Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49622 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Xotira obrazlarini solishtirish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash maqsad Motiv mazmun 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? lektor o’qitish innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo masofadan o’qitish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash sintez tushunish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? sintez baholash bilish analiz 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi o’zaro ta’sirlarda pedagogikada monitoringda 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash tushunish bilish qo’llash 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. matnli belgi, ovozli belgi. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? o’zaro ta’sirlar gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi ijodiy yondashuv nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish sintez analiz baholash 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. bilish sintez analiz baholash 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? o’quv jarayonini uzluksizligida ta’limning baholash shkalasida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish analiz tushunish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev A.Romishevskiy Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)