Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 838 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 2 / 50 2) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 3 / 50 3) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-A, 2-D, 3-B - 1-C, 2-B, 3- A - 1-B, 2- C, 3- D, 4 / 50 4) 31. Topshiriqni bajaring. - 5, 6, 3, 1, 5, 2 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 5 / 50 5) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Muammoli ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim 6 / 50 6) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 8-10 qaviq - 4-5 qaviq - 1-2 qaviq - 7-8 qaviq 7 / 50 7) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-B, 3-D - 1-D, 2-C, 3-A - 1-B, 2-C, 3-D - 1-C, 2-A, 3-B 8 / 50 8) 41. Topshiriqni bajaring. 2. To‘g‘ri javob berilmagan 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 9 / 50 9) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 10 / 50 10) 48. Topshiriqni bajaring. - 1,4,2,3 - 2,1,4,3 - 3,1,2,4 - 2,1,3,4 11 / 50 11) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan 12 / 50 12) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,3 - 1,2 - 2,4 13 / 50 13) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Sut - Pishloq - Tvorog - Qatiq 14 / 50 14) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi - reproduktiv ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim 15 / 50 15) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-A; 4-D - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G 16 / 50 16) 23. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4 - 1,3,4 - 1,2,3 - 1,2,4 17 / 50 17) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,5-0,7 sm - 0,2-0,5 sm - 1-2 sm - 0,1-0,2 sm 18 / 50 18) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, D; 2-B, D, A 19 / 50 19) 30. Topshiriqni bajaring. - B, E - A, C - B, F - E, D 20 / 50 20) 49. Topshiriqni bajaring. - 2,3 - 1,4 - 2,4 - 1,2 21 / 50 21) 4. Ta’lim – bu.... - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 22 / 50 22) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Bel qismiga - Etak qismiga - Qismlarni ulashga - Burma hosil qilishga 23 / 50 23) 27. Topshiriqni bajaring. - Ichki chok - Kantli bostirma chok - Qo‘sh chok - Kantli ag‘darma chok 24 / 50 24) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 25 / 50 25) 18. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,4,5 - 2,3,4,5 26 / 50 26) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 27 / 50 27) 43. Topshiriqni bajaring. - E, F, G - A, D, E, F - A, C, E, G - B, D, F 28 / 50 28) 33. Topshiriqni bajaring. - B, F - E, F - B, D - A, C, F 29 / 50 29) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 1 cm - 0,5 cm - 0,5-2 cm - 2 cm 30 / 50 30) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU 31 / 50 31) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 32 / 50 32) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun 33 / 50 33) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi 34 / 50 34) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Tuzsiz suvda pishiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi 35 / 50 35) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 1,2,3,5 - 2,3,4,5 - 1,2,5 36 / 50 36) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K 37 / 50 37) 44. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 2, 4, 3 - 1, 3, 5 - 1, 4, 5 38 / 50 38) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi 39 / 50 39) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F 40 / 50 40) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 41 / 50 41) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir 42 / 50 42) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 43 / 50 43) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda 44 / 50 44) 25. Topshiriqni bajaring. - 3, 4 - 2, 5 - 2 - 1, 3 45 / 50 45) 38. Topshiriqni bajaring. - D, E, F - A, B, C, D, E, F - A, C, E - B, C, D, F 46 / 50 46) 40. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D - B, C, D, E - A, C, E - A, C, D 47 / 50 47) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C 48 / 50 48) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-J; 7- A - 2-B; 4-J; 7-C - 2-G; 4-D; 7- F 49 / 50 49) 37. Topshiriqni bajaring. - A, D, E, F, G - A, C, E - C, D, F, G - B,C, F 50 / 50 50) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 2 cm - 0,5 cm - 2,5 cm - 1,5 cm Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)