Pedagogika — 18 Posted on 24.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 18 нет 0% 94 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 18 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No178 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Har bir insonning qadr-qimmati, obro`si, hurmatini yana qanday atash mumkin? Obro`si Sha’ni Halolligi Mehnati 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Sharqona tarbiya nimaga asoslanadi. Adabiyotlar va ommaviy axborot vositalari. Hadislar,xalq og’zaki ijodiyoti namunalari,buyuk mutafakkirlar ta’limotlari. Badiiy va hujjatli filmlar. Urf-odatlar. 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Harakatli o’yinlar orqali bolalarda qaysi jihat shakllanadi? Estetik Axloqiy Jismoniy Ma’naviy 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Mehnat ko‘nikmasi deb nimaga aytiladi? Tanaffussiz bir nechta operatsiyalarni bajarilishi. Hissiyot-qobiliyat va mahorat. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarni bajarilishi. Aqliy va jismoniy shakllanish. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Mehnat turlari qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan. 4 turga. 2 turga. 6 turga. 5 turga. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Qanday oilalarda ma’naviy sog’lom,vatanparvar,vatanga sodiq farzandlar tarbiyalanadi? Dindor oilalarda. Ma’naviy boy oilalarda. Ziyoli oilalarda. Mehnatsevar va pok oilalarda. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Ekologiya atamasi kim tomonidan nechanchi yilda ilk marotaba fanga kiritilgan.. Iogan Genrix Pestalotsi tomonidan 1818yilda Ernes Gekkel tomonidan 1866yilda. Yan Amos Komenskiy tomonidan 1641yilda. Abu Ali Ibn Sino tomonidan 1011yilda. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Ongli intizom kishining qanday fazilatlarida namoyon bo’ladi? Kishilar bilan aloqada umumiy dunyoqarashida namoyon bo’ladi Kishining kundalik faoliyatida Xulq-atvorida 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Ekologik bilim berishdan maqsad nimaga qaratilgan. Tabiat va hayvonot dunyosini o’rgatish. Yosh avlodni tabiatni asrashga o’rgatish. Tabiat va jamiat o’rtasidagi doimiy birlik va ularni bir –biriga bog’lovchi tabiiy va ijtimoiy qonunlarini o’rganish. Tirik tabiatning tuzilishi,rivojlanishi,o’zgarishi,tabiat qonunlarini bilishlari va ular asosida o’z hayotini rivojlantirishini o’rgatadi. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. Ona 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati qachon tashkil topdi. 2001 yil 25 aprel. 2000yil 25aprel. 2001yil 23may 2002yil 16may. 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Jismoniy tarbiya vositalari qay birida to’g’ri ko’rsatilgan? Jismoniy tarbiya darslari. Gimnastika daqiqali o’yin. Gigiyenik omillar, tabiatdagi sog’lomlashtiruvchi kuchlar, jismoniy mashqlar. Quyosh, havo, suv. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Nafosat tarbiyasining mohiyati qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan.. Bolalarni tejamkorlokka o’rgatish. Tabiatni sevish va muhofaza qilish. San’at va voqelikdagi go’zallikni to’la idrok etish. Mehnat ahlini hurmat qilish 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Mehnat malakasi deb nimaga aytiladi? Aqliy va Jismoniy shakllanish. Kam vaqt va mehnatni sarf qilgan holda xatosiz, nazoratsiz operatsiyalarning bajarilishi. Olgan bilimlarni inson o‘zining hayotiy va amaliy faoliyatida qo‘llay bilishi. Bir xil tarzda ishchi yoki uning tanasi, oyog‘i, qo‘li , barmoqlari bilan predmetni ko‘chirish yoki ushlash uchun ketadigan jarayon. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Har bir kishida badiiy didni, badiiy tuyg’ularni tarbiyalash qaysi tarbiya turi orqali amalga oshiriladi? Ahloq- odob tarbiyasi Mehnat tarbiyasi Nafosat tarbiyasi Ekologik tarbiyasi 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Odob nima? Odamning jamoat oldida o`zini tuta bilishi Kishilarning yurish-turishi. Boshqalar bilan muomalasi Shaxsning kundalik xulq-atvori, yurish-turishi, xatti-harakatlari qanday bo’lishi lozim va ma’qul ekanligi 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Nafosat tarbiyasi orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi?Mehnatsevarlik,tejamkorlik. