Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33091 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy ahamiyatli madaniyat Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Reproduktiv va muammoli-ijodiy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Induktiv va Deduktiv 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofa Harakat Yoshi Faoliyat 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo masofadan o’qitish innovatsion o’qitish lektor o’qitish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? R.Karlson Xeyvlox M.Mayrs E.Rodjers 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. M.N Statkin S Makarenko D. Y.P Azarov C. Sh.A Amanashvili 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Idrok qilish qobiliyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Yangilikka bo’lgan munosabati Muloqot madaniyati 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? Anang’ev, K.K Platonov D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze N.Leontev, Petrovskiy E.Shpanger, Maslou 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 3 4 5 2 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? M.N.Skatkin P.P.Blonskiy L.P.Aristova P.Esipov 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Shaxsiy va kasbiy Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Intizomliylik Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Mustaqil fikr 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Forobiy Al-Kindiy Beruniy Ibn Sino 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)