Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 86 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Yuksak didlilik. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? E.Vohidov A.Avloniy I.A.Karimov Fitrat 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Jismoniy tarbiya darslari. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Quyosh, havo, suv. Gimnastika daqiqali o’yin. 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Aqliy mehnat egalari kimlar? To’quvchilar,sotuvchilar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. Tikuvchilar,oshpazlar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Axloq nima? Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2001yil 23 may. 2002yil 15 fevral. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Axloqiy Estetik Jismoniy Ma’naviy 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Aqliy va Jismoniy shakllanish. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Iymon va insofni 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001yil 23may 2000yil 25aprel. 2002yil 16may. 2001 yil 25 aprel. 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Ismoil al-Buxoriy Alisher Navoiy Abu Ali ibn Sino Abu Nasr Forobiy 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Iqtisodiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Huquqiy tarbiya Ekologik tarbiya 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Jismoniy mashq turlaridan biri: Gigiyenik omil. Mehnat tarbiyasi. Gimnastik o’yin. Sport turizmi. 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-30 yoshgacha 14-18 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 18-20 yoshgacha 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Aqliy va jismoniy rivojlanish. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. Jismoniy , aqliy va axloqiy 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Gimnastika turlarini sanang Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . Valeybol, basketbol, futbol. Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Arestotel Komenskiy Aflotun Suqrot 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 5 turga. 6 turga. 4 turga. 2 turga. 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Nafosat tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Mehnat tarbiyasi 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Mehnatsevarlik Jismonan sog’lomlik. Didlilik va farosatlilik. 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Halolligi Sha’ni Mehnati Obro`si 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Urf-odatlar. Badiiy va hujjatli filmlar. 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Mehnatsevar va pok oilalarda. Dindor oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Ziyoli oilalarda. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Fan to’garaklarida. Maktab, oila va jamoatchilikda Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. Badan tarbiyasi. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. Odamlarning ko’payishi. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Videometod Demonstratsiya Mashq. Illyustratsiya 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Dunyoqarashini kengaytirish 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Didaktik va maxsus talab Normativ talab Gigiyenik talab 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Tejamkorlik. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Mehnat ahlini hurmat qilish Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Aka-opalar. Hamma birgalikda. Ona 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Odob nima? Kishilarning yurish-turishi. Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Boshqalar bilan muomalasi 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Kamtarligi Xulq-atvori Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Halol mehnati 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Rostgo`y bo`lish Insoniylik burchini anglash Kamtarlik 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Milliy ramzlar Mehmondo`stlik qoidalari Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy marosimlar, an’analar 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Daqiqali o’yinlar. Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? Vatanni sevish O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanparvarlik Urf-odat 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Xulq-atvorida Kishilar bilan aloqada Kishining kundalik faoliyatida Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)