Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49304 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez baholash bilish analiz 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi o’zaro ta’sirlarda pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? tushunish qo’llash baholash bilish 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? qo’llash baholash tushunish sintez 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? xatoni tuzatish, baholash harakatlarni tekshirish maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari maqsad, xatoni tuzatish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. baholash analiz sintez bilish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? mazmun maqsad Motiv baholash 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv o’zaro ta’sirlar gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? sintez analiz bilish baholash 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A.Romishevskiy C.Guzeev R.Gang’e F.S.Keller 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda ta’limning baholash shkalasida o’quv jarayonini uzluksizligida 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? internet tarmoqlararo masofadan o’qitish lektor o’qitish innovatsion o’qitish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Xotira obrazlarini solishtirish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz bilish sintez tushunish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)