Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Tarix fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 235 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tarix fanidan Attestatsiya №1 Tarix fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST №1 1 / 50 1) 6. Topshiriqni bajaring.Darsni boshlashdan avval o‘qituvchi har bir o‘quvchining darsdan tashqari vaqtda nima bilan shug‘ullanishi haqida so‘radi. Dars davomida barcha o‘quvchi faol ishtirok etdi. O‘qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? 4. O‘quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalandi 3. Dars vaqtini oqilona boshqarish va o‘quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi 2. Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi 1. O‘quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi 2 / 50 2) 3. Topshiriqni bajaring.Quyidagilardan Surxko‘tal (Afg‘onistonni Qunduz shahri yaqinida) yodgorligidan topilgan yozuvni aniqlang. - yunon alifbosidagi kushon bitiklari - oromiy yozuvi asosidagi kushon-baqtriya alifbosidagi bitiklari - oromiy alifbosi asosidagi xorazmiy va sog‘diy bitiklari - oromiy yozuvi asosidagi turkiy bitiklar 3 / 50 3) 43. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 2, 3, 4 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 4 / 50 4) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 1,2 - 2,4 - 2,3 5 / 50 5) 28. Topshiriqni bajaring. - 2, 3 - 1, 3 - 1, 4 - 2, 4 6 / 50 6) 20. Topshiriqni bajaring. - 2, 4 - 1, 4 - 1, 3 - 2, 3 7 / 50 7) 27. Topshiriqni bajaring. - 2, 4 - 1, 3 - 2, 3 - 1, 4 8 / 50 8) 8. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 1. o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 3. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 2. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 9 / 50 9) 10. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 10 / 50 10) 4. Muqaddas ichimlikka sig‘inuvchi saklar guruhi berilgan javobni belgilang. - saka-xaumovarka - saka-tigraxauda - saka-masagetto - saka-tiay-taradarayya 11 / 50 11) 22. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4 - 2, 3, 5 - 1, 4, 5 - 1, 2, 3 12 / 50 12) 18. Topshiriqni bajaring. - 3, 4, 5 - 1, 4, 5 - 1, 2, 4 - 1, 3, 5 13 / 50 13) 21. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 2, 3 - 1, 4 - 3, 4 14 / 50 14) 5. Topshiriqni bajaring.Qaysi sulola hukmronligi davrida Xorazmda “Dor ul- hikma va maorif” (“Bilimdonlik va maorif uyi”) ga asos solingan? - Afrig‘iylar - Shayboniylar - Ma’muniylar - Anushteginiylar 15 / 50 15) 7. Ta’lim – bu.... 4. Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 2. Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 1. Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 3. Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi 16 / 50 16) 13. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat qildi. Bunda o‘quvchida qanday ko‘nikma turi shakllantiriladi? - tahlil - mulohaza - bilish - qo‘llash 17 / 50 17) 16. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 3 - 1, 3, 5 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 18 / 50 18) 12. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi 19 / 50 19) 50. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,4,5 - 2,3,4,5 20 / 50 20) 45. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,4 - 2,3 - 1,3 21 / 50 21) 41.. Quyidagi manzilgohlardan qaysi biri Surxondaryo viloyatida joylashgan emas? - Jarqo‘ton - Teshiktosh - Yerqo‘rg‘on - Sopollitepa 22 / 50 22) 15. Topshiriqni bajaring. - I-b, c; II-e, f; III-g - I-b, g; II-c, d; III-e - I-c, d; II-b, g; III-a - I-c, f; II-e, g; III-a 23 / 50 23) 19. