Pedagogik mahorat testlari No7 Posted on 18.03.202418.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No7 нет 0% 13934 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 7 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No7 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 173. O‘quvchilar bilim, ko‘nikma, malakalarini tashxislashning zaruriy tarkibiy qismilari nima? bashoratlash tashxislash Nazorat, diagnostika nazorat qilish, baxolash 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 155….. - ijtimoiy subyektning yangiligi, ahamiyati va foydaliligi jamiyat yoki muayyan guruh tomonidan tan olingan faoliyati yoki faoliyati natijasi Ijodiy tafakkur Ijodiy qobiliyat Kreativ qobiliyat Ijod 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 161. O‘qitish faoliyati tarkibini to‘g‘ri aniqlang: To‘g‘ri javob yo‘q Didaktik vazifalar, o‘quv topshiriqlari, o‘quv materiali, o‘qitish metodlari O‘quv rejasi, o‘quv dasturi, o‘qitish metodlari, manbalar Ta’lim maqsadi, tarbiya maqsadi, bilish jarayoni, ish uslubi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 153…….– mutaxassis tomonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan bilim, ko‘nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo‘llay olinishi Shaxsiy kompitentlik Umumiy kompitentlik Kasbiy kompetentlik Didaktik kompitentlik 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 174. Ontologiya - qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari haqidagi ta’limot 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 164.Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? O‘yin mashqi Og‘zaki mashq Yozma mashq Individual mashq 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 171.Diagnostikada ma’lumotlarni sir saqlash nima deb ataladi? D. Maqsadlilik konfidensiallik Relevantlilik Ishonchlilik 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 167. Аlishеr Nаvоiyning qаysi аsаridа ustоz-murаbbiy hаqidа fikrlаr bаyon etilgаn? «Qush tili» аsаri «Hаyrаt ul аbrоr» аsаri «Mаhbub ul-qulub» аsаri «Хаzоyinul mаоniy» аsаri. 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 175.O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish ko‘nikma va malakalar hosil qilish tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 165.Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadid tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 159. Didaktik jarayon kechadigan barcha sharoitlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilash bu- Profilaktika nazorat Tashxis korreksiya 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 169……..jarayon yoki natija sifatida ijodkorlikni namoyon etuvchi, masalalarni yechishga nostandart usullar bilan yondasha olishga moyil, o‘ziga xos harakatlarni tashkil etish, yangiliklarni ilgari surishga, ijodiy mahsulotlarni yaratishga layoqatli va tayyor shaxs Kreativ shaxs Bunyodkor shaxs Ijodiy topshiriqlar Ijodkorlik 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 154.Ijtimoiy faoliyatning muayyan turi buyicha ijodkorlikni namoyon etuvchi kobiliyat bu… tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik Birlamchi kreativlik 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 172.Pedagogikaning qaysi sohasi shaxsi va faoliyatida nuqsoni bor bolalarni o‘qitish va tarbiyalash bilan shug‘ullanadi? korreksion pedagogika maktab pedagogikasi kasbiy pedagogika xalq pedagogikasi 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 156.Korreksion pedagogika fanining qanday tarmoqlarini bilasiz? Oligofrenopedagogika, pedagogika tarixi, nevropatologiya Tiflopedagogika, pedagogika, anatomiya, maxsus pedagogik Surdopedagogika, tiflopedagogika, oligofrenopedagogika, logopediya Anatomiya, psixopatologiya, pedagogika tarixi, surdopedagogika 