Pedagogika — 17 Posted on 24.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 17 нет 0% 44 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Pedagogika Pedagogika — 17 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No17 1 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 1) O‘qitishning tashkiliy shakllariga nimalar kiradi? Amaliy mashg’ulotlar. Sandart nostandart mashg‘ulotlar Frontal jamoa, guruhlarda va yakka tartibda ishlash. Kirish, yangi ma’lumotlarni o‘rganish, umumlashtirish, amalda qo‘llash, mustahkamlash, tekshirish. 2 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 2) Sizningcha oilada farzandlar tarbiyasi bilan kim shug’ullanishi kerak? Hamma birgalikda. Aka-opalar. Ota. Bobo-buvilar. 3 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 3) Kadrlar tayyorlash Milliy modelining tarkibiy qismlari. Shaxs,davlat-jamiyat,uzluksiz ta’lim,fan,ishlab chiqarish. Uzluksiz ta’lim,ishlab chiqarish. Davlat va jamiyat,shaxs. Ishlab chiqarish,fan. 4 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 4) Qanday oilalarda bolalar ma’naviy sog’lom va barkamol tarbiya oladi? Bobo-buvilar boshqargan oilada. Ota boshqargan oilada. Ona boshqargan oilada. Hamfikr va ahil oilala 5 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 5) Sport to`garaklarining vazifasi nimalardan iborat? mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o`stirish Jismoniy baquvvat qilib o`stirish badiiy havaskorlikni o`stirish 6 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 6) Sinfdan tashqari kitobxonlik o`quvchining qanday xususiyatlariga ta`sir etadi? O`quvchilarni savodxonligi oshadi. Muomala qilishni o`rganadi Og`zaki nutq va dunyoqarashi kengayadi Kitob bilan muomala qilishni o`rganadi. 7 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 7) Maktab ,oila va jamoatchilikning asosini nima tashkil etadi? Ota-onalar majlisi. Ta’lim jarayononi. Talim-tarbiya ma’lumot. Oqituvchi va o’quvchining vazifalari. 8 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 8) Didaktik o’yinlar qanday o’yinlar jumlasiga kiradi? Rolli. Sahnalashtirilgan o’yinlar Qoidali. Harakatli o’yinlar. 9 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 9) Maktabda darsdan tashqari vaqtda olib boriladigan ommaviy tadbirlarga nimalar kiradi? Teatr va konsertlarga qatnashish. Seminarlar va suhbatlar uyushtirish. Tabiat qo’yniga sayohat uyushtirish. Adabiy kechalar.Badiiy havaskorlik kechalari va ko’riklari. 10 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 10) ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi bo’limida maktabdan tashqari ta’lim haqida yozilgan? 4-bo’lim 3-bo’lim 1-bo’lim. 2-bo’lim 11 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 11) Maktabdan tashqari muassasalarga qaysilar kiradi? Bolalar saroylari, Yoshlar tashkiloti.Sport klublari. Maktab Kutubxona Sport klublari 12 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 12) Badiiy havaskorlik to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Estetik tarbiya berish Badiiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish Aqliy va axloqiy tarbiya berish 13 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 13) Bilim deganda nima tushuniladi? Insonning dunyoqarashi, hodisa va voqealarga bo‘lgan munosabati. Tasavvurlari, tushunchalari va mulohazalari. Dialektik Ilmiy dunyoqarashning shakllanishi. 14 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 14) Faol o‘qitish metodlariga nimalar kiradi? Aqliy xujum, bahs, suxbat, kartalarni o‘qish, loyiha ishlarni olib borish va boshqalar. Amaliy mashg’ulotlar. Ma’ruza, namoyish etish, tasvirlash, mashq, suhbat. “Insert”, “Zig-zag”, “Pinbort. Aqliy xujum”, “Jonlantirish” va boshqa texnikalar 15 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 15) To`garakga nechta o`quvchi birlashadi? 10-16 tagacha 10-20 tagacha 11-12 tagacha 9-12 tagacha 16 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 16) To`garaklarga kim rahbarlik qiladi? Tarbiyachi To`garak rahbari Kutubxonachi Sinf rahbari 17 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 17) ”Kamalak” bolalar tashkiloti necha yoshgacha bo’lgan bolalarni birlashtiradi? 7-14 yoshgacha 10-12 yoshgacha 10-14 yoshgacha 12-16 yoshgacha. 18 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 18) O`quvchilarni to`garaklarga jalb qilishdan asosiy maqsad nimaga qaratilgan? Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish Bo`sh vaqtni mazmunli tashkil etish, qiziqishlarini qondirish. Badiiy qobiliyatlarini o`stirish Ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni to`g`ri yo`lga qo`yish 19 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 19) O’quvchilar bilan darsdan keyin olib boriladigan faoliyat turini aniqlang. Sinf majlislari. Tarbiya jarayoni. Ta’lim jarayoni. Maktabdan va sinfdan tashqari ishlar. 20 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 20) O‘yin deb nimaga aytiladi? Maqsad qo‘yiladigan, rejalashtiriladigan va amalga oshiriladigan faoliyat turi. Faoliyatga undash. Ma’lum jamoat tajribasini tiklash va o‘zlashtirishga qaratilgan vaziyat sharoitidagi faoliyat turi. O‘z ichiga ta’limiy va kasbiy aspektlarni qamrab olgan o‘quv fani mazmuning mantiqaviy tugallangan qismi 21 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 21) Maxsus to`garaklarga qanday to`garaklar kiradi? Bolalar saroylarida olib boriladigan mashg’ulotlar “Mohir qo’llar” to’garagi, “Yosh texniklar” to’garagi Ilmiy to’garaklar, “Yosh texnik” to’garaklar “Mohir qo’llar” to`garagi, sport to`garaklari. 22 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 22) Iste’dod so’ziga ta’rif bering. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Hartomonlama rivojlangan va takrorlanmas qobiliyat. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. 23 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 23) O’quvchilar orasida badiiy havaskorlikni o’stiradigan to’garak turi. Fan to’garaklari Ilmiy to’garak Maxsus to’garak Badiiy to’garak 24 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 24) ”Mohir qo’llar” to`garagining vazifasi nimalardan iborat? Mehnat va mehnat kishilariga muhabbatni singdirish. Aqliy va axloqiy tarbiya berish Badiiy-ijodiy, mehnatsevarlik qobiliyatlarini rivojlantirish Estetik tarbiya berish 25 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 25) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni nechta bo’lim va moddadan iborat? 5 bo’lim va 34ta modda. 6 bo’lim va 35ta modda. 3 bo’lim va 34ta modda. 5 bo’lim va 35ta modda. 26 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 26) Bolalarni o`qib berilayotgan kitobga qiziqtirish maqsadida o`qituvchi qanday usulni qo`llashi mumkin? Kitobda berilgan hikoyani qisqa qilib so`zlash Hikoyada ishtirok etgan qahramonlarning hayoti haqida so`zlash Ko`rgazmali qurollardan foydalanish Kitobni o`qib turib, qiziqarli joyida to`xtatish 27 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 27) Badiiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o’stirish. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. 28 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 28) Sinfdan va maktabdan tashqari tarbiyaviy ishlar tashkilotchisining vazifalari. O’quvchilarni sinfdan va maktabdan tashqari ishlari Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar yo’nalishiga bevosita rahbarlik. Darsdan tashqari tarbiyaviy ishlarni rejalashtirish. Sinf rahbarlari, ota-onalarga uslubiy yordam berish. 29 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 29) ”Qobusnoma” asarining muallifi kim? Yusuf Xos Hojib. Kaykovus. Abdurauf Fitrat. Abdulla Avloniy. 30 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 30) ”Kamalak” bolalar tashkilotining maqsadi nima? Tadbirkorlikni shakllantirish Bolalarning huquq va erkinliklarini himoya qilish Bolalarda tashabbuskorlikni shakllantirish Bolalarni adabiyotga, kitobga bo’lgan qiziqishini shakllantirish 31 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 31) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. 32 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 32) Ta’lim-tarbiya jarayonida qanday turdagi maqsadlar qo‘yiladi? Ilmiy, texnik, psixik. Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantiruvchi. Texnik, texnologik, ishlab chiqaruvchi. Yozish, chizish, o‘qish, aytish 33 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 33) Kadrlar tayyorlash Milliy dasturining asosiy maqsadi nima? Raqobatbardosh malakali kadrlarni tayyorlash. Ta’lim oluvchilarni faol mehnatga, jamoat ishiga tayyorlash. Uzluksiz ta’lim jarayonini tadbiq etish, malakali ishchilarni tayyorlash. Ta’lim sohasini tubdan isloh qilish, yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. 34 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 34) Iqtidor tushunchasida ta’rif bering. Har tomonlama rivojlangan,nihoyatda kuchli va takrorlanmas qobiliyat. Biror soha bo’yicha layoqatni ongli ravishda boshqarish. Tug’ma irsiy xisusiyatlarning rivojlanishi. Tashabbuskorlik,mehnatsevarlik xususiyatlarining shakllanishi. 