Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13979 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Ishonchlilik Relevantlilik Maqsadlilik konfidensiallik 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijod Ijodiy qobiliyat Kreativ qobiliyat Ijodiy tafakkur 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? korreksion pedagogika maktab pedagogikasi xalq pedagogikasi kasbiy pedagogika 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Kasbiy kompetentlik Shaxsiy kompitentlik Didaktik kompitentlik Umumiy kompitentlik 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Tarbiya jarayonining Bilish jarayonining Ta‘lim jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? Relevantlilik konfidensiallik D. Maqsadlilik Ishonchlilik 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Og‘zaki mashq Individual mashq O‘yin mashqi Yozma mashq 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? nazorat qilish, baxolash tashxislash bashoratlash Nazorat, diagnostika 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Profilaktika korreksiya Tashxis nazorat 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Umumiy kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar To‘g‘ri javob yo‘q Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodiy topshiriqlar Bunyodkor shaxs Ijodkorlik Kreativ shaxs 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Qush tili» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? D.Fisher R.Res Macherman Pestolotsi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Birlamchi kreativlik Umumiy kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)