Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 96 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Normativ talab Didaktik va maxsus talab Didaktik talab Gigiyenik talab 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Nasr Forobiy Ismoil al-Buxoriy Abu Ali ibn Sino Alisher Navoiy 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika Daqiqali o’yinlar. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ona boshqargan oilada. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Iymon va insofni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Mashq. Demonstratsiya Videometod Illyustratsiya 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Aqliy va Jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Aqliy mehnat egalari kimlar? O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. To’quvchilar,sotuvchilar. Tikuvchilar,oshpazlar. 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Jismoniy Axloqiy Ma’naviy Estetik 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Iqtisodiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Huquqiy tarbiya Ekologik tarbiya 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Badan tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Quyosh, havo, suv. Jismoniy tarbiya darslari. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Gimnastika daqiqali o’yin. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Tejamkorlik. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanparvarlik Vatanni sevish Urf-odat O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Fan to’garaklarida. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Kamtarligi Halol mehnati Xulq-atvori Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Odamlarning ko’payishi. Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Dunyoqarashini kengaytirish Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 1997yil 29 avgust. 2002yil 15 fevral. 2000yil 20aprel. 2001yil 23 may. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Suqrot Arestotel Komenskiy Aflotun 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Gimnastika turlarini sanang Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 4 turga. 6 turga. 5 turga. 2 turga. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Ahloq- odob tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Mehnat tarbiyasi Nafosat tarbiyasi 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2001yil 23may 2002yil 16may. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Mehnat ahlini hurmat qilish Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Ziyoli oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. Dindor oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Milliy istiqlol g’oyasi asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Badiiy va hujjatli filmlar. Urf-odatlar. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? I.A.Karimov Fitrat E.Vohidov A.Avloniy 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Halolligi Mehnati Obro`si Sha’ni 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Jismonan sog’lomlik. Didlilik va farosatlilik. Mehnatsevarlik 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy marosimlar, an’analar Milliy ramzlar Mehmondo`stlik qoidalari 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Kishining kundalik faoliyatida Kishilar bilan aloqada umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Xulq-atvorida 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Jismoniy mashq turlaridan biri: Mehnat tarbiyasi. Gigiyenik omil. Sport turizmi. Gimnastik o’yin. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 18-20 yoshgacha 14-18 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 14-30 yoshgacha 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Kamtarlik Rostgo`y bo`lish Insoniylik burchini anglash 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Ona Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Odob nima? Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Kishilarning yurish-turishi. Boshqalar bilan muomalasi 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Jismoniy , aqliy va axloqiy Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)