Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Posted on 11.05.202411.05.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 нет 0% 220 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyachisi fanidan Attestatsiya testlari №3 1 / 27 1) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 5 bosqich 6 bosqich 4 bosqich 7 bosqich 2 / 27 2) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Variativ dasturlar asosida Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Davlat talablariga mosligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi 3 / 27 3) Interfaol usullar qaysilar? jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti 4 / 27 4) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot tadbirlar integrallashtirilgan ta’lim o’yin faoliyati orqali 5 / 27 5) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; aji-bujilar chizadi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi to’g’ri yo’nalishda yuradi; 6 / 27 6) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; 7 / 27 7) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? "Quron karim","Hadislar" pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar atosirlar, maqollar 8 / 27 8) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish nafosat tarbiyasi orqali 9 / 27 9) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 10 / 27 10) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 11 / 27 11) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 24 ta 14 ta 16 ta 15 ta 12 / 27 12) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? tayyorlov yosh kichik yosh katta yosh o’rta yosh 13 / 27 13) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 2 ta 5 ta 3 ta 4 ta 14 / 27 14) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yotadi. yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi 15 / 27 15) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4-8 ta 5-7 ta 3-4 ta 4 yo’nalish 16 / 27 16) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? predmet tagidan o’tadi oladi; shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi 17 / 27 17) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda mashg’ulotlarda 18 / 27 18) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Davlat talablari Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Uchinchi ming yilikning bolasi»; «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun 19 / 27 19) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 12 ta 16 ta 26 ta 20 / 27 20) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit majlislar 21 / 27 21) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish bolaningijodqilishi pedagogik o’tishlar; 22 / 27 22) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi 23 / 27 23) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 24 / 27 24) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 3-4 yoshda; 4-5 yoshda 2-2 yarim yoshda 2 yarim yoshda 25 / 27 25) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; tovushga boshini qaratadi; 26 / 27 26) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish 27 / 27 27) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Epchillikni shakllantiradi Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Maktabgacha ta'lim (att)