Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 94 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Nafosat tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi Mehnat tarbiyasi 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Arestotel Komenskiy Suqrot Aflotun 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Fan to’garaklarida. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy istiqlol g’oyasi asosida Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Axloqiy Ma’naviy Estetik Jismoniy 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 2 turga. 5 turga. 6 turga. 4 turga. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Dunyoqarashini kengaytirish 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Kishilar bilan aloqada Xulq-atvorida Kishining kundalik faoliyatida 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Xulq-atvori Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Halol mehnati Kamtarligi 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Kamtarlik Insoniylik burchini anglash Rostgo`y bo`lish 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? O’z-o’zini boshqarish. Tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2002yil 16may. 2001yil 23may 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 18-20 yoshgacha 14-30 yoshgacha 14-18 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? E.Vohidov I.A.Karimov Fitrat A.Avloniy 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ota boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. O’simliklarning kamayishi. Odamlarning ko’payishi. Chang va to’zonning ko’pligi. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Milliy ramzlar Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Mehmondo`stlik qoidalari Milliy marosimlar, an’analar 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. Mehnat ahlini hurmat qilish 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Jismoniy , aqliy va axloqiy 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Demonstratsiya Illyustratsiya Videometod Mashq. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Huquqiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Ekologik tarbiya Iqtisodiy tarbiya 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatni ona kabi sevishdir. Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Ali ibn Sino Abu Nasr Forobiy Ismoil al-Buxoriy Alisher Navoiy 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Axloq nima? Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Aqliy va Jismoniy shakllanish. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Jismoniy mashq turlaridan biri: Sport turizmi. Mehnat tarbiyasi. Gigiyenik omil. Gimnastik o’yin. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Iymon va insofni Umuminsoniy qadriyatlarni 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Quyosh, havo, suv. Jismoniy tarbiya darslari. Gimnastika daqiqali o’yin. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Hamma birgalikda. Ona Bobo-buvilar. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Jismonan sog’lomlik. Mehnatsevarlik Didlilik va farosatlilik. Axloqiy tarbiya ko’rganlik 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Odob nima? Boshqalar bilan muomalasi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Kishilarning yurish-turishi. 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Urf-odat O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanparvarlik Vatanni sevish 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Gimnastika turlarini sanang Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Urf-odatlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Badiiy va hujjatli filmlar. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Ozodalik,kamtarlik. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2001yil 23 may. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 2002yil 15 fevral. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Normativ talab Gigiyenik talab Didaktik va maxsus talab 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Gigiyenik gimnastika Badiiy gimnastika Harakatli o’yinlar Daqiqali o’yinlar. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Ma’naviy boy oilalarda. Dindor oilalarda. Ziyoli oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Aqliy mehnat egalari kimlar? Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. To’quvchilar,sotuvchilar. Tikuvchilar,oshpazlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Obro`si Halolligi Mehnati Sha’ni 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Badan tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)