Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49758 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? R.Gang’e F.S.Keller C.Guzeev A.Romishevskiy 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? ijodiy yondashuv o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz baholash sintez bilish 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? harakatlarni tekshirish xatoni tuzatish, baholash maqsad, xatoni tuzatish maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 49. «LEKTOR» qanday tizim? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi o’zaro ta’sirlarda 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash maqsad Motiv mazmun 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. bilish analiz sintez baholash 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon ijodiy yondashuv jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish ijodiy yondashuv 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash tushunish qo’llash sintez 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Xotira obrazlarini solishtirish Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? bilish baholash analiz sintez 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida o’quv jarayonini uzluksizligida pedagogikada monitoringda sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash bilish tushunish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz bilish tushunish sintez Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)