Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 874 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 33. Topshiriqni bajaring. - A, C, F - B, F - B, D - E, F 2 / 50 2) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,5-0,7 sm - 1-2 sm - 0,2-0,5 sm - 0,1-0,2 sm 3 / 50 3) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-B; 4-J; 7-C - 2-G; 4-D; 7- F - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-J; 7- A 4 / 50 4) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-E; 4-G - 1-B; 4-E - 1-F; 4-H - 1-A; 4-D 5 / 50 5) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 - 3,1,2,4 6 / 50 6) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 7 / 50 7) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,3,4 - 1,2,4 - 1,2,3 - 2,3,4 8 / 50 8) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda 9 / 50 9) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 10 / 50 10) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra 11 / 50 11) 40. Topshiriqni bajaring. - B, C, D, E - A, C, E - A, B, C, D - A, C, D 12 / 50 12) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 - 1, 2 13 / 50 13) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Qismlarni ulashga - Etak qismiga - Burma hosil qilishga - Bel qismiga 14 / 50 14) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-A, 2-D, 3-B - 1-C, 2-B, 3- A - 1-A, 2-D, 3-C, B 15 / 50 15) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati 16 / 50 16) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 17 / 50 17) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F 18 / 50 18) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK 19 / 50 19) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 20 / 50 20) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 21 / 50 21) 4. Ta’lim – bu.... - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 22 / 50 22) 41. Topshiriqni bajaring. 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 23 / 50 23) 47. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,4 - 2,3 - 1,2 24 / 50 24) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish - O‘quv jarayonini rejalashtirish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash 25 / 50 25) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi 26 / 50 26) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun 27 / 50 27) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G 28 / 50 28) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-C, 2-A, 3-B - 1-D, 2-C, 3-A - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D 29 / 50 29) 44. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 2, 4, 3 - 1, 3, 5 - 1, 4, 5 30 / 50 30) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Sut - Pishloq - Tvorog - Qatiq 31 / 50 31) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-D, C, E; 2-B, A, F 32 / 50 32) 27. Topshiriqni bajaring. - Kantli ag‘darma chok - Ichki chok - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok 33 / 50 33) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - reproduktiv ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi 34 / 50 34) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,4 - 2,3 - 1,2 35 / 50 35) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 1,5 cm - 0,5 cm - 2 cm - 2,5 cm 36 / 50 36) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 37 / 50 37) 25. Topshiriqni bajaring. - 1, 3 - 3, 4 - 2, 5 - 2 38 / 50 38) 18. Topshiriqni bajaring. - 1,2,5 - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 2,3,4,5 39 / 50 39) 38. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D, E, F - D, E, F - A, C, E - B, C, D, F 40 / 50 40) 30. Topshiriqni bajaring. - B, F - E, D - A, C - B, E 41 / 50 41) 37. Topshiriqni bajaring. - A, D, E, F, G - A, C, E - C, D, F, G - B,C, F 42 / 50 42) 43. Topshiriqni bajaring. - A, C, E, G - A, D, E, F - B, D, F - E, F, G 43 / 50 43) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Darsdan tashqari ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Ijtimoiy ta’lim turi - Muammoli ta’lim turi 44 / 50 44) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 7-8 qaviq - 8-10 qaviq - 1-2 qaviq - 4-5 qaviq 45 / 50 45) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 1 cm - 2 cm - 0,5 cm - 0,5-2 cm 46 / 50 46) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E 47 / 50 47) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi 48 / 50 48) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi 49 / 50 49) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 50 / 50 50) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Tuzsiz suvda pishiriladi Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)