Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33098 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Ijtimoiy madaniyat 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? P.P.Blonskiy P.Esipov M.N.Skatkin L.P.Aristova 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Shaxsiy va kasbiy Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati Idrok qilish qobiliyati Yangilikka bo’lgan munosabati Muloqot madaniyati 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? N.Leontev, Petrovskiy E.Shpanger, Maslou D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze Anang’ev, K.K Platonov 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Al-Kindiy Ibn Sino Forobiy Beruniy 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? R.Karlson Xeyvlox M.Mayrs E.Rodjers 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. S Makarenko D. Y.P Azarov M.N Statkin C. Sh.A Amanashvili 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Hammasi Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo lektor o’qitish innovatsion o’qitish masofadan o’qitish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 3 5 4 2 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Harakat Tashqi qiyofa Faoliyat Yoshi 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Intizomliylik Mustaqil fikr 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)