. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi o’qitish texnologiyasi 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 97. Pedagogik muammolar muvofaqiyatini ta’minlovchi asosiy omillar. Pedagogik qobilyatning mavjudligi va pedagogik nazokat O’qituvchining notiqlik sa’nati O’qituvchining talabchanligi prensipialligi so’z boyligi notiqligi 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 81. Seminar mashg’ulotining eng muhim bosqichi nima? Muammoni yechish usulini izlash Uning o’zagi muammoli savolga javob qidirishni tashkil etish Savollarga javob berish Muammolarning yechimi usulini izlashni tashkil qilish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 88. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Individual, guruhli, frontal Stapionar, erkin-eksternat Nazariy va amaliy 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 80. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? o’qitish texnologiyasi Barcha javoblar to’g’ri o’qitish nazariyasi o’qitish texnikasi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 84. PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo’yicha tashhislanuvchan tarzda o’rnatishni Mavzu bo’yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 98. “ Til shirinligi- ko’pincha yoqimli, muloyimligi esa foydali. Shirin so’z ko’ngillar uchun asal kabi totlidir “ xush muomalalikning ahamiyati haqida nurxikmat fikr mualifi. Ibn Sino A.Navoiy Yusuf Xos Xojib .M. Qoshg’ariy 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 79. Texnologik sub’ekt nima? Sub’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv va sub’ektiv munosabatlar o’rnatish darajasida ishlaydi. Ob’ektiv munosabatlarni o’rnatish darajasida ishlaydi Nazariya va amaliyot o’rtasida oraliq holatni egallaydi. 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 78. Texnologiyalashtirish nima? Ob’ektiv jarayonida Ta’lim evolyutsiyasining vazifalar davri Ob’ektiv jarayon bo’lib, ta’lim evolyutsiyasining yangi vazifalarini sifatli hal qilish uchun tayyorgarlik davri Ta’lim evolyutsiyasini amalga oshirish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 89. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu — … Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim, tarbiya, maqsadi, ta’lim, tarbiya mazmuni. Rivojlantiruvchi maqsad Kommunikativ vositalar 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 91. ,,Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. K.D Ushinskiy Sh.A Amanashveli A Avloniy S.Makarenko 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 93. Pedagogik mahorat bu- Tarbiyalanuvchilarda jamiyat uchun zarur bo`lgan faoliyatga moyillik uyg`otish Barcha javoblar to`g`ri Pedagogik jarayonning barcha shakllarini eng qulay va samarali holatda tashkil etish, ularni shaxs kamolati maqsadlari tomon yo`naltirish. Tarbiyalanuvchilarda dunyoqarash, qobilyatni shakllantirish. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 85. Didaktik jarayon strukturasi … Motiv bosqich, o’quv-bilim faoliyati va boshqaruvdan iborat Ta’lim va tarbiya berish o’quvchining xususiy-o’rganuvchanlik faoliyatidan iborat o’quvchi va o’qituvchining, birgalikdagi faoliyatidan iborat 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 82. Ijodiy faoliyatni rivojlantirish metodlari kimlar tomonidan ishlab chiqilgan? M.V Klarin, Petrovskiy S.Yu.Stepanov, I.N.Semyonova S.Alg’tshuller, O.Bogdanova Davidov, I.S.Ladenko 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 86. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Boshqarishning ob’ekt va sub’ektlaridan tashkil topgan. To’g’ri va teskari aloqadan iborat Muloqotmandlik va tashkilotchilik 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 100. Pеdagogik tеxnologiyaning eng asosiy xususiyati nimadan iborat? .O’quv maqsadlariga erishishni kafolatlaydigan o’quv jarayonini loyihalashni nazarda tutadi. .O’quv maqsadlarini bеlgilaydi. .Ta’lim samaradorlini oshiradi. .Intеrfaol usullardan foydalanishni nazarda tutadi. Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)