Pedagogika — 2 Posted on 23.02.202423.02.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika — 2 нет 0% 49758 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika — 2 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 2 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 31. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? o’zaro ta’sirlar nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi ijodiy yondashuv 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 26. Pedagog modeli nimalardan iborat? ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 44. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish tushunish qo’llash baholash 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 45. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. analiz sintez bilish baholash 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 27. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 34. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim — qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon mustaqil o’zlashtirish jarayoni harakatning yangi usullarini topish jarayoni ijodiy yondashuv jarayoni 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 48. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? F.S.Keller C.Guzeev A.Romishevskiy R.Gang’e 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 39.O’quv jarayoni nimalardan iborat? matnli belgi, ovozli belgi. ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. harakatlarni, shakllar va chizuvlar. ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 38.Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 36.Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? maqsad baholash mazmun Motiv 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 41.Empatiya deganda nimani tushunasiz? Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. Xotira obrazlarini solishtirish O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari maqsad, xatoni tuzatish harakatlarni tekshirish xatoni tuzatish, baholash 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 50. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? lektor o’qitish internet tarmoqlararo masofadan o’qitish innovatsion o’qitish 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 47. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? sintez bilish analiz baholash 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 46. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? baholash qo’llash tushunish sintez 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 30.Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? pedagogikada monitoringda ijodiy yondashuvda boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi o’zaro ta’sirlarda 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 33. Pedagogik tizim nimalardan iborat? tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl — usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 42.Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? analiz bilish baholash sintez 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 29.Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? ta’limning baholash shkalasida pedagogikada monitoringda o’quv jarayonini uzluksizligida sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 43 Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish tushunish sintez analiz 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 49. «LEKTOR» qanday tizim? o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. o’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 35.Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 32. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa ijodiy yondashuv o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish gaplarni yozib, saqlab olish 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 40. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari o’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 28. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? o’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish o’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish o’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish Your score is Средний балл составляет 65% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)