Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 96 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Urf-odatlar. Badiiy va hujjatli filmlar. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatni ona kabi sevishdir. Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Ziyoli oilalarda. Dindor oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanni sevish Vatanparvarlik Urf-odat 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Maktabgacha ta’lim muassasalarida Fan to’garaklarida. 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Xulq-atvorida Kishilar bilan aloqada Kishining kundalik faoliyatida umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik va maxsus talab Normativ talab Gigiyenik talab Didaktik talab 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kamtarlik Kishilarni hurmat qilish, qadrlash Insoniylik burchini anglash Rostgo`y bo`lish 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Didlilik va farosatlilik. Axloqiy tarbiya ko’rganlik Mehnatsevarlik Jismonan sog’lomlik. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2001yil 23may 2002yil 16may. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Demonstratsiya Videometod Illyustratsiya Mashq. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Mehnat ahlini hurmat qilish 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Sha’ni Obro`si Mehnati Halolligi 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Mehmondo`stlik qoidalari Milliy ramzlar Milliy marosimlar, an’analar Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Abu Ali ibn Sino Abu Nasr Forobiy Alisher Navoiy Ismoil al-Buxoriy 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Aqliy mehnat egalari kimlar? Tikuvchilar,oshpazlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. To’quvchilar,sotuvchilar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Dunyoqarashini kengaytirish 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Hamma birgalikda. Ona Aka-opalar. Bobo-buvilar. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Suqrot Komenskiy Arestotel Aflotun 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2002yil 15 fevral. 1997yil 29 avgust. 2000yil 20aprel. 2001yil 23 may. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Ma’naviy Axloqiy Estetik Jismoniy 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ekologik tarbiya Iqtisodiy tarbiya Ahloqiy tarbiya Huquqiy tarbiya 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Chang va to’zonning ko’pligi. O’simliklarning kamayishi. Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Odamlarning ko’payishi. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Gimnastika daqiqali o’yin. Jismoniy tarbiya darslari. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Quyosh, havo, suv. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-18 yoshgacha 18-20 yoshgacha 14-28- yoshgacha. 14-30 yoshgacha 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Kamtarligi Halol mehnati Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Xulq-atvori 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Aqliy va Jismoniy shakllanish. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Sog’lom avlodni kamol toptirish. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni Milliy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Iymon va insofni 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Badan tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Jismoniy mashq turlaridan biri: Gigiyenik omil. Mehnat tarbiyasi. Gimnastik o’yin. Sport turizmi. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? E.Vohidov Fitrat A.Avloniy I.A.Karimov 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Gigiyenik gimnastika Harakatli o’yinlar Daqiqali o’yinlar. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 2 turga. 6 turga. 4 turga. 5 turga. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Nafosat tarbiyasi Mehnat tarbiyasi Ekologik tarbiyasi Ahloq- odob tarbiyasi 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Mehnat va bilim salohiyati. Jismoniy , aqliy va axloqiy Aqliy va jismoniy rivojlanish. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Odob nima? Kishilarning yurish-turishi. Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Boshqalar bilan muomalasi 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Gimnastika turlarini sanang Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Valeybol, basketbol, futbol. Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)