Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49750 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi o’quv jarayonini uzluksizligida ta’limning baholash shkalasida pedagogikada monitoringda 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? analiz sintez baholash bilish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish tushunish analiz 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? masofadan o’qitish lektor o’qitish internet tarmoqlararo innovatsion o’qitish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? C.Guzeev A.Romishevskiy R.Gang’e F.S.Keller 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? pedagogikada monitoringda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi ijodiy yondashuvda o’zaro ta’sirlarda 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash sintez tushunish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish tushunish baholash qo’llash 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. matnli belgi, ovozli belgi. 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. sintez analiz baholash bilish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash maqsad Motiv mazmun 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon mustaqil o’zlashtirish jarayoni 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash bilish sintez analiz 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? ijodiy yondashuv o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)