Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Posted on 11.05.202411.05.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 нет 0% 69 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyachisi fanidan Attestatsiya testlari №3 1 / 27 1) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 15 ta 14 ta 16 ta 24 ta 2 / 27 2) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 3 / 27 3) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? psixologik muhit majlislar, tadbirlar, psixologik muhit majlislar tadbirlar 4 / 27 4) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. tovushga boshini qaratadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; 5 / 27 5) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? shaqildoqni shaqillatadi predmet tagidan o’tadi oladi; koptokni dumalatadi kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi 6 / 27 6) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 5 ta 4 ta 3 ta 2 ta 7 / 27 7) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim 8 / 27 8) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun 9 / 27 9) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 12 ta 26 ta 16 ta 10 / 27 10) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? sakraydi yuguradi predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 11 / 27 11) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish nafosat tarbiyasi orqali 12 / 27 12) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 13 / 27 13) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2 yarim yoshda 4-5 yoshda 3-4 yoshda; 2-2 yarim yoshda 14 / 27 14) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Davlat talablari «Uchinchi ming yilikning bolasi»; Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun 15 / 27 15) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish 16 / 27 16) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? o’yin faoliyati orqali integrallashtirilgan ta’lim tadbirlar alohida mashg’ulot 17 / 27 17) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Davlat talablariga mosligi Variativ dasturlar asosida 18 / 27 18) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi 19 / 27 19) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 20 / 27 20) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi sakraydi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi 21 / 27 21) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh tayyorlov yosh katta yosh kichik yosh 22 / 27 22) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 5-7 ta 4-8 ta 4 yo’nalish 3-4 ta 23 / 27 23) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 5 bosqich 6 bosqich 7 bosqich 4 bosqich 24 / 27 24) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; 25 / 27 25) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda o’yinlar orqali 26 / 27 26) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar rivoyatlar, anosirlar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar "Quron karim","Hadislar" 27 / 27 27) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Epchillikni shakllantiradi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Maktabgacha ta'lim (att)