Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49756 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish innovatsion o’qitish 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish analiz tushunish 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. baholash bilish sintez analiz 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. matnli belgi, ovozli belgi. 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash bilish analiz sintez 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? baholash analiz sintez bilish 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A.Romishevskiy F.S.Keller C.Guzeev R.Gang’e 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda pedagogikada monitoringda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi ijodiy yondashuvda 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Xotira obrazlarini solishtirish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon ijodiy yondashuv jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? harakatlarni tekshirish maqsad, xatoni tuzatish xatoni tuzatish, baholash maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 49. «LEKTOR» qanday tizim? bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez tushunish baholash qo’llash 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish baholash qo’llash tushunish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? Motiv mazmun maqsad baholash 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi pedagogikada monitoringda o’quv jarayonini uzluksizligida Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)