Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Posted on 11.05.202411.05.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 нет 0% 204 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyachisi fanidan Attestatsiya testlari №3 1 / 27 1) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar "Quron karim","Hadislar" rivoyatlar, anosirlar 2 / 27 2) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; 3 / 27 3) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; yuguradi 4 / 27 4) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish boshqatirmalar 5 / 27 5) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? tayyorlov yosh o’rta yosh katta yosh kichik yosh 6 / 27 6) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi 7 / 27 7) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 15 ta 14 ta 24 ta 16 ta 8 / 27 8) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4 yo’nalish 5-7 ta 4-8 ta 3-4 ta 9 / 27 9) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 10 / 27 10) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun «Uchinchi ming yilikning bolasi»; 11 / 27 11) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish nafosat tarbiyasi orqali 12 / 27 12) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 13 / 27 13) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi predmet tagidan o’tadi oladi; kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi 14 / 27 14) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Variativ dasturlar asosida 15 / 27 15) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? tadbirlar alohida mashg’ulot integrallashtirilgan ta’lim o’yin faoliyati orqali 16 / 27 16) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? majlislar psixologik muhit tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit 17 / 27 17) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jamoalar taqsomoti 18 / 27 18) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali pedagogik jarayonlarda mashg’ulotlarda analizatorlar orqali 19 / 27 19) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun 20 / 27 20) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2 yarim yoshda 2-2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 4-5 yoshda 21 / 27 21) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi yuguradi sakraydi 22 / 27 22) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; 23 / 27 23) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? tovushga boshini qaratadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; 24 / 27 24) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 7 bosqich 6 bosqich 5 bosqich 4 bosqich 25 / 27 25) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 26 ta 12 ta 16 ta 26 / 27 26) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 5 ta 3 ta 2 ta 4 ta 27 / 27 27) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Maktabgacha ta'lim (att)