Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 32793 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 4 5 2 3 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. D. Y.P Azarov M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili S Makarenko 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? P.P.Blonskiy L.P.Aristova P.Esipov M.N.Skatkin 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik D. A va B javoblar 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze E.Shpanger, Maslou Anang’ev, K.K Platonov 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy faoliyatda yetukligi Kasbiy ahamiyatli madaniyat Ijtimoiy madaniyat 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Induktiv va Deduktiv Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Reproduktiv va muammoli-ijodiy 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Faoliyat Harakat Tashqi qiyofa 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish innovatsion o’qitish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Muloqot madaniyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Idrok qilish qobiliyati Yangilikka bo’lgan munosabati 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Forobiy Ibn Sino Al-Kindiy 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Hammasi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? Xeyvlox M.Mayrs R.Karlson E.Rodjers 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Intizomliylik Mustaqil fikr 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)