Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 17.04.202417.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Texnologiya (servis xizmati yo’nalishi-qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 843 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Texnologiya (qiz bolalar uchun) fanidan Attestatsiya №1 Texnologiya fanidan (qizlar uchun) MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TESTI 1 / 50 1) 9. No‘xat qattiq bo‘lib pishmasligi uchun qanday usulda pishiriladi? - Qaynoq suvda pishiriladi - Suvga istemol sodasi qushib pishiriladi - Pishirishdan bir kun oldin suvda qoldiriladi - Tuzsiz suvda pishiriladi 2 / 50 2) 13. To‘g‘ri bichimli yubkaning qaysi qismiga 3-6 cm qo‘shimcha chok haqqi qoldirilishini aniqlang - Qismlarni ulashga - Bel qismiga - Etak qismiga - Burma hosil qilishga 3 / 50 3) 10. Yeng o‘mizi uchun sitiluvchan gazlamalarda necha cm chok haqi qoldiriladi? - 0,5 cm - 1,5 cm - 2 cm - 2,5 cm 4 / 50 4) 17. Kunlab turib qolgan choy nima uchun iste’mol qilinmaydi? - Qoida bo‘yicha choy bir marta ichish tavsiya etilgani uchun - Choy sovib qolganligi uchun - Choyni rangi va ta’mi o‘zgarganligi uchun - Bir kundan ortiq turib qolgan choyda zamburug‘lar to‘planib qolganligi uchun 5 / 50 5) 43. Topshiriqni bajaring. - B, D, F - E, F, G - A, D, E, F - A, C, E, G 6 / 50 6) 42. Topshiriqni bajaring. - 1-B, D; 2-A, C, E, F; 3-A, F - 1-A, C, E; 2-A, F; 3-B, D - 1-C, D, B, F; 2-A, C, B; 3- B, E, F - 1-E, F; 2-A, D; 3-C, D, B, F 7 / 50 7) 37. Topshiriqni bajaring. - C, D, F, G - A, D, E, F, G - A, C, E - B,C, F 8 / 50 8) 39. Topshiriqni bajaring. - 1-D, C, E; 2-B, A, F - 1-A, C, D; 2-B, D, A - 1-A, C, F, G; 2-B, D, E - 1-A, C, B; 2-B, D, G 9 / 50 9) 25. Topshiriqni bajaring. - 2, 5 - 2 - 1, 3 - 3, 4 10 / 50 10) 30. Topshiriqni bajaring. - A, C - E, D - B, F - B, E 11 / 50 11) 7. Gazlama qalinligiga qarab yopiq qirqimli buklama chok kengligi necha sm bo‘ladi? - 0,2-0,5 sm - 1-2 sm - 0,5-0,7 sm - 0,1-0,2 sm 12 / 50 12) 12. Ikki teshikli tugma necha qaviq bilan tikiladi? - 7-8 qaviq - 1-2 qaviq - 4-5 qaviq - 8-10 qaviq 13 / 50 13) 45. Topshiriqni bajaring. - 1-D, 2-C, 3-A - 1-C, 2-A, 3-B - 1-B, 2-C, 3-D - 1-A, 2-B, 3-D 14 / 50 14) 1.Topshiriqni bajaring.“Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsad, shakl va usullarini aniqlash” o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko‘nikmalariga kiradi? - O‘z-o‘zini rivojlantirish va kasbiy o‘sish - Ta’lim samaradorligini ta’minlash - O‘quv jarayonini rejalashtirish - O‘quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 15 / 50 15) 40. Topshiriqni bajaring. - A, C, E - B, C, D, E - A, B, C, D - A, C, D 16 / 50 16) 5. Kalyobatin nima va qayerda ishlatiladi? - Piston nomi, kashta va zardo’zi tikishda - Zarhal to‘qalar, buyumlar old qismini bezashda - Ingichka metall ip bo‘ib, zardo‘zi tikishda - Olmos qubbalar, buyumlarni bezashda 17 / 50 17) 15. Yubka tikishda bel qismiga necha sm qo‘shimcha chok haqqi qo‘shilishini aniqlang - 1 cm - 0,5 cm - 0,5-2 cm - 2 cm 18 / 50 18) 6. Ayollar shimiga kerakli bo‘lgan o‘lchovlar yozilgan qatorni