35 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 35) Turistik yurishlar va sayohatlar yoshlarni tarbiyalashdagi ahamiyati qanday? Ma`rifiy tarbiyalash Madaniy tarbiyalash. Jismoniy tarbiyalash Estetik tarbiyalash 36 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 36) Maktabda darsdan tashqari ta’lim-tarbiyavuy ishlarning muvaffaqiyatli olib borilishi va yaxshi natija berishi nimaga bog’liq? Ishlarning to’g’ri rejalashtirilishiga va tashkil etilishiga. O’quvchilarning tartib intizomiga. O’qituvchilarning mahoratiga. O’quvchilarning soniga. 37 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 37) Tarbiyaviy maqsad nimani nazarda tutadi? O‘quvchilarda amaliy bilim va malakalar yig‘indisini tarkib toptirish. O’quvchilarga ma’naviy tarbiya berish. O‘quvchilarda texnik fikrlash va umumtexnik ko‘nikmalarni rivojlantirish. O‘quvchilarda shaxsning muayyan hislatlarini va xarakter hususiyatlarini shakllantirish. 38 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 38) Ilmiy to’garaklarning vazifasi nimalardan iborat? Bilim va ijodiy qobiliyatlarini o’stirish. Badiiy havaskorlikni o`stirish Mehnatga, kasb tanlashga tayyorlash. Jismoniy baquvvat qilib o`stirish 39 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 39) Kadrlar tayyorlash milliy dasturini ro’yobga chiqarish necha bosqichda amalga oshiriladi? 6-bosqichda. 3-bosqichda. 2-bosqichda. 4-bosqichda. 40 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 40) Fuqarolik jamiyatida oila bilan bog’liq siyosatning asosiy maqsadi nimadan iborat? Ayollar sihat salomatligini mustahkamlashga qaratilgan tavsiyalar va chora- tadbirlarni hayotga joriy etish bilan. Oila asoslarini moddiy va ma’naviy jihatlardan doimiy ravishda mustahkamlab borish. Bolalar tarbiyasiga va faxriylarning moddiy-maishiy ta’minotiga ustuvor ahamiyat ko’rsatish. Har bir oilani munosib turar joy bilan ta’minlash. 41 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 41) Maktablarda yosh kitobxonlarning yig`inlari asosan qanday mavzuga bag`ishlanadi? Ahamiyatli kitobga, global mavzuga Kitobning qiziqarliligiga Yozuvchining hayoti va ijodiga Ta’lim-tarbiya mavzusiga 42 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 42) O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan? 1997yil 29avgust 1995yil 15sentabr. 1996yil 19avgust. 1999yil 19 avgust. 43 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 43) Oilaning ilmiy ta`rifini aniqlang. Iqtisodiy va axloqiy jihatlar bo’yicha o’zaro majburiyatlar bilan bog’langan ikki shaxsning ittifoqi Oila va sog’lom, bilimdon yosh avlodni tarbiyalashdagi barkamol avlodni voyaga yetkazishdagi rolini oshirish. Nikoh yoki yaqin qarindoshlikka asoslangan maishiy xizmat, o’zaro yordam va axloqiy mas’uliyat umumiyligi bilan bog’langan kichik guruh Fiziologik ehtiyojlar, maishiy xizmat, farzandlar tarbiyasi va ularni voyaga yetkazish asoslarida vujudga kelgan ikki shaxsning birligi 44 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 44) “Onanig mehri osmoncha bo’ladi”hikmatining muallifi kim? A.Navoiy. A.Avloniy. O’zbek xalq maqoli. “Qobusnoma”dan. 45 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 45) Maktabdan tashqari ta`lim ”Ta`lim to`g`risida” gi Qonunning nechanchi moddasida ko`rsatilgan? 17-moddasida 15-moddasida 18-moddasida 14-moddasida 46 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 46) Sinfdan va maktabdan tashqari ishlar o`quvchilarni qaysi jihatdan o’sishlariga yordam beradi? Jismoniy, tashabbuskorlik Jamoatchilik, faollik G’oyaviy, estetik, axloqiy. Bilimdonlik, onglilik. 47 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 47) Turizm belgilanish va o`tkazish shakliga ko`ra nehca turga bo`linadi? 6 turga 4 turga 3 turga 2 turga 48 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 48) Darsdan tashqari ishlar kim tomonidan uyushtiriladi? Mahalla va ota-onalar yordamida . Jamoat birlashmalari tomonidan . Ota-onalar tomonidan O’qituvchi va o’quvchilar jamoasi. Maktab ma’myriyati tomonidan . 49 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 49) Darsdan tashqari ta’lim –tarbiya ishlarining asosiy tamoyillarini ko’rsating. Tarbiyaviy vazifalarni hal qilish. Darsdan tashqari ishlarning o’quvchilar uchun ixtiyoriy bo’lishi va ularning mustaqilligiga tayanish asosida tashkil etilishi. O’quvchilarning yaxshi o’qishlariga hamda aqliy va axloqiy jihatdan o’sishlariga yordan beradi. O’quvchilarning g’oyaviy-siyosiy saviyasini kengaytirish. 50 / 50 Рубрика: pedagogika-2012-att 50) To`garak mashg`ulotlari oyida necha marta tashkil qilinadi? 2-3 marta 1 marta 4 marta 1-2 marta Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)