Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49750 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? ijodiy yondashuv jarayoni takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon harakatning yangi usullarini topish jarayoni mustaqil o’zlashtirish jarayoni 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 49. «LEKTOR» qanday tizim? bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? R.Gang’e A.Romishevskiy F.S.Keller C.Guzeev 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? internet tarmoqlararo innovatsion o’qitish lektor o’qitish masofadan o’qitish 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? qo’llash tushunish baholash bilish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) ijodiy yondashuv 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? bilish baholash analiz sintez 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz bilish tushunish sintez 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? sintez qo’llash baholash tushunish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz baholash sintez bilish 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? o’zaro ta’sirlarda pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish sintez analiz baholash 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Xotira obrazlarini solishtirish Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? o’quv jarayonini uzluksizligida pedagogikada monitoringda sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi ta’limning baholash shkalasida 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari xatoni tuzatish, baholash maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? baholash maqsad mazmun Motiv Ваша оценка The average score is 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)