Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 56 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 1) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash 2 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 2) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. 3 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 3) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 4 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 4) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi 5 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 5) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1995yil 15sentabr. 1999yil 19 avgust. 1996yil 19avgust. 6 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 6) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 3-bo’lim 2-bo’lim 1-bo’lim. 4-bo’lim 7 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 7) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. 8 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 8) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? O’quvchilarning tartib intizomiga. O’quvchilarning soniga. O’qituvchilarning mahoratiga. Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. 9 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 9) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Dialektik Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. 10 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 10) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Yozuvchining hayoti va ijodiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga Kitobning qiziqarliligiga Ahamiyatli kitobga, global mavzuga 11 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 11) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar 12 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 12) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. 13 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 13) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Harakatli o’yinlar. Sahnalashtirilgan o’yinlar Rolli. Qoidali. 14 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 14) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 10-12 yoshgacha 7-14 yoshgacha 10-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 15 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 15) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Muomala qilishni o`rganadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi 16 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 16) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 6 turga 3 turga 4 turga 2 turga 17 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 17) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Abdulla Avloniy. Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. Abdurauf Fitrat. 18 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 18) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ilmiy, texnik, psixik. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Yozish, chizish, o‘qish, aytish Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. 19 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 19) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. 20 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 20) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. 21 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 21) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Bilimdonlik, onglilik. G’oyaviy, estetik, axloqiy. Jamoatchilik, faollik Jismoniy, tashabbuskorlik 22 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 22) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari 23 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 23) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 5 bo’lim va 34ta modda. 24 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 24) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. 25 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 25) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Badiiy havaskorlikni o’stirish. Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 26 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 26) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Talim-tarbiya ma’lumot. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. Ta’lim jarayononi. Ota-onalar majlisi. 27 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 27) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Kutubxonachi Tarbiyachi Sinf rahbari To`garak rahbari 28 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 28) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. 29 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 29) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash 30 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 30) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Teatr va konsertlarga qatnashish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. 31 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 31) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar Amaliy mashg’ulotlar. 32 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 32) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? “Qobusnoma”dan. A.Navoiy. O’zbek xalq maqoli. A.Avloniy. 33 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 33) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 3-bosqichda. 4-bosqichda. 6-bosqichda. 2-bosqichda. 34 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 34) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Aqliy va axloqiy tarbiya berish Estetik tarbiya berish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. 35 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 35) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Estetik tarbiya berish Aqliy va axloqiy tarbiya berish 36 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 36) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Badiiy to’garak Ilmiy to’garak Maxsus to’garak Fan to’garaklari 37 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 37) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Ota. Hamma birgalikda. Aka-opalar. Bobo-buvilar. 38 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 38) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish 39 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 39) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Estetik tarbiyalash Jismoniy tarbiyalash Ma`rifiy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. 40 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 40) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Amaliy mashg’ulotlar. 41 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 41) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 1 marta 4 marta 1-2 marta 2-3 marta 42 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 42) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Maktab Sport klublari Kutubxona 43 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 43) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 18-moddasida 17-moddasida 15-moddasida 14-moddasida 44 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 44) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Tarbiya jarayoni. Ta’lim jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. Sinf majlislari. 45 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 45) O‘yin deb nimaga aytiladi? Faoliyatga undash. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. 46 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 46) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-20 tagacha 11-12 tagacha 9-12 tagacha 10-16 tagacha 47 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 47) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Badiiy havaskorlikni o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. 48 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 48) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Ota-onalar tomonidan Mahalla va ota-onalar yordamida . Jamoat birlashmalari tomonidan . O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 49 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 49) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. 50 / 50 Категория: pedagogika-2012-att 50) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Ishlab chiqarish,fan. Davlat va jamiyat,shaxs. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Your score is 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)