Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33098 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Faoliyat Yoshi Tashqi qiyofa Harakat 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? L.P.Aristova P.P.Blonskiy P.Esipov M.N.Skatkin 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Ijtimoiy madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Kasbiy ahamiyatli madaniyat 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Yangilikka bo’lgan munosabati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Muloqot madaniyati Idrok qilish qobiliyati 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo masofadan o’qitish lektor o’qitish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? Anang’ev, K.K Platonov N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze E.Shpanger, Maslou 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? Xeyvlox E.Rodjers M.Mayrs R.Karlson 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Hammasi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. M.N Statkin S Makarenko D. Y.P Azarov C. Sh.A Amanashvili 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Intizomliylik Ijodiy tafakkur Mustaqil fikr Ijodiy yondashish 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Beruniy Ibn Sino Forobiy Al-Kindiy 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Induktiv va Deduktiv 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 5 3 2 4 Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)