Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Posted on 11.05.202411.05.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 нет 0% 204 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyachisi fanidan Attestatsiya testlari №3 1 / 27 1) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? rivoyatlar, anosirlar "Quron karim","Hadislar" pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar atosirlar, maqollar 2 / 27 2) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi predmet tagidan o’tadi oladi; 3 / 27 3) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 16 ta 15 ta 24 ta 4 / 27 4) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr 5 / 27 5) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? psixologik muhit tadbirlar majlislar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit 6 / 27 6) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Fikr yuritishida o’rgatadi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 7 / 27 7) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir 8 / 27 8) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 5-7 ta 4 yo’nalish 4-8 ta 3-4 ta 9 / 27 9) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 6 bosqich 4 bosqich 7 bosqich 5 bosqich 10 / 27 10) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; 11 / 27 11) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun «Uchinchi ming yilikning bolasi»; 12 / 27 12) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 13 / 27 13) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? aji-bujilar chizadi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi to’g’ri yo’nalishda yuradi; xalqaning tagida emaklaydi; 14 / 27 14) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? katta yosh o’rta yosh tayyorlov yosh kichik yosh 15 / 27 15) Interfaol usullar qaysilar? qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti 16 / 27 16) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 26 ta 14 ta 12 ta 17 / 27 17) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? tovushga boshini qaratadi; o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi 18 / 27 18) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 3 ta 2 ta 5 ta 4 ta 19 / 27 19) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi 20 / 27 20) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yotadi. sakraydi yuguradi predmetlar tagidan o’ta oladi 21 / 27 21) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? o’yin faoliyati orqali tadbirlar integrallashtirilgan ta’lim alohida mashg’ulot 22 / 27 22) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2 yarim yoshda 2-2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 4-5 yoshda 23 / 27 23) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh nafosat tarbiyasi orqali 24 / 27 24) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda analizatorlar orqali o’yinlar orqali pedagogik jarayonlarda 25 / 27 25) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Davlat talablariga mosligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Variativ dasturlar asosida Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi 26 / 27 26) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish bolaningijodqilishi boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; 27 / 27 27) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Maktabgacha ta'lim (att)