Pedagogik mahorat testlari No16 Posted on 21.03.202421.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogik mahorat testlari No16 нет 0% 22780 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika - 16 Pedagogik Mahorat bo'yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari No16 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 390.«Kreativlik o‘zida yangicha yo‘sinda amalga oshirilgan o‘zlashtirish to‘lqinini , yangicha aloqadorliklarni aniqlash, yangicha munosabatga kirishish , yangiliklar , ongning yangicha e’tirozlariga sabab bo‘luvchi faoliyatidir». Fikrni kim aytgan? R.Xameni Rodjers Makkelif Kyubi 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 394.Pedagogik diagnostika fanining asosiy tamoyillari nechta? 9 7 8 5 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 400.Ta’lim sohasidagi davlat siyosatining asosiy prinsiplari soni nechta? 6 ta 10 ta 5 ta 12 ta 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 396.Gnoseologiyaning lug`aviy ma’nosi nima? gnozis-moxiyat, logos – ta’limot gnozis-bilish, logos – ta’limot gnozis-faoliyat, logos – tadkikot gnozis-kadriyat, logos – ta’limot 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 383.Darsga qo‘yiladigan didaktik talablar – bu: Har bir dars aniq g‘oyaviy, mafkuraviy izlanishga ega bo‘lishi lozim. Har bir dars aniq maqsadni ko‘zlab, puxta rejalashtirilgan bo‘lishi lozim. Har bir dars ko‘rsatmali vositalar bilan jihozlanmog‘i lozim. Dars uchun ajratilgan soat va daqiqalarni tejash va unumli foydalanish. 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 392. Quyidagi javoblardan qaysi biri ta‘lim jarayonini ifodalaydi? Shaxs shakllanadigan jarayon Tarbiyalash jarayoni Bilmaslikdan bilishga tomon harakatning o‘z ichiga oladigan jarayon Muayyan dunyoqarash qaror topa boradi 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 379.Profilaktika so‘zining ma’nosi nima? tarbiyalash nazorat Kuzatish oldini olish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 386.Har bir darsning ta’lim vazifalarini aniq belgilash, darsni axborotlar bilan boyitish, ijtimoiy va shaxsiy ehtiyojlarni hisobga olish bilan mazmunini optimallashtirish darsning qaysi funksiyasiga misol bo‘la oladi? Didiktik Rivojlantiruvchi Tarbiyaviy Motivatsiyalovchi 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 393. Pedagogik diagnostikaning eng muhim kreteriyalari qaysilar? Xamma javob to‘g‘ri Haqqoniylik, puxtalik, ishonchlilik Tartiblilik, bosqichma bosqich Umumiylik, oydinlik 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 391.Shaxsning ijodiy faoliyatni tashkil etish va uning natijalanganligiga erishishni ta‘minlash imkoniyatini belgilovchi individual xususiyati nima deb ataladi Kreativ qobiliyat Iqtidor Ijodiy tafakkur Ijodiy qobiliyat 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 378.Oligofreniya necha darajada namoyon bo‘ladi? Debil, imbetsil, idiot Klinik, psixologik, pedagogik Akli zaif oligofren, demensiya Rezus faktorining tugri kelmasligi, xromosoma kasalliklari 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 380.Pedagogik diagnostikaga kim asos solgan? T.Stoun, Disterverg Pestolotsi Y.A.Komenskiy D.Fisher, R.Ress 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 376.Bolalarda kreativlikni shakllantirish jarayoni, metod va yo‘llari haqida tadqiqot ishlarini olib brogan chet el olimlarini ko`rsating? M.Ochilov, D.Yunusov D.Ushinskiy, Disterverg T.Bashina Drepau Patti , A.Dolgurov , 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 377.Korreksion pedagogika asoslari fanining predmeti nimadan iborat Korreksion pedagogika masalalarini ishlab chikishda asos buladigan eng muxim metodologik printsip tarakkiyot printsipidir. Korreksion pedagogika-jismoniy va ruxiy kamchiliklari bor bolalarning psixofiziologik rivojlanishidagi xususiyatlarni