Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13850 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy tafakkur Kreativ qobiliyat Ijodiy qobiliyat Ijod 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? D.Fisher R.Res Macherman Pestolotsi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Kasbiy kompetentlik Didaktik kompitentlik Umumiy kompitentlik Shaxsiy kompitentlik 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Bunyodkor shaxs Ijodiy topshiriqlar Kreativ shaxs Ijodkorlik 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? maktab pedagogikasi kasbiy pedagogika xalq pedagogikasi korreksion pedagogika 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Profilaktika Tashxis nazorat korreksiya 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Birlamchi kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? konfidensiallik Ishonchlilik Relevantlilik D. Maqsadlilik 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Qush tili» аsаri 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? Og‘zaki mashq O‘yin mashqi Yozma mashq Individual mashq 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari To‘g‘ri javob yo‘q 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining Bilish jarayonining Ta‘lim jarayonining Tarbiya jarayonining 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish ko‘nikma va malakalar hosil qilish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Maqsadlilik Relevantlilik Ishonchlilik konfidensiallik 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi Ixtisoslashgan kreativlik Birlamchi kreativlik Umumiy kreativlik tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? bashoratlash tashxislash Nazorat, diagnostika nazorat qilish, baxolash Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)