Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 573 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati 2 / 50 2) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K 3 / 50 3) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 1,5 cm - 0,5 cm - 2 cm - 2,5 cm 4 / 50 4) 33. Topshiriqni bajaring. - B, D - E, F - A, C, F - B, F 5 / 50 5) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish - O‘quv jarayonini rejalashtirish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash 6 / 50 6) 40. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D - B, C, D, E - A, C, E - A, C, D 7 / 50 7) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D - 1-D, 2-C, 3-A - 1-C, 2-A, 3-B 8 / 50 8) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,4 - 2,3 - 1,2 9 / 50 9) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 10 / 50 10) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 1-2 sm - 0,2-0,5 sm - 0,1-0,2 sm - 0,5-0,7 sm 11 / 50 11) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Muammoli ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi 12 / 50 12) 25. Topshiriqni bajaring. - 2, 5 - 2 - 3, 4 - 1, 3 13 / 50 13) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - tabaqalashtirilgan ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim 14 / 50 14) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4,5 - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,4,5 15 / 50 15) 41. Topshiriqni bajaring. 2. To‘g‘ri javob berilmagan 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 16 / 50 16) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda 17 / 50 17) 30. Topshiriqni bajaring. - A, C - B, E - B, F - E, D 18 / 50 18) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK 19 / 50 19) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Burma hosil qilishga - Etak qismiga - Bel qismiga - Qismlarni ulashga 20 / 50 20) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi 21 / 50 21) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F 22 / 50 22) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda 23 / 50 23) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 24 / 50 24) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 2 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 25 / 50 25) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 26 / 50 26) 44. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 1, 3, 5 - 2, 3, 4 - 2, 4, 3 27 / 50 27) 43. Topshiriqni bajaring. - E, F, G - A, C, E, G - A, D, E, F - B, D, F 28 / 50 28) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun 29 / 50 29) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 8-10 qaviq - 4-5 qaviq - 7-8 qaviq - 1-2 qaviq 30 / 50 30) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi 31 / 50 31) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E 32 / 50 32) 48. Topshiriqni bajaring. - 3,1,2,4 - 1,4,2,3 - 2,1,3,4 - 2,1,4,3 33 / 50 33) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-A; 4-D - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G 34 / 50 34) 4. Ta’lim – bu.... - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 35 / 50 35) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G 36 / 50 36) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Tvorog - Qatiq - Sut - Pishloq 37 / 50 37) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-G; 4-J; 7- A - 2-B; 4-J; 7-C - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-D; 7- F 38 / 50 38) 37. Topshiriqni bajaring. - B,C, F - A, D, E, F, G - C, D, F, G - A, C, E 39 / 50 39) 18. Topshiriqni bajaring. - 1,2,5 - 1,2,3,5 - 2,3,4,5 - 2,4,5 40 / 50 40) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5-2 cm - 2 cm - 0,5 cm - 1 cm 41 / 50 41) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 1,2 - 2,4 - 2,3 42 / 50 42) 23. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4 - 1,3,4 - 1,2,4 - 1,2,3 43 / 50 43) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 44 / 50 44) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Tuzsiz suvda pishiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi 45 / 50 45) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 46 / 50 46) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 47 / 50 47) 38. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D, E, F - B, C, D, F - D, E, F - A, C, E 48 / 50 48) 27. Topshiriqni bajaring. - Ichki chok - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok - Kantli ag‘darma chok 49 / 50 49) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir 50 / 50 50) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-A, 2-D, 3-B - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-C, 2-B, 3- A Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)