Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49750 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? xatoni tuzatish, baholash maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A.Romishevskiy R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. bilish baholash analiz sintez 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish qo’llash baholash sintez 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? ijodiy yondashuv gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? masofadan o’qitish innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo lektor o’qitish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish baholash bilish qo’llash 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon mustaqil o’zlashtirish jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 49. «LEKTOR» qanday tizim? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? pedagogikada monitoringda o’quv jarayonini uzluksizligida ta’limning baholash shkalasida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash sintez bilish analiz 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun baholash maqsad Motiv 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda o’zaro ta’sirlarda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? analiz sintez baholash bilish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. matnli belgi, ovozli belgi. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Xotira obrazlarini solishtirish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish tushunish analiz 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)