Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49750 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda ijodiy yondashuvda pedagogikada monitoringda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? Motiv baholash maqsad mazmun 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash harakatlarni tekshirish maqsad, xatoni tuzatish 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash tushunish sintez 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? F.S.Keller R.Gang’e A.Romishevskiy C.Guzeev 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish sintez analiz bilish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? internet tarmoqlararo masofadan o’qitish lektor o’qitish innovatsion o’qitish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida o’quv jarayonini uzluksizligida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish baholash tushunish qo’llash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? bilish sintez analiz baholash 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa gaplarni yozib, saqlab olish ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 49. «LEKTOR» qanday tizim? bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) o’zaro ta’sirlar gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi ijodiy yondashuv 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. sintez bilish analiz baholash 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez baholash analiz bilish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)