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 152.Pеdаgоgik qоbiliyatning sifаtlаri keltirilmagan qatorni toping ? Pеdаgоgik tаkt vа pеdаgоgik nаzоkаtgа egа bo’lish,pеdаgоgik tехnikаni qo’llаy оlish O’quvchilаr jаmоаsigа singib kеtа оlishi, o’z mеhnаtigа ijоbiy yondаshish Pеdаgоgik fаоliyat o’quvchilаrning yosh хususiyatlаrigа vа qiziqishlаrigа to’g’ri kеlmasligi O’z kаsbigа muhаbbаt, o’quvchilаrni sеvа оlish, mutахаssisligi bo’yichа puхtа bilimgа egа bo’lishi 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 151.Pеdаgоgik mаxorat tizimigа qaysilаr kirаdi? Nаfаs оlish, оvоz o’zgаrishi, rаvоn nutq mаdаniyati Tаdbirni tаnlаsh, uni tаyyorlаsh vа o’tkаzish, tаhlil qilish His-hаyojоnni аnglаtuvchi so’zlаr ishlаtish, o’zgаlаrni tushunish, yolg’оn хushоmаd qilish Kаsbgа оid bilimlаr, insоnpаrvаrlik, pеdаgоgik qоbiliyat, pеdаgоgik tехnikа 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 168.Individning o`ziga xos hatti-harakatlarini ifodalaydigan kreativlik qanday nomlanadi tabiiy imkoniyatlarga asoslangan kreativlik Birlamchi kreativlik Umumiy kreativlik Ixtisoslashgan kreativlik 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 170.Korreksion pedagogika fani qaysi fanlar bilan uzviy aloqador? Psixopatologiya, tibbiyot fanlari, tilshunoslik va psixolingvitsika, maxsus psixologiya va psixodiagnotsika Otalaringologiya, nevropatalogiya, psixopatologiya, pediatriya, umumiy maxsus psixologiya va psixodiagnostika Logopediya, tilshunoslik, anatomiya, nevropatologiya, ummuiy fiziologiya Biologiya, anatomiya, oligofreno, pedagogika, tiflopedagogika 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 158.O‘quvchi o‘zlashtirishi bilan o‘quv materialini to‘g‘ri tanlashmaqsadni to‘g‘ri yo‘naltirish mezonidirdeb pedagogik diagnostikaga ta’rif bergan olim kim? Macherman D.Fisher Pestolotsi R.Res 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 163.Ta’limni tashkil etishning transformativ shakli izohlangan qatorni toping Noan’anaviy shaklda o‘qituvchi va o‘quvchilar dialog olib borishlari mumkin, biroq to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalishlar berilmaydi. An’anaviy shaklda o‘qituvchi to‘g‘ridan-to‘g‘ri yo‘nalish beradi (ma’ruza o‘qish yoki demonstatssiy. Individning jamiyat yoki alohida olingan shaxslarga nisbatan munosabatini oydinlashtirishga yordam beradi. an’anaviy va noan’anaviy shakllar birikmasi bo‘lib bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar bir birlarining ichki olamiga kirib borishga harakat qiladilar. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 160.Metodologiya- qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 166. Pеdаgоgik mаhorat – bu…? O’qituvchi tоmоnidаn pеdаgоgik jаrаyonni tаkоmillаshtirish, оptimаllаshtirishgа bo’lgаn ijtimоiy ehtiyojni qоndirish оmilidir Tа’lim vа tаrbiyaviy fаоliyatdа yuqоri dаrаjаgа erishishni vа uni dоimiy tаkоmillаshtirib bоrish imkоniyatini tа’minlоvchi fаоliyat bo’lib, hаr bir o’qituvchi fаzilаtidа nаmоyon bo’lаdi Muаyyan lоyihа аsоsidа tаshkil etilаdigаn, аniq mаqsаdgа yo’nаltirilgаn hаmdа ushbu mаqsаdning nаtijаlаnishini kаfоlаtlоvchi pеdаgоgik fаоliyat jаrаyonining mаzmunidir Didаktik hаmdа tаrbiyaviy jаrаyonning o’qituvchi tоmоnidаn sаmаrаli, mаhоrаtli tаrzdа tаshkil etishdir 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 157.O‘rganilayotgan kishi berayotgan ma’lumotlar diagnostikaning maqsadiga mos kelishi nima deyiladi? Relevantlilik konfidensiallik Ishonchlilik Maqsadlilik 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 162. O‘quv materialini idrok qilish, tushunish, mustahkamlash, hamda amalda qo‘llash qaysi jarayonning bosqichlari? Ta‘lim jarayonining Tarbiya jarayonining Bilimlarni o‘zlashtirish jarayonining Bilish jarayonining Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)