belgilang - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk, OrK - BlA, BkA, KU, O‘ch, Pk - BlA, BkA, KU, OrK - BlA, BkA, KU, FkQ, Pk, FU, YU 19 / 50 19) 23. Topshiriqni bajaring. - 1,2,4 - 1,3,4 - 2,3,4 - 1,2,3 20 / 50 20) 31. Topshiriqni bajaring. - 4, 5, 2, 6, 3, 1 - 5, 6, 3, 1, 5, 2 - 6, 1, 2, 3, 4, 5 - 3, 4, 6, 2, 5, 1 21 / 50 21) 3. Qaysi holatlarda namunaviy o‘quv rejalariga o‘zgartirish kiritish mumkin? - Yuqori tashkilot va maktab ma’muriyati buyrug‘iga asosan - Maktab ma’muriyati va metodik birlashma takliflariga ko‘ra - O‘quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda - Ota-onalar va o‘quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan 22 / 50 22) 14. Shaxsiy fazilatlarga nimalar kiradi? 3. Insonning ish tartibi, kunlik rejim, harakat tizimi cheklanganligi, maktabdagi o‘qish faoliyati haqida ma’lumot 4. Diqqatni jamlash, tizimli ish bajara olish, jismoniy chidamlilik, tartiblilik, uzoq o‘tirib ishlay olish, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik 2. Fanlar darajasida bilim, tasavvurning rivojlanganligi, javobgarlik, puxtalik, xushmuomilalik, kunlik rejim, 1. Mantiqiy fikrlash, tez qaror qabul qilishi, yuqori darajada rivojlangan texnik qobiliyat 23 / 50 23) 21. Topshiriqni bajaring..O‘qituvchi mualliflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o‘qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? - O‘qituvchining ishdan tashqari faoliyati - O‘qituvchining innovatsion faoliyati - O‘qituvchining ijtimoiy faoliyati - O‘qituvchining qo‘shimcha faoliyati 24 / 50 24) 19. Topshiriqni bajaring. O‘quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O‘quvchi o‘z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? 1. Kommunikativ (shaxslararo ko‘nikmalar… boshqalar bilan ishlash va o‘zaro hamkorlikda bo‘lish) 4. Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish….o‘z-o‘zini tartibga solish… to‘siqlarni yengish) 2. Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma’lumotlarni sharhlash va ishlatish) 3. Kognitiv (yangi ma’lumotlarni o‘rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) 25 / 50 25) 34. Topshiriqni bajaring. - 2-B; 4-J; 7-C - 2-E; 4-G; 7- F - 2-G; 4-J; 7- A - 2-G; 4-D; 7- F 26 / 50 26) 11. Chinni idishlar necha va qanday turlarga bo‘linadi? - 3 turga bo‘linadi, farfor, dag‘al va rangli chinnilardir - 4 turga bo‘linadi, shishali, bagemali, xrustal, rangli chinnilardir - Chinni turlarga bo‘linmaydi o‘z nomi bilan chinni deb yuritiladi - 2 turga, nafis va dag‘al chinnilar 27 / 50 27) 46. Topshiriqni bajaring. - 1-B, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B - 1-G, 2-A, 3-G, 4-V - 1-D, 2-G, 3-A, 4-B 28 / 50 28) 50. Topshiriqni bajaring. - 2,4,5 - 1,2,5 - 2,3,4,5 - 1,2,3,5 29 / 50 29) 24. Topshiriqni bajaring. - 1-B; 4-E - 1-A; 4-D - 1-F; 4-H - 1-E; 4-G 30 / 50 30) 20. