Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 573 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G - 1-A; 4-D - 1-B; 4-E 2 / 50 2) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D 3 / 50 3) 37. Topshiriqni bajaring. - A, C, E - A, D, E, F, G - B,C, F - C, D, F, G 4 / 50 4) 27. Topshiriqni bajaring. - Kantli ag‘darma chok - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok - Ichki chok 5 / 50 5) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - reproduktiv ta’lim - tabaqalashtirilgan ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - muammoli ta’lim turi 6 / 50 6) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 7 / 50 7) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda 8 / 50 8) 25. Topshiriqni bajaring. - 2 - 3, 4 - 2, 5 - 1, 3 9 / 50 9) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Choy sovib qolganligi uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun 10 / 50 10) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk 11 / 50 11) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,4,3 - 1,4,2,3 - 3,1,2,4 - 2,1,3,4 12 / 50 12) 33. Topshiriqni bajaring. - E, F - A, C, F - B, D - B, F 13 / 50 13) 30. Topshiriqni bajaring. - B, F - B, E - A, C - E, D 14 / 50 14) 50. Topshiriqni bajaring. - 1,2,5 - 1,2,3,5 - 2,4,5 - 2,3,4,5 15 / 50 15) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 1-2 qaviq - 8-10 qaviq - 4-5 qaviq - 7-8 qaviq 16 / 50 16) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-A, C, B; 2-B, D, G - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-D, C, E; 2-B, A, F 17 / 50 17) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, 18 / 50 18) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F 19 / 50 19) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda 20 / 50 20) 18. Topshiriqni bajaring. - 2,3,4,5 - 1,2,5 - 1,2,3,5 - 2,4,5 21 / 50 21) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Bel qismiga - Etak qismiga - Qismlarni ulashga - Burma hosil qilishga 22 / 50 22) 41. Topshiriqni bajaring. 2. To‘g‘ri javob berilmagan 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 23 / 50 23) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 2 - 2, 4, 5 - 1, 3, 5 - 2, 3, 4 24 / 50 24) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-C, 3-A - 1-A, 2-B, 3-D - 1-C, 2-A, 3-B - 1-B, 2-C, 3-D 25 / 50 25) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 26 / 50 26) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,5-0,7 sm - 0,2-0,5 sm - 1-2 sm - 0,1-0,2 sm 27 / 50 27) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 28 / 50 28) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 2 cm - 0,5 cm - 2,5 cm - 1,5 cm 29 / 50 29) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 30 / 50 30) 4. Ta’lim – bu.... - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari 31 / 50 31) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K 32 / 50 32) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish 33 / 50 33) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 1,4 - 2,3 - 2,4 34 / 50 34) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Muammoli ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Darsdan tashqari ta’lim turi 35 / 50 35) 38. Topshiriqni bajaring. - A, C, E - B, C, D, F - D, E, F - A, B, C, D, E, F 36 / 50 36) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,3,4 - 1,2,3 - 2,3,4 - 1,2,4 37 / 50 37) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Pishloq - Tvorog - Qatiq - Sut 38 / 50 38) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 0,5-2 cm - 1 cm - 2 cm - 0,5 cm 39 / 50 39) 47. Topshiriqni bajaring. - 2,4 - 1,4 - 2,3 - 1,2 40 / 50 40) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir 41 / 50 41) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi 42 / 50 42) 40. Topshiriqni bajaring. - A, C, D - A, C, E - A, B, C, D - B, C, D, E 43 / 50 43) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi - Qaynoq suvda pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Tuzsiz suvda pishiriladi 44 / 50 44) 44. Topshiriqni bajaring. - 1, 4, 5 - 2, 4, 3 - 1, 3, 5 - 2, 3, 4 45 / 50 45) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-B; 4-J; 7-C - 2-G; 4-J; 7- A - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-D; 7- F 46 / 50 46) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 47 / 50 47) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-A, 2-D, 3-B - 1-B, 2- C, 3- D, - 1-C, 2-B, 3- A 48 / 50 48) 43. Topshiriqni bajaring. - A, C, E, G - B, D, F - A, D, E, F - E, F, G 49 / 50 49) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 50 / 50 50) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)