Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 58 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o’stirish. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 2-bo’lim 4-bo’lim 1-bo’lim. 3-bo’lim 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ota boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ona boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning tartib intizomiga. O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning soniga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Yozish, chizish, o‘qish, aytish Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1 marta 4 marta 1-2 marta 2-3 marta 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Sandart nostandart mashg‘ulotlar Amaliy mashg’ulotlar. Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 4 turga 3 turga 6 turga 2 turga 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Mahalla va ota-onalar yordamida . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Ota-onalar tomonidan Jamoat birlashmalari tomonidan . 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 15-moddasida 17-moddasida 18-moddasida 14-moddasida 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? “Qobusnoma”dan. A.Avloniy. O’zbek xalq maqoli. A.Navoiy. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1996yil 19avgust. 1995yil 15sentabr. 1999yil 19 avgust. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? badiiy havaskorlikni o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. O`quvchilarni savodxonligi oshadi. 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Faoliyatga undash. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Bilimdonlik, onglilik. G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik Jismoniy, tashabbuskorlik 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Teatr va konsertlarga qatnashish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Dialektik 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Sinf majlislari. Tarbiya jarayoni. Ta’lim jarayoni. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Amaliy mashg’ulotlar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Kutubxona Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Maktab Sport klublari 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Maxsus to’garak Badiiy to’garak Ilmiy to’garak Fan to’garaklari 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Harakatli o’yinlar. Rolli. Sahnalashtirilgan o’yinlar Qoidali. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 2-bosqichda. 6-bosqichda. 4-bosqichda. 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-16 tagacha 11-12 tagacha 10-20 tagacha 9-12 tagacha 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Yozuvchining hayoti va ijodiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Kitobning qiziqarliligiga 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Ma`rifiy tarbiyalash 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Talim-tarbiya ma’lumot. Ota-onalar majlisi. Ta’lim jarayononi. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Aka-opalar. Bobo-buvilar. Ota. Hamma birgalikda. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? To`garak rahbari Kutubxonachi Sinf rahbari Tarbiyachi 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 6 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Ishlab chiqarish,fan. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Davlat va jamiyat,shaxs. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 10-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 7-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdulla Avloniy. Abdurauf Fitrat. Kaykovus. Yusuf Xos Hojib. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)