Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49758 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. sintez analiz bilish baholash 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? o’quv jarayonini uzluksizligida ta’limning baholash shkalasida pedagogikada monitoringda sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi o’zaro ta’sirlar ijodiy yondashuv nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi pedagogikada monitoringda 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev A.Romishevskiy 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? mustaqil o’zlashtirish jarayoni ijodiy yondashuv jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash tushunish bilish 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun Motiv maqsad baholash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish baholash sintez analiz 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? harakatlarni tekshirish maqsad, xatoni tuzatish maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish analiz bilish sintez 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. matnli belgi, ovozli belgi. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? analiz baholash sintez bilish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash sintez qo’llash tushunish 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 49. «LEKTOR» qanday tizim? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo masofadan o’qitish lektor o’qitish Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)