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. O’z-o’zini boshqarish. Ozodalik,kamtarlik. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Insonning kuch va qobiliyatini tahlil etganda u necha turga bo’linadi .. Jismoniy , aqliy va axloqiy Zamon talabiga mos bilim saviyasi . Aqliy va jismoniy rivojlanish. Mehnat va bilim salohiyati. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Shaxsni ma’naviy shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan. Ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar,jinsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit,etnik xususiyatlar. Ijtimoiy muhit,irsiy xususiyatlar. Tabiat,ijtimoiy muhit ,irqiy xususiyatlar. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) «Kamolot» yoshlar ijtimoiy harakati tashkilotiga necha yoshdan qabul qilinadi? 14-28- yoshgacha. 14-18 yoshgacha 18-20 yoshgacha 14-30 yoshgacha 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Umuminsoniy va milliy xususiyatlar axloqning muhim belgilaridan biri hisoblanadi. Xulq-atvori Kamtarligi Insoniylik sha’ni, qadr-qimmati Halol mehnati 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) O’quvchilarning iqtisodiy ongini shakllantirishga qaratilgan,iyushgan pedagogik faoliyat sistemasida qaysi tarbiya shakllanadi. Badan tarbiyasi. Mehnat tarbiyasi. Iqtisodiy tarbiya. Mehnat tarbiyasi. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) ”Yoshlarga milliy vatanparvarlik ruhida ta’lim-tarbiya berish bugungi kunning jiddiy vazifalaridan hisoblanadi” ushbu jumlalar kim tomonidan ta’kidlangan? A.Avloniy I.A.Karimov E.Vohidov Fitrat 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) O’quvchilarda tejamkorlik xususiyatini shakllantirishda tarbiyaning qaysi turidan foydalaniladi? Ahloqiy tarbiya Ekologik tarbiya Huquqiy tarbiya Iqtisodiy tarbiya 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Quyidagi metodlardan qaysi biri bilimlarni berish, nazorat qilish, mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirishga xizmat qiladi? Illyustratsiya Demonstratsiya Videometod Mashq. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Iqtisodiy tarbiyani shakllantirish qayerda amalga oshiriladi? Ta’lim-tarbiya muassasalarida Maktabgacha ta’lim muassasalarida Maktab, oila va jamoatchilikda Fan to’garaklarida. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Vatanparvarlik tushunchasiga qaysi qatorda to’g’ri ta’rif berilgan.. Vatanparvarlik-eng avvalo o’zligini anglash. Vatanni sevish-vatanparvar bo’lish demakdir. O’z millatiga ,ona yeriga,iymoniga sodiqlik. Vatanimiz xalqiga ,uning an’analariga,tili va madaniyatiga muhabbat va hurmat bilan qarash 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Axloq nima? Ishlab chiqarish vositalari, mehnat mahsulotlari Odamalarning bir-birlariga bo’lgan munosabatlari Ma’lum xatti-harakat qoidalari yig`indisidir Axloq ijtimoiy ong shakllaridan biri bo’lib, muayyan jamiyatda yashovchi kishilar amal qilishi zarur bo’lgan ma’lum xatti-harakat qoidalari yig’indisidir. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Inson uchun birinchi baxt uning sog’lig’i,ikkinchisi go’zallikdir degan jumla kimning qalamiga mansub? Arestotel Komenskiy Suqrot Aflotun 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Bolalarda insoniy his-tuyg`uni tarbiyalashning asosini nima tashkil etadi? Kamtarlik Rostgo`y bo`lish Insoniylik burchini anglash Kishilarni hurmat qilish, qadrlash 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Ona tabiat deyishimizdan maqsad nima? Insonni ona tug’ib tarbiyalasa, tabiat voyaga yetkazadi. Tabiatga hurmatni onaga hurmatchalik ifodalanishi Tabiatning insonga foydasi tushuniladi. Tabiatni ona kabi sevishdir. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Tashqi va ichki go’zallikning ta’rifi qay birida to’g’ri ko’rsatilgan. Pokizalik va ozodalik insonning tashqi go’zalligi,odobliligi ichki go’zalligidir. Haqiqiy tarbiyalanganlik ichki go’zallik kiyinish va yurish turishtashqi go’zallik. Go’zallikning asosiy yo’nalishlari mujassam inson tashqi va ichki go’zallikka ega insondir. Madaniyatlilik,odoblilik insonning tashqi qiyofasida namoyon bo’ladi.Tashqi qiyofaga e’tibor berish ichki ma’naviy go’zallik ifodasida gavdalanadi. