Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 843 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi 2 / 50 2) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Qismlarni ulashga - Etak qismiga - Bel qismiga - Burma hosil qilishga 3 / 50 3) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, OrK 4 / 50 4) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-C, 2-A, 3-B - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D - 1-D, 2-C, 3-A 5 / 50 5) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-C, 2-B, 3- A - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-A, 2-D, 3-B - 1-B, 2- C, 3- D, 6 / 50 6) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 1-2 sm - 0,1-0,2 sm - 0,2-0,5 sm - 0,5-0,7 sm 7 / 50 7) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 8 / 50 8) 33. Topshiriqni bajaring. - A, C, F - B, D - E, F - B, F 9 / 50 9) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 2,5 cm - 1,5 cm - 0,5 cm - 2 cm 10 / 50 10) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 11 / 50 11) 43. Topshiriqni bajaring. - B, D, F - E, F, G - A, D, E, F - A, C, E, G 12 / 50 12) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 2,4 - 1,2 13 / 50 13) 38. Topshiriqni bajaring. - D, E, F - B, C, D, F - A, B, C, D, E, F - A, C, E 14 / 50 14) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - tabaqalashtirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 15 / 50 15) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun 16 / 50 16) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G - 1-B; 4-E - 1-A; 4-D 17 / 50 17) 4. Ta’lim – bu.... - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi 18 / 50 18) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan 19 / 50 19) 27. Topshiriqni bajaring. - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok - Ichki chok - Kantli ag‘darma chok 20 / 50 20) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 - 2, 3, 4 21 / 50 21) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda 22 / 50 22) 41. Topshiriqni bajaring. 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 23 / 50 23) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-G; 4-J; 7- A - 2-G; 4-D; 7- F - 2-E; 4-G; 7- F - 2-B; 4-J; 7-C 24 / 50 24) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 25 / 50 25) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E 26 / 50 26) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Qatiq - Pishloq - Sut - Tvorog 27 / 50 27) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5-2 cm - 2 cm - 1 cm - 0,5 cm 28 / 50 28) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 29 / 50 29) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 - 1,2,3,5 30 / 50 30) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir 31 / 50 31) 23. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4 - 1,3,4 - 1,2,3 - 1,2,4 32 / 50 32) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi 33 / 50 33) 18. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 2,3,4,5 - 1,2,5 - 1,2,3,5 34 / 50 34) 49. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,2 - 1,4 - 2,3 35 / 50 35) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 36 / 50 36) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 3,1,2,4 - 1,4,2,3 - 2,1,4,3 37 / 50 37) 31. Topshiriqni bajaring. - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 38 / 50 38) 30. Topshiriqni bajaring. - E, D - B, E - B, F - A, C 39 / 50 39) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 4-5 qaviq - 7-8 qaviq - 8-10 qaviq - 1-2 qaviq 40 / 50 40) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 2 - 3, 4 - 2, 5 41 / 50 41) 37. Topshiriqni bajaring. - B,C, F - A, C, E - A, D, E, F, G - C, D, F, G 42 / 50 42) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 43 / 50 43) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Tuzsiz suvda pishiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi 44 / 50 44) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E 45 / 50 45) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F 46 / 50 46) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 47 / 50 47) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K 48 / 50 48) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 49 / 50 49) 40. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D - A, C, D - B, C, D, E - A, C, E 50 / 50 50) 44. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 2, 4, 3 - 1, 4, 5 - 1, 3, 5 Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)