Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33014 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Faoliyat Tashqi qiyofa Yoshi Harakat 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? innovatsion o’qitish lektor o’qitish masofadan o’qitish internet tarmoqlararo 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv Ifodali, ko’rgazmali, amaliy (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 2 5 4 3 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Ijtimoiy madaniyat Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? elektron kutubxona, innovatsion o’qitish testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Mustaqil fikr Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Intizomliylik 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? E.Shpanger, Maslou Anang’ev, K.K Platonov N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Muloqot madaniyati Yangilikka bo’lgan munosabati Idrok qilish qobiliyati 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Ko`nikma, malaka Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Forobiy Al-Kindiy Ibn Sino Beruniy 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? M.N.Skatkin L.P.Aristova P.Esipov P.P.Blonskiy 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? M.Mayrs E.Rodjers R.Karlson Xeyvlox 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. S Makarenko D. Y.P Azarov M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)