Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13979 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? Relevantlilik konfidensiallik Ishonchlilik D. Maqsadlilik 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Tashxis korreksiya nazorat Profilaktika 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Relevantlilik Maqsadlilik konfidensiallik Ishonchlilik 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Yozma mashq O‘yin mashqi Individual mashq Og‘zaki mashq 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar To‘g‘ri javob yo‘q Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Ijodkorlik Bunyodkor shaxs Kreativ shaxs Ijodiy topshiriqlar 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? nazorat qilish, baxolash tashxislash bashoratlash Nazorat, diagnostika 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Ta‘lim jarayonining Bilish jarayonining Tarbiya jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Qush tili» аsаri 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? korreksion pedagogika maktab pedagogikasi xalq pedagogikasi kasbiy pedagogika 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Umumiy kompitentlik Kasbiy kompetentlik Shaxsiy kompitentlik Didaktik kompitentlik 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? D.Fisher Pestolotsi R.Res Macherman 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy tafakkur Ijodiy qobiliyat Ijod Kreativ qobiliyat 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)