Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33014 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? E.Shpanger, Maslou Anang’ev, K.K Platonov N.Leontev, Petrovskiy D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. D. Y.P Azarov S Makarenko M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? innovatsion o’qitish internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Yoshi Tashqi qiyofa Harakat Faoliyat 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Hammasi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 3 2 4 5 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? M.N.Skatkin P.Esipov L.P.Aristova P.P.Blonskiy 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? M.Mayrs Xeyvlox R.Karlson E.Rodjers 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Mustaqil fikr Ijodiy tafakkur Intizomliylik Ijodiy yondashish 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Forobiy Ibn Sino Al-Kindiy Beruniy 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Muloqot madaniyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Idrok qilish qobiliyati Yangilikka bo’lgan munosabati 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Shaxsiy va kasbiy Ilmiylik va ijodiy tadqiqot g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy ahamiyatli madaniyat Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — D. A va B javoblar S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)