Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Posted on 11.05.202411.05.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 нет 0% 210 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyachisi fanidan Attestatsiya testlari №3 1 / 27 1) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 16 ta 24 ta 15 ta 2 / 27 2) Interfaol usullar qaysilar? jamoalar taqsomoti qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish 3 / 27 3) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? psixologik muhit majlislar tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit 4 / 27 4) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 5-7 ta 3-4 ta 4 yo’nalish 4-8 ta 5 / 27 5) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 5 bosqich 7 bosqich 4 bosqich 6 bosqich 6 / 27 6) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; aji-bujilar chizadi; 7 / 27 7) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? tayyorlov yosh katta yosh o’rta yosh kichik yosh 8 / 27 8) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Variativ dasturlar asosida Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi 9 / 27 9) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 12 ta 14 ta 26 ta 10 / 27 10) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 11 / 27 11) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. tovushga boshini qaratadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi 12 / 27 12) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar "Quron karim","Hadislar" 13 / 27 13) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 14 / 27 14) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 5 ta 2 ta 4 ta 3 ta 15 / 27 15) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali tadbirlar integrallashtirilgan ta’lim 16 / 27 16) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? predmet tagidan o’tadi oladi; shaqildoqni shaqillatadi kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi koptokni dumalatadi 17 / 27 17) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? «Uchinchi ming yilikning bolasi»; Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun Davlat talablari 18 / 27 18) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? pedagogik o’tishlar; erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish bolaningijodqilishi boshqatirmalar 19 / 27 19) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 20 / 27 20) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda o’yinlar orqali 21 / 27 21) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun 22 / 27 22) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Epchillikni shakllantiradi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi 23 / 27 23) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 3-4 yoshda; 4-5 yoshda 2 yarim yoshda 2-2 yarim yoshda 24 / 27 24) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? nafosat tarbiyasi orqali tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish 25 / 27 25) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi sakraydi 26 / 27 26) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 27 / 27 27) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Maktabgacha ta'lim (att)