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Tabiatning ekologik barqarorliga,turg’unligi va uning tabiiy qonunlarning buzilishiga nima sababchi? Odamlarning kelajakni oldindan ko’ra olmasligi. Chang va to’zonning ko’pligi. Odamlarning ko’payishi. O’simliklarning kamayishi. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Jismoniy mashq turlaridan biri: Gigiyenik omil. Sport turizmi. Mehnat tarbiyasi. Gimnastik o’yin. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) Iqtisodiy tarbiya orqali shaxsda qanday xususiyatlar shakllanadi? Yuksak didlilik. Ozodalik,kamtarlik. O’z-o’zini boshqarish. Tejamkorlik. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) O’quvchilarning jismoniy chiniqishiga va aqliy rivojlanishiga qanday o’yinlar ta’sir ko’rsatadi? Badiiy gimnastika Harakatli o’yinlar Gigiyenik gimnastika Daqiqali o’yinlar. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Vatanni sevish, vatanparvarlik deganda nimani tushunasiz? O`zi tug`ilib o`sgan, xonadoniga, el-ulusiga cheksiz izzat ehtirom tuyg`usidir. Vatanparvarlik Urf-odat Vatanni sevish 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Aqliy mehnat egalari kimlar? Tikuvchilar,oshpazlar. Haydovchilar,jurnalistlar,injenerlar. O’qituvchilar,shifokorlar,olimlar,yozuvchilar. To’quvchilar,sotuvchilar. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Mehnat tarbiyasining vazifalari nimalardan iborat? O’z-o’zini boshqarish. Mehnat qilishga va mehnatni qadrlashga o’rgatish. Ozodalik,kamtarlik. Yuksak didlilik. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Axloq odob tarbiyasi o`z ichiga nimalarni qamrab oladi?. Iymon va insofni Milliy qadriyatlarni Umuminsoniy qadriyatlarni Milliy, umuminsoniy va ma`naviy qadriyatlarni 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) ”Axloqning yaxshi bo’lishida taomning pokizaligi, rostlik va omonatga xiyonat qilmaslik shart, dunyoviy ishlardan chetda qolgan bo’lsang ham zarari yo’qdir” bu jumlalar kimning qalamiga mansub? Alisher Navoiy Abu Nasr Forobiy Ismoil al-Buxoriy Abu Ali ibn Sino 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) ”Kamalak” bolalar tashkiloti nechanchi yilda tashkil topdi. 2000yil 20aprel. 1997yil 29 avgust. 2001yil 23 may. 2002yil 15 fevral. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Jismoniy tarbiya darslarning tuzulishiga qanday talablar qo’yiladi? Didaktik talab Normativ talab Gigiyenik talab Didaktik va maxsus talab 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) Umuminsoniy qadriyatlar bu … Mehmondo`stlik qoidalari Milliy marosimlar, an’analar Insonlarga xos bo`lgan ijobiy xususiyatlar Milliy ramzlar 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Qaysi fazilatlar insonga ko’rk bag’ishlaydi va baxt keltiradi? Axloqiy tarbiya ko’rganlik Didlilik va farosatlilik. Mehnatsevarlik Jismonan sog’lomlik. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Talabalarning dunyoqarashi qanday shakllantiriladi. Milliy istiqlol g’oyasi asosida tabiat va jamiatni anglashi. Milliy, umuminsoniy qadriyatlar asosida Milliy istiqlol g’oyasi asosida Ta‘limning insonparvarlik mazmuni bilan 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Gimnastika turlarini sanang Valeybol, basketbol, futbol. Darsdan oldin boshlanadigan gimnastika Asosiy gimnastika va yordamchi gimnastika Gigienik gimnastika , Sport gimnastikasi ,akrobatika va badiiy gimnastika ,davolash gimnastikasi . 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) «Kamolot» Yoshlar Ijtimoiy Harakatining maqsadi nima? Yoshlarni birlashtirish, sog`lom turmush talablari asosida tarbiyalash Yoshlarning manfaatlarini himoya qilish Dunyoqarashini kengaytirish Kichik va o`rta biznesni rivojlantirish 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Jismoniy tarbiyaning maqsadi nimaga qaratilgan? Sog’lom avlodni kamol toptirish. Mehnatga layoqatli insonni tarbiyalash. Jismonan chiniqqan,sof fikrli,mard,sabotli, qat’iyatli, Vatanni himoya qila oladigan shaxslarni kamol toptirishdan iborat. Sabr-toqatli mard shaxsni kamol toptirish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)