Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 56 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Ishlab chiqarish,fan. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Davlat va jamiyat,shaxs. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 12-16 yoshgacha. 10-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 7-14 yoshgacha 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? To`garak rahbari Kutubxonachi Sinf rahbari Tarbiyachi 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Amaliy mashg’ulotlar. 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o`stirish 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? A.Avloniy. A.Navoiy. “Qobusnoma”dan. O’zbek xalq maqoli. 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Ota. Aka-opalar. Hamma birgalikda. Bobo-buvilar. 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1996yil 19avgust. 1999yil 19 avgust. 1995yil 15sentabr. 1997yil 29avgust 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning soniga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. O’qituvchilarning mahoratiga. 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 1-bo’lim. 3-bo’lim 4-bo’lim 2-bo’lim 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Yozuvchining hayoti va ijodiga Kitobning qiziqarliligiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan Mahalla va ota-onalar yordamida . Jamoat birlashmalari tomonidan . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 2 turga 3 turga 6 turga 4 turga 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Ilmiy to’garak Fan to’garaklari Maxsus to’garak Badiiy to’garak 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Faoliyatga undash. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? badiiy havaskorlikni o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Jismoniy baquvvat qilib o`stirish 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Teatr va konsertlarga qatnashish. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. Abdurauf Fitrat. 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Ma`rifiy tarbiyalash Estetik tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Jismoniy tarbiyalash 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ota boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Bobo-buvilar boshqargan oilada. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Sinf majlislari. Ta’lim jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Tarbiya jarayoni. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 11-12 tagacha 10-20 tagacha 10-16 tagacha 9-12 tagacha 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Qoidali. Rolli. Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 2-bosqichda. 4-bosqichda. 6-bosqichda. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Tadbirkorlikni shakllantirish 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Ilmiy, texnik, psixik. Yozish, chizish, o‘qish, aytish Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Ota-onalar majlisi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Talim-tarbiya ma’lumot. Ta’lim jarayononi. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) Bilim deganda nima tushuniladi? Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Dialektik Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Jismoniy, tashabbuskorlik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik Bilimdonlik, onglilik. 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Kutubxona Maktab Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Sport klublari 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1-2 marta 2-3 marta 1 marta 4 marta 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Amaliy mashg’ulotlar. 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 17-moddasida 18-moddasida 15-moddasida 14-moddasida 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)