Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 229 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tarix fanidan Attestatsiya №1 Tarix fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST №1 1 / 50 1) 18. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 1, 3, 5 - 3, 4, 5 - 1, 2, 4 2 / 50 2) 35. Topshiriqni bajaring. - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-noto‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-to‘g‘ri 3 / 50 3) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-V, 2-B, 3-D, 4-G - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 4 / 50 4) 3. Topshiriqni bajaring.Quyidagilardan Surxko‘tal (Afg‘onistonni Qunduz shahri yaqinida) yodgorligidan topilgan yozuvni aniqlang. - oromiy alifbosi asosidagi xorazmiy va sog‘diy bitiklari - yunon alifbosidagi kushon bitiklari - oromiy yozuvi asosidagi turkiy bitiklar - oromiy yozuvi asosidagi kushon-baqtriya alifbosidagi bitiklari 5 / 50 5) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4,5 - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 1,2,5 6 / 50 6) 21. Topshiriqni bajaring. - 3, 4 - 1, 2 - 2, 3 - 1, 4 7 / 50 7) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 2,4 - 1,2 8 / 50 8) 4. Muqaddas ichimlikka sig‘inuvchi saklar guruhi berilgan javobni belgilang. - saka-xaumovarka - saka-masagetto - saka-tigraxauda - saka-tiay-taradarayya 9 / 50 9) 39. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 6 - 2, 4, 5 - 1, 4, 6 - 1, 3, 5 10 / 50 10) 44. Topshiriqni bajaring. - 1,3,4 - 2,3,4 - 1,2,4 - 1,2,3 11 / 50 11) 24. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 1, 3 - 2, 3 - 2, 4 12 / 50 12) 23. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4, 5, 7 - 1, 2, 4, 6, 8 - 1, 3, 5, 7, 8 - 2, 3, 5, 6, 8 13 / 50 13) 17. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 - 2, 3, 4 14 / 50 14) 10. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim 15 / 50 15) 38. Topshiriqni bajaring. - I−d−1; II−a−3; III−b−4; IV−e−5 - I−c−1; II−d−2; III−a−3; IV−b−4 - I−c−1; II−d−2; III−b−4; IV−a−3 - I−a−4; II−d−2; III−e−5; IV−b−3 16 / 50 16) 45. Topshiriqni bajaring. - 2,3 - 2,4 - 1,4 - 1,3 17 / 50 17) 43. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 3, 4 18 / 50 18) 6. Topshiriqni bajaring.Darsni boshlashdan avval o‘qituvchi har bir o‘quvchining darsdan tashqari vaqtda nima bilan shug‘ullanishi haqida so‘radi. Dars davomida barcha o‘quvchi faol ishtirok etdi. O‘qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? 1. O‘quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi 2. Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi 4. O‘quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalandi 3. Dars vaqtini oqilona boshqarish va o‘quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi 19 / 50 19) 28. Topshiriqni bajaring. - 2, 3 - 1, 4 - 1, 3 - 2, 4 20 / 50 20) 16. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 3 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 3, 4 21 / 50 21) 27. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 2, 3 - 2, 4 - 1, 4 22 / 50 22) 26. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4, 5, 7, 9 - 1, 4, 5, 6, 7, 9 - 2, 3, 5, 6, 8, 9 - 2, 3, 4, 5, 7, 8 23 / 50 23) 11. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati 24 / 50 24) 31. Topshiriqni bajaring. - III va IV - I va II - I va IV - II va III 25 / 50 25) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 1, 2, 4 - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 26 / 50 26) 20. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 1, 3 - 2, 4 - 2, 3 27 / 50 27) 1.Topshiriqni bajaring.Ishlab chiqarishga xizmat qiluvchi va jamiyat hayoti uchun zarur bo‘lgan me’yoriy sharoitni ta’minlashga xizmat qiladigan turli-tuman yordamchi xizmat ko‘rsatuvchi sohalar majmui nima deb yuritiladi? - Intervensiya - Infratuzilma - Industriya - Investitsiya 28 / 50 28) 8. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 3. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 2. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 1. o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 29 / 50 29) 30. Topshiriqni bajaring. - 1-b, 2-a, 3-c, 4-e - 1-a, 2-e, 3-d, 4-c - 1-c, 2-b, 3-d, 4-e - 1-b, 2-a, 3-c, 4-d 30 / 50 30) 19. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4, 6, 7 - 1, 2, 3, 5, 8 - 1, 3, 4, 5, 7 - 2, 3, 4, 6, 8 31 / 50 31) 22. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 2, 3, 5 - 1, 2, 3 - 1, 2, 4 32 / 50 32) 2. Tarixiy-mantiqiy bog‘liqlik ( moslik) to‘g‘ri berilgan javobni toping. - Fransiyada-Kapetinglar sulolasi -Tyudorlar sulolasi - Buxoro xonligida-Ashtarxoniylar sulolasi -Qo‘ng‘irotlar sulolasi - Xitoyda- Koryo sulolasi - Tan sulolasi - Germaniyada- Saksoniyaliklar sulolasi - Shtaufenlar sulolasi 33 / 50 33) 15. Topshiriqni bajaring. - I-c, d; II-b, g; III-a - I-b, c; II-e, f; III-g - I-b, g; II-c, d; III-e - I-c, f; II-e, g; III-a 34 / 50 34) 14. Topshiriqni bajaring. - 1-d, 2-b, 3-f - 1-a, 2-d, 3-c - 1-d, 2-f, 3-e - 1-a, 2-d, 3- 35 / 50 35) 41.. Quyidagi manzilgohlardan qaysi biri Surxondaryo viloyatida joylashgan emas? - Jarqo‘ton - Teshiktosh - Sopollitepa - Yerqo‘rg‘on 36 / 50 36) 12. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi 37 / 50 37) 37. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 6 - 1, 2, 4 - 3, 5, 6 - 1, 3, 5 38 / 50 38) 40. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5 - 1, 5, 6 - 2, 3, 4 - 1, 4, 6 39 / 50 39) 32. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 3, 4 - 1, 2, 5 - 2, 3, 5 40 / 50 40) 7. Ta’lim – bu.... 3. Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi 4. Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 2. Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 1. Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 41 / 50 41) 34. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 2, 3 - 4, 1, 2, 3 - 1, 4, 3, 2 - 4, 1, 3, 2 42 / 50 42) 36. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 2, 3, 4 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 43 / 50 43) 9. Topshiriqni bajaring.O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 44 / 50 44) 5. Topshiriqni bajaring.Qaysi sulola hukmronligi davrida Xorazmda “Dor ul- hikma va maorif” (“Bilimdonlik va maorif uyi”) ga asos solingan? - Anushteginiylar - Ma’muniylar - Shayboniylar - Afrig‘iylar 45 / 50 45) 13. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat qildi. Bunda o‘quvchida qanday ko‘nikma turi shakllantiriladi? - mulohaza - bilish - tahlil - qo‘llash 46 / 50 46) 49. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,4 - 2,3 - 1,2 47 / 50 47) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 48 / 50 48) 42. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 1, 3 - 2, 4 - 2, 3 49 / 50 49) 33. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4, 6, 7 - 1, 3, 4, 6, 8 - 2, 3, 5, 7, 9 - 1, 2, 5, 8, 9 50 / 50 50) 48. Topshiriqni bajaring. - 3,1,2,4 - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 - 2,1,3,4 Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Tarix (att)