Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 54 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Bobo-buvilar. Ota. Hamma birgalikda. Aka-opalar. 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Amaliy mashg’ulotlar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Bilim deganda nima tushuniladi? Dialektik Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 7-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 10-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar Rolli. Qoidali. 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Sinf rahbari Kutubxonachi To`garak rahbari Tarbiyachi 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Talim-tarbiya ma’lumot. Ota-onalar majlisi. Ta’lim jarayononi. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan Mahalla va ota-onalar yordamida . Jamoat birlashmalari tomonidan . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Ma`rifiy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Teatr va konsertlarga qatnashish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Ta’lim jarayoni. Sinf majlislari. Tarbiya jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Davlat va jamiyat,shaxs. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Ishlab chiqarish,fan. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 11-12 tagacha 9-12 tagacha 10-16 tagacha 10-20 tagacha 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Badiiy havaskorlikni o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Fan to’garaklari Maxsus to’garak Ilmiy to’garak Badiiy to’garak 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Kutubxona Maktab Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Sport klublari 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? O’zbek xalq maqoli. “Qobusnoma”dan. A.Navoiy. A.Avloniy. 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdurauf Fitrat. Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. Abdulla Avloniy. 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 6 turga 2 turga 4 turga 3 turga 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Yozuvchining hayoti va ijodiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Kitobning qiziqarliligiga 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 1-bo’lim. 2-bo’lim 3-bo’lim 4-bo’lim 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Aqliy va axloqiy tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning soniga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. O’qituvchilarning mahoratiga. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Tadbirkorlikni shakllantirish 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Sandart nostandart mashg‘ulotlar Amaliy mashg’ulotlar. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1 marta 1-2 marta 2-3 marta 4 marta 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? Muomala qilishni o`rganadi O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 18-moddasida 15-moddasida 14-moddasida 17-moddasida 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 4-bosqichda. 2-bosqichda. 6-bosqichda. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1999yil 19 avgust. 1995yil 15sentabr. 1996yil 19avgust. 1997yil 29avgust 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ilmiy, texnik, psixik. Yozish, chizish, o‘qish, aytish Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) O‘yin deb nimaga aytiladi? O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Faoliyatga undash. 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Ota boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 34ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? G’oyaviy, estetik, axloqiy. Bilimdonlik, onglilik. Jamoatchilik, faollik Jismoniy, tashabbuskorlik Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)