Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13983 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Umumiy kompitentlik Kasbiy kompetentlik Didaktik kompitentlik Shaxsiy kompitentlik 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Qush tili» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? Relevantlilik Ishonchlilik konfidensiallik D. Maqsadlilik 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Birlamchi kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Umumiy kreativlik 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? maktab pedagogikasi xalq pedagogikasi kasbiy pedagogika korreksion pedagogika 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Bunyodkor shaxs Ijodkorlik Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Tarbiya jarayonining Bilish jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining Ta‘lim jarayonining 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Og‘zaki mashq Yozma mashq Individual mashq O‘yin mashqi 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: To‘g‘ri javob yo‘q Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? konfidensiallik Ishonchlilik Relevantlilik Maqsadlilik 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy qobiliyat Ijodiy tafakkur Kreativ qobiliyat Ijod 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- nazorat korreksiya Profilaktika Tashxis 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? D.Fisher Pestolotsi R.Res Macherman 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? tashxislash nazorat qilish, baxolash Nazorat, diagnostika bashoratlash Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)