Pedagogika -3 Posted on 23.02.202410.03.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Pedagogika -3 нет 0% 33091 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogika Pedagogika -3 Pedagogik Mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari. No 3 1 / 25 Категория: Pedagogika 1) 70. Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Intellektual faoliyatga qiziqish uyg’otish sifatida 2 / 25 Категория: Pedagogika 2) 71. Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Intizomliylik Ijodiy tafakkur Ijodiy yondashish Mustaqil fikr 3 / 25 Категория: Pedagogika 3) 52. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (Internet saxif, elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona 4 / 25 Категория: Pedagogika 4) 67. O`qituvchi faoliyati qirralari — Bilimdonlik, rivojlantiruvchanlik Ko`nikma, malaka S.Yo`nalturuvchanlik, safarbarlik, loyihachilik D. A va B javoblar 5 / 25 Категория: Pedagogika 5) 68. Shaxs rivojlanishiga yaxlit holda qaraydigan personologik yo’nalish vakillarini ko’rsating? Anang’ev, K.K Platonov D.I.Felg’dshteyn, D.N.Uznadze N.Leontev, Petrovskiy E.Shpanger, Maslou 6 / 25 Категория: Pedagogika 6) 72. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo’lgan, biror faoliyat turi bilan shug’ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo’la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo’lgan inson Ma’lum darajada harakatchan, o’zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo’la oladigan inson 7 / 25 Категория: Pedagogika 7) 60. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? Reproduktiv va muammoli-ijodiy Induktiv va Deduktiv (o’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 8 / 25 Категория: Pedagogika 8) 75. Yangilik kiritishning ijtimoiy-psixologik aspekti kaysi olim tomonidan ishlab chiqilgan? Xeyvlox R.Karlson E.Rodjers M.Mayrs 9 / 25 Категория: Pedagogika 9) 58. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? 4 2 3 5 10 / 25 Категория: Pedagogika 10) 62. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? Abu Rayxon Beruniy “Mashud qonuniy” Forobiyning ”Baxt saodatga erishuv” to’g’risida Alisher Navoiyning”Maxbub-ul qulub» Abdurahmon Jomiyning ”Musiqa” risolasi 11 / 25 Категория: Pedagogika 11) 74. Innovatsiya jarayoni qaysi bosqichlarni qamrab oladi? Yaratilgan yangilikni amalda qo’llay bilish bosqichi Yangilikni yoyish, uni keng tadbiq etish bosqichi Hammasi Ixtiro qilish, yahni yangilik yaratish jarayoni 12 / 25 Категория: Pedagogika 12) 51. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? o’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya o’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi o’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 13 / 25 Категория: Pedagogika 13) 57. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi 14 / 25 Категория: Pedagogika 14) 53. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? o’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavjud. masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish elektron kutubxona, innovatsion o’qitish testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish 15 / 25 Категория: Pedagogika 15) 55. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi 16 / 25 Категория: Pedagogika 16) 63. “Bizning Pedagogik ishda hamma narsani oxir-oqibat mahorat hal etadi” degan fikr muallifi. C. Sh.A Amanashvili S Makarenko M.N Statkin D. Y.P Azarov 17 / 25 Категория: Pedagogika 17) 69. O’spirinlik davri xususiyatlari tahlilida qaysi sifat alohida ahamiyat kasb etadi? Tashqi qiyofa Faoliyat Yoshi Harakat 18 / 25 Категория: Pedagogika 18) 66. Bilish faoliyatining faol qo’zg’atuvchilari ko’rsatilgan to’g’ri qatorni ko’rsating? Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko’nikmalari Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish 19 / 25 Категория: Pedagogika 19) 64. X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g’oyalarini umumlashtirib bilish to’g’risidagi nazariyani asoslab bergan? Al-Kindiy Forobiy Ibn Sino Beruniy 20 / 25 Категория: Pedagogika 20) 59. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? Shaxsiy va kasbiy Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot g’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Ilmiylik va ijodiy tadqiqot 21 / 25 Категория: Pedagogika 21) 54. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? internet tarmoqlararo innovatsion o’qitish masofadan o’qitish lektor o’qitish 22 / 25 Категория: Pedagogika 22) 56. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy ahamiyatli madaniyat Kasbiy faoliyatda yetukligi Ijtimoiy madaniyat 23 / 25 Категория: Pedagogika 23) 73. Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Idrok qilish qobiliyati Muloqot madaniyati Yangilikka bo’lgan munosabati Oliy maktab o’qituvchisining innovatsion faoliyati 24 / 25 Категория: Pedagogika 24) 65. Bilish faoliyati masalalari qaysi psixolog va pedagog olimning ijodida yoritib berilgan? L.P.Aristova M.N.Skatkin P.Esipov P.P.Blonskiy 25 / 25 Категория: Pedagogika 25) 61. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? o’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq o’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq Your score is Средний балл составляет 62% 0% Qayta boshla Pedagogik Mahorat (att)