Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33089 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Рубрика: Pedagogika 1) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar 2 / 25 Рубрика: Pedagogika 2) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 3 / 25 Рубрика: Pedagogika 3) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Hammasi 4 / 25 Рубрика: Pedagogika 4) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Ibn Sino Forobiy Al-Kindiy Beruniy 5 / 25 Рубрика: Pedagogika 5) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi 6 / 25 Рубрика: Pedagogika 6) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? elektron kutubxona, innovatsion o’qitish testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. 7 / 25 Рубрика: Pedagogika 7) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish 8 / 25 Рубрика: Pedagogika 8) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida 9 / 25 Рубрика: Pedagogika 9) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 10 / 25 Рубрика: Pedagogika 10) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. D. Y.P Azarov M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili S Makarenko 11 / 25 Рубрика: Pedagogika 11) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? P.Esipov L.P.Aristova P.P.Blonskiy M.N.Skatkin 12 / 25 Рубрика: Pedagogika 12) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 13 / 25 Рубрика: Pedagogika 13) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 3 5 2 4 14 / 25 Рубрика: Pedagogika 14) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? E.Rodjers M.Mayrs R.Karlson Xeyvlox 15 / 25 Рубрика: Pedagogika 15) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy faoliyatda yetukligi Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy ahamiyatli madaniyat Ijtimoiy madaniyat 16 / 25 Рубрика: Pedagogika 16) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq 17 / 25 Рубрика: Pedagogika 17) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 18 / 25 Рубрика: Pedagogika 18) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? Anang’ev, K.K Platonov D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze E.Shpanger, Maslou N.Leontev, Petrovskiy 19 / 25 Рубрика: Pedagogika 19) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy yondashish Ijodiy tafakkur Intizomliylik Mustaqil fikr 20 / 25 Рубрика: Pedagogika 20) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish 21 / 25 Рубрика: Pedagogika 21) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Ifodali, ko’rgazmali, amaliy Induktiv va Deduktiv 22 / 25 Рубрика: Pedagogika 22) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Muloqot madaniyati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Idrok qilish qobiliyati Yangilikka bo’lgan munosabati 23 / 25 Рубрика: Pedagogika 23) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo lektor o’qitish masofadan o’qitish innovatsion o’qitish 24 / 25 Рубрика: Pedagogika 24) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 25 / 25 Рубрика: Pedagogika 25) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofa Yoshi Faoliyat Harakat Ваша оценка The average score is 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)