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 3, 5, 8 - 1, 3, 4, 5, 7 - 1, 2, 4, 6, 7 - 2, 3, 4, 6, 8 24 / 50 24) 30. Topshiriqni bajaring. - 1-c, 2-b, 3-d, 4-e - 1-a, 2-e, 3-d, 4-c - 1-b, 2-a, 3-c, 4-d - 1-b, 2-a, 3-c, 4-e 25 / 50 25) 42. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 3 - 2, 4 - 1, 3 26 / 50 26) 17. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5 - 2, 3, 4 - 1, 4, 5 - 1, 2, 5 27 / 50 27) 11. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 28 / 50 28) 33. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4, 6, 7 - 1, 2, 5, 8, 9 - 2, 3, 5, 7, 9 - 1, 3, 4, 6, 8 29 / 50 29) 37. Topshiriqni bajaring. - 3, 5, 6 - 2, 4, 6 - 1, 2, 4 - 1, 3, 5 30 / 50 30) 35. Topshiriqni bajaring. - I-to‘g‘ri; II-noto‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-to‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-to‘g‘ri - I-noto‘g‘ri; II-to‘g‘ri; III-noto‘g‘ri 31 / 50 31) 26. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 5, 6, 8, 9 - 2, 3, 4, 5, 7, 8 - 1, 4, 5, 6, 7, 9 - 1, 3, 4, 5, 7, 9 32 / 50 32) 39. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 6 - 1, 3, 5 - 1, 4, 6 - 2, 4, 5 33 / 50 33) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 2, 3, 4 34 / 50 34) 36. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 3, 4 - 2, 4, 5 - 1, 2, 5 35 / 50 35) 38. Topshiriqni bajaring. - I−a−4; II−d−2; III−e−5; IV−b−3 - I−c−1; II−d−2; III−a−3; IV−b−4 - I−d−1; II−a−3; III−b−4; IV−e−5 - I−c−1; II−d−2; III−b−4; IV−a−3 36 / 50 36) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 2,4 - 1,2 37 / 50 37) 44. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4 - 1,3,4 - 1,2,3 - 1,2,4 38 / 50 38) 24. Topshiriqni bajaring. - 1, 4 - 2, 4 - 2, 3 - 1, 3 39 / 50 39) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 - 3,1,2,4 40 / 50 40) 34. Topshiriqni bajaring. - 4, 1, 2, 3 - 1, 4, 3, 2 - 4, 1, 3, 2 - 1, 4, 2, 3 41 / 50 41) 31. Topshiriqni bajaring. - I va II - III va IV - II va III - I va IV 42 / 50 42) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-V, 2-B, 3-D, 4-G - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 43 / 50 43) 1.Topshiriqni bajaring.Ishlab chiqarishga xizmat qiluvchi va jamiyat hayoti uchun zarur bo‘lgan me’yoriy sharoitni ta’minlashga xizmat qiladigan turli-tuman yordamchi xizmat ko‘rsatuvchi sohalar majmui nima deb yuritiladi? - Intervensiya - Industriya - Investitsiya - Infratuzilma 44 / 50 44) 2. Tarixiy-mantiqiy bog‘liqlik ( moslik) to‘g‘ri berilgan javobni toping. - Xitoyda- Koryo sulolasi - Tan sulolasi - Buxoro xonligida-Ashtarxoniylar sulolasi -Qo‘ng‘irotlar sulolasi - Fransiyada-Kapetinglar sulolasi -Tyudorlar sulolasi - Germaniyada- Saksoniyaliklar sulolasi - Shtaufenlar sulolasi 45 / 50 45) 23. Topshiriqni bajaring. - 1, 2, 4, 5, 7 - 2, 3, 5, 6, 8 - 1, 3, 5, 7, 8 - 1, 2, 4, 6, 8 46 / 50 46) 9. Topshiriqni bajaring.O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 47 / 50 47) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 2, 5 48 / 50 48) 40. Topshiriqni bajaring. - 1, 5, 6 - 2, 3, 4 - 2, 3, 5 - 1, 4, 6 49 / 50 49) 14. Topshiriqni bajaring. - 1-d, 2-b, 3-f - 1-a, 2-d, 3-c - 1-a, 2-d, 3- - 1-d, 2-f, 3-e 50 / 50 50) 32. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 4 - 2, 3, 4 - 1, 2, 5 - 2, 3, 5 Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Tarix (att)