urganadi Korreksion pedagogika fani anomal bolalar uchun differentsial ta’limni tashxis etadi, ularning ta’lim-tarbiyasi bilan shugullanadi Anomaliyalarning kelib chiqishi sabablarini, turlarini, anomal bolalarning psixofiziologik rivojlanishdagi xususiyatlarini o`rganish 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 385. Xulosa chiqarish turlari bo‘yicha ta’lim metodlariga qaysilar kiradi? Induktiv, deduktiv Reproduktiv, izohli-ko‘rgazmali, muammoli-izlanishli, tadqiqotii Ta’lim metodlari Og‘zaki, ko‘rgazmali va amaliy 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 395.Dastlab arifmetikadan test orqali o‘quvchi bilimini sinash tizimini kim tadbiq etgan? T. Stoun D.Smenyov D. Fisher I.Pavlov 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 381. Dunyoqarashning qaysi funksiyasi kishining aqliy jihatdan kamol topishida, nazariy tafakkurning qaror topishida, jamiyatning yetuk kishisi bo‘lib yetishishida yuksak g‘oyaviy mustahkam e’tiqod ruxida tarbiyalashda, ilmiy dunyoqarashni qaror toptirishda muhim rol o‘ynaydi? Gnoseologik funksiyasi Metodologik funksiyasi Ijtimoiy funksiyasi Tarbiyaviy funksiyasi 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 399......... ta’lim oluvchining bilim, ko‘nikma va malakalarini aniqlash, o‘lchash va baholashni anglatadi? Nazorat Tekshirish Aniqlash Yakuniy tekshirish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 382.......... lotincha so‘zdan olingan bo‘lib, asos, boshlang‘ich holat, asosiy rahbar g‘oya, xulq va faoliyatning asosiy qoidasi kabi ma’nolarni anglatadi. Etika Paradigma Konsepsiya Prinsip 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 384.Bilish faoliyati boyicha tasnif qilinuvchi ta’lim metodlaridan qaysi biri kam vaqt sarflab, katta hajmdagi bilimni berishni ta’minlay oladi? tadqiqot muammoli reproduktiv qisman izlanish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 389. Ko’nikma deb nimaga aytiladi? O’quvchilarni ta‘lim ishining muayyan tartiblariga odatlashlariga aytiladi. O’quvchilarning o’quv sharoitiga ko’nikib ketishlariga aytiladi. O’quvchilarning o’zlashtirgan bilimlarini amalda qo’llash usullarini egallashlariga aytiladi. O’quvchilarni ta‘lim jarayonida o’zlashtirgan bilimlariga aytiladi. 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 397.O‘qituvchi faoliyati va o‘quvchilar bilish faoliyatining xususiyatini belgilaydigan asosiy qoidalar nima deb yuritiladi? O‘qitish tamoyillari Ta’lim metodlari O‘qitish jarayoni O‘qitish qoidalari 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 388.Pedagogning kommunikativ madaniyati nima? Pedagogning kishilar bilan qisqa muddatda muloqot o‘rnata olishi, ular bilan muloqot o‘rnatishga bo‘lgan domiy intilishi. O‘qituvchining obyektivlik mezoni, uning ma’niviy tayyorgarlik darajasi. Pedagogning dunyoga, pedagog voqelikka va pedagogik jarayonga bo‘lgan intelektual va hissiy munosabati. Pedagogik jarayonning asosiy birligi, o‘ziga xos tizimidir. 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 387. Bilim deb nimaga aytiladi? O’quvchilar tushungan esda qoldirgan, amalda qo’llab oladigan ilmiy faktlar tushuncha qoidalar jamiga aytiladi. O’quvchilarning ta‘lim jarayonida o’zlashtiradigan va amalda qo’llaydigan tabiat va jamiyat haqidagi ma‘lumotlar va faktlar. O’quvchilar ta‘lim jarayonida o’zlashtirish lozim bo’lgan o’quv materiallariga aytiladi. kishilarning tabiat va jamiyat haqidagi tasffurlariga aytiladi. 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 398.Ta‘limning ikki yoqlama xarakteri nimani anglatadi? O‘qishni tashkil qilish, o‘quvchilarni individual psixik rivojlantirish sur‘atini tezlashtirish O‘qituvchi va o‘quvchi faoliyatining birligi O‘quvchilarda muayyan dunyoqarashni tarkib toptirish Ta‘lim va tarbiya birligi Ваша оценка 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)