Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49623 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz bilish sintez baholash 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi pedagogikada monitoringda o’zaro ta’sirlarda 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? innovatsion o’qitish lektor o’qitish masofadan o’qitish internet tarmoqlararo 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida o’quv jarayonini uzluksizligida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish ijodiy yondashuv gaplarni yozib, saqlab olish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun baholash Motiv maqsad 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 49. «LEKTOR» qanday tizim? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez analiz tushunish bilish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari maqsad, xatoni tuzatish xatoni tuzatish, baholash harakatlarni tekshirish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? bilish analiz baholash sintez 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish sintez qo’llash baholash 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish bilish qo’llash baholash 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? F.S.Keller R.Gang’e C.Guzeev A.Romishevskiy 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish analiz sintez baholash Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)