Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33091 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Forobiy Ibn Sino Al-Kindiy 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy yondashish Intizomliylik Ijodiy tafakkur Mustaqil fikr 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? N.Leontev, Petrovskiy Anang’ev, K.K Platonov E.Shpanger, Maslou D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Induktiv va Deduktiv Reproduktiv va muammoli-ijodiy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? P.Esipov P.P.Blonskiy M.N.Skatkin L.P.Aristova 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? elektron kutubxona, innovatsion o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili S Makarenko D. Y.P Azarov 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo masofadan o’qitish innovatsion o’qitish lektor o’qitish 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 4 2 3 5 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — D. A va B javoblar Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Yoshi Tashqi qiyofa Faoliyat 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Idrok qilish qobiliyati Yangilikka bo’lgan munosabati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Muloqot madaniyati 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy faoliyatda yetukligi Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Ijtimoiy madaniyat Kasbiy ahamiyatli madaniyat 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? R.Karlson M.Mayrs E.Rodjers Xeyvlox 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Shaxsiy va kasbiy Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Ilmiylik va ijodiy tadqiqot g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)