Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 48 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . Jamoat birlashmalari tomonidan . Mahalla va ota-onalar yordamida . 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Tadbirkorlikni shakllantirish 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Kutubxonachi Tarbiyachi To`garak rahbari Sinf rahbari 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 15-moddasida 17-moddasida 14-moddasida 18-moddasida 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Badiiy havaskorlikni o’stirish. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Amaliy mashg’ulotlar. Sandart nostandart mashg‘ulotlar 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Maxsus to’garak Ilmiy to’garak Fan to’garaklari Badiiy to’garak 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Bilimdonlik, onglilik. G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik Jismoniy, tashabbuskorlik 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Yozish, chizish, o‘qish, aytish Ilmiy, texnik, psixik. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 4-bo’lim 2-bo’lim 1-bo’lim. 3-bo’lim 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 12-16 yoshgacha. 7-14 yoshgacha 10-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Amaliy mashg’ulotlar. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. Dialektik Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Muomala qilishni o`rganadi 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? O’zbek xalq maqoli. A.Avloniy. A.Navoiy. “Qobusnoma”dan. 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 6 turga 3 turga 4 turga 2 turga 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Hamma birgalikda. Ota. Aka-opalar. 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Teatr va konsertlarga qatnashish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Sport klublari Kutubxona Maktab Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 34ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-16 tagacha 10-20 tagacha 9-12 tagacha 11-12 tagacha 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 6-bosqichda. 3-bosqichda. 4-bosqichda. 2-bosqichda. 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning soniga. O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Harakatli o’yinlar. Rolli. Qoidali. Sahnalashtirilgan o’yinlar 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) O‘yin deb nimaga aytiladi? Faoliyatga undash. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Kitobning qiziqarliligiga Yozuvchining hayoti va ijodiga 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Aqliy va axloqiy tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Kaykovus. Abdurauf Fitrat. Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Ota-onalar majlisi. Talim-tarbiya ma’lumot. Ta’lim jarayononi. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Madaniy tarbiyalash. Jismoniy tarbiyalash Estetik tarbiyalash Ma`rifiy tarbiyalash 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Ishlab chiqarish,fan. Davlat va jamiyat,shaxs. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Ta’lim jarayoni. Tarbiya jarayoni. Sinf majlislari. 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 2-3 marta 4 marta 1-2 marta 1 marta 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1995yil 15sentabr. 1999yil 19 avgust. 1996yil 19avgust. 1997yil 29avgust Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)