Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 855 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun 2 / 50 2) 25. Topshiriqni bajaring. - 2 - 3, 4 - 2, 5 - 1, 3 3 / 50 3) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - O‘quv jarayonini rejalashtirish 4 / 50 4) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi 5 / 50 5) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Bel qismiga - Etak qismiga - Burma hosil qilishga - Qismlarni ulashga 6 / 50 6) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - tabaqalashtirilgan ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - reproduktiv ta’lim - muammoli ta’lim turi 7 / 50 7) 37. Topshiriqni bajaring. - C, D, F, G - B,C, F - A, C, E - A, D, E, F, G 8 / 50 8) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-A, C, D; 2-B, D, A 9 / 50 9) 29. Topshiriqni bajaring. - 2, 4, 5 - 2, 3, 4 - 1, 2 - 1, 3, 5 10 / 50 10) 40. Topshiriqni bajaring. - B, C, D, E - A, C, E - A, C, D - A, B, C, D 11 / 50 11) 27. Topshiriqni bajaring. - Ichki chok - Kantli bostirma chok - Qo‘sh chok - Kantli ag‘darma chok 12 / 50 12) 41. Topshiriqni bajaring. 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 13 / 50 13) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C 14 / 50 14) 4. Ta’lim – bu.... - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari 15 / 50 15) 18. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 - 2,4,5 16 / 50 16) 38. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D, E, F - D, E, F - A, C, E - B, C, D, F 17 / 50 17) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 1,5 cm - 2 cm - 0,5 cm - 2,5 cm 18 / 50 18) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU 19 / 50 19) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-D; 7- F - 2-B; 4-J; 7-C - 2-G; 4-J; 7- A 20 / 50 20) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 21 / 50 21) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Pishloq - Qatiq - Sut - Tvorog 22 / 50 22) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 23 / 50 23) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-F; 4-H - 1-A; 4-D - 1-E; 4-G 24 / 50 24) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K 25 / 50 25) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda 26 / 50 26) 30. Topshiriqni bajaring. - B, E - E, D - A, C - B, F 27 / 50 27) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D - 1-D, 2-C, 3-A - 1-C, 2-A, 3-B 28 / 50 28) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Ijtimoiy ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Muammoli ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi 29 / 50 29) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V 30 / 50 30) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D 31 / 50 31) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4,5 - 1,2,5 - 2,4,5 - 1,2,3,5 32 / 50 32) 49. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,2 - 2,3 - 1,4 33 / 50 33) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5 cm - 1 cm - 2 cm - 0,5-2 cm 34 / 50 34) 33. Topshiriqni bajaring. - B, D - A, C, F - E, F - B, F 35 / 50 35) 44. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 3, 5 - 1, 4, 5 - 2, 4, 3 36 / 50 36) 43. Topshiriqni bajaring. - B, D, F - A, D, E, F - E, F, G - A, C, E, G 37 / 50 37) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 38 / 50 38) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 39 / 50 39) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi 40 / 50 40) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 41 / 50 41) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 8-10 qaviq - 7-8 qaviq - 4-5 qaviq - 1-2 qaviq 42 / 50 42) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 3,1,2,4 - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 43 / 50 43) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi 44 / 50 44) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,2-0,5 sm - 0,1-0,2 sm - 0,5-0,7 sm - 1-2 sm 45 / 50 45) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan 46 / 50 46) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 1,4 - 2,4 - 2,3 47 / 50 47) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,2,3 - 2,3,4 - 1,2,4 - 1,3,4 48 / 50 48) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-D, 3-B - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-C, 2-B, 3- A 49 / 50 49) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 50 / 50 50) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Tuzsiz suvda pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)