Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 838 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati 2 / 50 2) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi 3 / 50 3) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim 4 / 50 4) 33. Topshiriqni bajaring. - E, F - A, C, F - B, F - B, D 5 / 50 5) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,3,4 - 1,2,3 - 2,3,4 - 1,2,4 6 / 50 6) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 7 / 50 7) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-A, C, B; 2-B, D, G 8 / 50 8) 48. Topshiriqni bajaring. - 3,1,2,4 - 2,1,4,3 - 2,1,3,4 - 1,4,2,3 9 / 50 9) 43. Topshiriqni bajaring. - A, C, E, G - E, F, G - B, D, F - A, D, E, F 10 / 50 10) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Burma hosil qilishga - Etak qismiga - Qismlarni ulashga - Bel qismiga 11 / 50 11) 27. Topshiriqni bajaring. - Ichki chok - Kantli ag‘darma chok - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok 12 / 50 12) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Muammoli ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 13 / 50 13) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,5-0,7 sm - 0,2-0,5 sm - 0,1-0,2 sm - 1-2 sm 14 / 50 14) 37. Topshiriqni bajaring. - B,C, F - C, D, F, G - A, D, E, F, G - A, C, E 15 / 50 15) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi 16 / 50 16) 4. Ta’lim – bu.... - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 17 / 50 17) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F 18 / 50 18) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan 19 / 50 19) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash 20 / 50 20) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 21 / 50 21) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 22 / 50 22) 18. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 2,3,4,5 - 1,2,3,5 - 1,2,5 23 / 50 23) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir 24 / 50 24) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Qatiq - Pishloq - Tvorog - Sut 25 / 50 25) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 26 / 50 26) 40. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D - B, C, D, E - A, C, D - A, C, E 27 / 50 27) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-A, 2-D, 3-B - 1-C, 2-B, 3- A - 1-A, 2-D, 3-C, B 28 / 50 28) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 29 / 50 29) 41. Topshiriqni bajaring. 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 30 / 50 30) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 2 cm - 2,5 cm - 1,5 cm - 0,5 cm 31 / 50 31) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Tuzsiz suvda pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi 32 / 50 32) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5-2 cm - 2 cm - 0,5 cm - 1 cm 33 / 50 33) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 2,4 - 1,4 - 2,3 34 / 50 34) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk 35 / 50 35) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun 36 / 50 36) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 2,4 - 1,2 37 / 50 37) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-G; 4-D; 7- F - 2-B; 4-J; 7-C - 2-G; 4-J; 7- A - 2-E; 4-G; 7- F 38 / 50 38) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-C, 3-D - 1-D, 2-C, 3-A - 1-C, 2-A, 3-B - 1-A, 2-B, 3-D 39 / 50 39) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-F; 4-H - 1-A; 4-D - 1-E; 4-G 40 / 50 40) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F 41 / 50 41) 50. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3,5 - 2,4,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 42 / 50 42) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 2, 5 - 2 - 3, 4 43 / 50 43) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K 44 / 50 44) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V 45 / 50 45) 30. Topshiriqni bajaring. - E, D - B, E - A, C - B, F 46 / 50 46) 44. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 2, 3, 4 - 2, 4, 3 - 1, 3, 5 47 / 50 47) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 7-8 qaviq - 1-2 qaviq - 8-10 qaviq - 4-5 qaviq 48 / 50 48) 38. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D, E, F - B, C, D, F - A, C, E - D, E, F 49 / 50 49) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda 50 / 50 50) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)