Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33089 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? N.Leontev, Petrovskiy E.Shpanger, Maslou Anang’ev, K.K Platonov D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? innovatsion o’qitish lektor o’qitish masofadan o’qitish internet tarmoqlararo 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Muloqot madaniyati Yangilikka bo’lgan munosabati Idrok qilish qobiliyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. D. Y.P Azarov S Makarenko C. Sh.A Amanashvili M.N Statkin 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Forobiy Ibn Sino Al-Kindiy 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Tashqi qiyofa Faoliyat Yoshi 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 4 3 2 5 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy tafakkur Mustaqil fikr Ijodiy yondashish Intizomliylik 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? L.P.Aristova P.P.Blonskiy P.Esipov M.N.Skatkin 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Hammasi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Ko`nikma, malaka Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? M.Mayrs R.Karlson E.Rodjers Xeyvlox 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Ifodali, ko’rgazmali, amaliy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Induktiv va Deduktiv Reproduktiv va muammoli-ijodiy 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy ahamiyatli madaniyat Ijtimoiy madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)