Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 239 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tarix fanidan Attestatsiya №1 Tarix fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST №1 1 / 50 1) 15. Topshiriqni bajaring. - I-c, d; II-b, g; III-a - I-b, g; II-c, d; III-e - I-c, f; II-e, g; III-a - I-b, c; II-e, f; III-g 2 / 50 2) 12. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 3 / 50 3) 34. Topshiriqni bajaring. - 4, 1, 2, 3 - 1, 4, 3, 2 - 4, 1, 3, 2 - 1, 4, 2, 3 4 / 50 4) 22. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 1, 2, 4 - 2, 3, 5 - 1, 2, 3 5 / 50 5) 37. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4 - 2, 4, 6 - 1, 3, 5 - 3, 5, 6 6 / 50 6) 38. Topshiriqni bajaring. - I−c−1; II−d−2; III−a−3; IV−b−4 - I−a−4; II−d−2; III−e−5; IV−b−3 - I−c−1; II−d−2; III−b−4; IV−a−3 - I−d−1; II−a−3; III−b−4; IV−e−5 7 / 50 7) 50. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3,5 - 2,4,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 8 / 50 8) 18. Topshiriqni bajaring. - 3, 4, 5 - 1, 4, 5 - 1, 3, 5 - 1, 2, 4 9 / 50 9) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 1,2 - 2,3 - 2,4 10 / 50 10) 41.. Quyidagi manzilgohlardan qaysi biri Surxondaryo viloyatida joylashgan emas? - Jarqo‘ton - Sopollitepa - Teshiktosh - Yerqo‘rg‘on 11 / 50 11) 20. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 2, 4 - 1, 4 - 2, 3 12 / 50 12) 31. Topshiriqni bajaring. - III va IV - II va III - I va IV - I va II 13 / 50 13) 5. Topshiriqni bajaring.Qaysi sulola hukmronligi davrida Xorazmda “Dor ul- hikma va maorif” (“Bilimdonlik va maorif uyi”) ga asos solingan? - Anushteginiylar - Ma’muniylar - Shayboniylar - Afrig‘iylar 14 / 50 14) 33. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5, 7, 9 - 1, 2, 5, 8, 9 - 1, 3, 4, 6, 8 - 1, 3, 4, 6, 7 15 / 50 15) 16. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4 - 1, 3, 5 - 1, 2, 3 - 2, 4, 5 16 / 50 16) 2. Tarixiy-mantiqiy bog‘liqlik ( moslik) to‘g‘ri berilgan javobni toping. - Germaniyada- Saksoniyaliklar sulolasi - Shtaufenlar sulolasi - Buxoro xonligida-Ashtarxoniylar sulolasi -Qo‘ng‘irotlar sulolasi - Xitoyda- Koryo sulolasi - Tan sulolasi - Fransiyada-Kapetinglar sulolasi -Tyudorlar sulolasi 17 / 50 17) 7. Ta’lim – bu.... 4. Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 3. Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi 1. Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 2. Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 18 / 50 18) 24. Topshiriqni bajaring. - 2, 4 - 1, 4 - 1, 3 - 2, 3 19 / 50 19) 32. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 2, 5 20 / 50 20) 44. Topshiriqni bajaring. - 1,3,4 - 1,2,3 - 1,2,4 - 2,3,4 21 / 50 21) 8. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 3. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 1. o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 2. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 4. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 22 / 50 22) 11. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati 23 / 50 23) 14. Topshiriqni bajaring. - 1-a, 2-d, 3- - 1-d, 2-f, 3-e - 1-d, 2-b, 3-f - 1-a, 2-d, 3-c 24 / 50 24) 9. Topshiriqni bajaring.O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 25 / 50 25) 1.Topshiriqni bajaring.Ishlab chiqarishga xizmat qiluvchi va jamiyat hayoti uchun zarur bo‘lgan me’yoriy sharoitni ta’minlashga xizmat qiladigan turli-tuman yordamchi xizmat ko‘rsatuvchi sohalar majmui nima deb yuritiladi? - Industriya - Investitsiya - Infratuzilma - Intervensiya 26 / 50 26) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-V, 2-B, 3-D, 4-G - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 27 / 50 27) 25. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 - 1, 2, 5 28 / 50 28) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 - 1, 2, 4 29 / 50 29) 36. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 - 2, 4, 5 - 1, 2, 5 30 / 50 30) 13. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat qildi. Bunda o‘quvchida qanday ko‘nikma turi shakllantiriladi? - qo‘llash - mulohaza - tahlil - bilish 31 / 50 31) 43. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 32 / 50 32) 23. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5, 6, 8 - 1, 2, 4, 6, 8 - 1, 3, 5, 7, 8 - 1, 2, 4, 5, 7 33 / 50 33) 30. Topshiriqni bajaring. - 1-b, 2-a, 3-c, 4-d - 1-b, 2-a, 3-c, 4-e - 1-c, 2-b, 3-d, 4-e - 1-a, 2-e, 3-d, 4-c 34 / 50 34) 3. Topshiriqni bajaring.Quyidagilardan Surxko‘tal (Afg‘onistonni Qunduz shahri yaqinida) yodgorligidan topilgan yozuvni aniqlang. - oromiy yozuvi asosidagi kushon-baqtriya alifbosidagi bitiklari - oromiy yozuvi asosidagi turkiy bitiklar - oromiy alifbosi asosidagi xorazmiy va sog‘diy bitiklari - yunon alifbosidagi kushon bitiklari 35 / 50 35) 6. Topshiriqni bajaring.Darsni boshlashdan avval o‘qituvchi har bir o‘quvchining darsdan tashqari vaqtda nima bilan shug‘ullanishi haqida so‘radi. Dars davomida barcha o‘quvchi faol ishtirok etdi. O‘qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? 2. Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi 1. O‘quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi 4. O‘quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalandi 3. Dars vaqtini oqilona boshqarish va o‘quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi 36 / 50 36) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 2,3 - 1,4 - 2,4 37 / 50 37) 21. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 3, 4 - 2, 3 - 1, 4 38 / 50 38) 42. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 3 - 2, 4 - 1, 3 39 / 50 39) 45. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 2,4 - 1,3 40 / 50 40) 35. Topshiriqni bajaring. - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-to‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-noto‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri 41 / 50 41) 17. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 5 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 42 / 50 42) 40. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5 - 1, 5, 6 - 2, 3, 4 - 1, 4, 6 43 / 50 43) 27. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 3 - 2, 4 - 1, 3 44 / 50 44) 26. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5, 6, 8, 9 - 2, 3, 4, 5, 7, 8 - 1, 3, 4, 5, 7, 9 - 1, 4, 5, 6, 7, 9 45 / 50 45) 39. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 1, 4, 6 - 2, 4, 5 - 2, 3, 6 46 / 50 46) 10. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - reproduktiv ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - tabaqalashtirilgan ta’lim 47 / 50 47) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 - 3,1,2,4 48 / 50 48) 19. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4, 6, 8 - 1, 2, 4, 6, 7 - 1, 3, 4, 5, 7 - 1, 2, 3, 5, 8 49 / 50 49) 28. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 1, 4 - 2, 4 - 2, 3 50 / 50 50) 4. Muqaddas ichimlikka sig‘inuvchi saklar guruhi berilgan javobni belgilang. - saka-xaumovarka - saka-tigraxauda - saka-masagetto - saka-tiay-taradarayya Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Tarix (att)