Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33089 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Induktiv va Deduktiv (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo lektor o’qitish innovatsion o’qitish masofadan o’qitish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — D. A va B javoblar S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 5 3 2 4 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? R.Karlson M.Mayrs E.Rodjers Xeyvlox 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Shaxsiy va kasbiy Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? P.P.Blonskiy L.P.Aristova P.Esipov M.N.Skatkin 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Yangilikka bo’lgan munosabati Idrok qilish qobiliyati Muloqot madaniyati 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze E.Shpanger, Maslou Anang’ev, K.K Platonov 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofa Faoliyat Harakat Yoshi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Forobiy Al-Kindiy Ibn Sino 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Mustaqil fikr Intizomliylik 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. M.N Statkin D. Y.P Azarov C. Sh.A Amanashvili S Makarenko 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)