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi muayyan mavzu bo‘yicha o‘quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so‘ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli? - tabaqalashtirilgan ta’lim - shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - reproduktiv ta’lim - muammoli ta’lim turi 31 / 50 31) 22. Topshiriqni bajaring.O‘qituvchi o‘quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda faqatgina berilgan adabiyotlar ro‘yxatidan foydalanmasdan, o‘z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so‘radi. Shunda o‘qituvchi o‘quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi? - Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim - Muammoli ta’lim turi - Darsdan tashqari ta’lim turi - Ijtimoiy ta’lim turi 32 / 50 32) 8. Shisha idishlar qanday hosil qilinishini aniqlang Eritilgan suyuq massa cho‘zib, puflab shisha idish hosil qilinadi - Organik kislotalar va ishqorlar ta’sirida hosil qilinadi - Gazni qayta ishlash yo‘li orqali olinadi - Shtampofkalab qo‘yib tayyorlanadi 33 / 50 33) 32. Eng to'yimli oziq-ovqat mahsulot turiga kiradi, tarkibida 14-17% oqsil, 18% gacha yog' bor mahsulotni aniqlang - Pishloq - Tvorog - Qatiq - Sut 34 / 50 34) 2. Topshiriqni bajaring.Nima uchun o‘quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? 4. o‘quvchilarga o‘zlarining asoslangan va mas’uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish 3. sinf kesimida nisbiy baholash va o‘quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib, o‘z vaqtida yordam berish 2. maqsadga qay darajada erishganligini ko‘rsatish, o‘qishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish 1.o‘quvchilar erkin rivojlanishlari va o‘zlarini namoyon eta olishlari uchun o‘zaro hurmat muhitini yaratish 35 / 50 35) 4. Ta’lim – bu.... - Ta’lim jarayonining yakuniy natijalariga erishish yo‘llari - Ta’lim jarayonida o‘zlashtirilgan bilim, ko‘nikma, malaka va fikrlash usullari tizimi - Ta’lim maqsadi va vazifalariga erishish yo‘lidagi faoliyat turlari - Belgilangan maqsadga erishish yo‘lida o‘qituvchi va o‘quvchining o‘zaro hamkorligi 36 / 50 36) 16. Naqshga berilgan to‘g‘ri ta’rifni aniqlang 2. Tasviriy san’atda ishlatiladigan barglar shaklidagi bezaklar 4. Qush, hayvon, o‘simlik, novda va boshqa elementlarning ma’lum tartibda takrorlanishidan hosil qilingan bezakdir 1. O‘zbek xalq amaliy san’atida ishlatiladigan bezaklar 3. Geometrik siniq shakllardan hosil qilingan bezakdir 37 / 50 37) 35. Topshiriqni bajaring. - 3-Qulflash muftasi, 4- nasos g‘ildiragi, - 3-Reaktor g‘ildiragi, 4-quliflash muftasi - 3-Nasos g‘ildiragi, 4-reaktor g‘ildiragi - 3-Turbina g‘ildiragi, 4-tishli uzatma 38 / 50 38) 18. Topshiriqni bajaring. - 1,2,5 - 1,2,3,5 - 2,3,4,5 - 2,4,5 39 / 50 39) 49. Topshiriqni bajaring. - 1,4 - 2,4 - 2,3 - 1,2 40 / 50 40) 29. Topshiriqni bajaring. - 1, 3, 5 - 2, 4, 5 - 2, 3, 4 - 1, 2 41 / 50 41) 38. Topshiriqni bajaring. - A, B, C, D, E, F - D, E, F - A, C, E - B, C, D, F 42 / 50 42) 27. Topshiriqni bajaring. - Qo‘sh chok - Kantli bostirma chok - Ichki chok - Kantli ag‘darma chok 43 / 50 43) 44. Topshiriqni bajaring. - 2, 3, 4 - 1, 4, 5 - 2, 4, 3 - 1, 3, 5 44 / 50 44) 48. Topshiriqni bajaring. - 2,1,3,4 - 3,1,2,4 - 1,4,2,3 - 2,1,4,3 45 / 50 45) 36. Topshiriqni bajaring. - 3-I; 6-B; 8- F; 10- E - 3-B; 6- C; 8- J; 10- K - 3-D; 6- J; 8- K; 10- A - 3-E; 6- D; 8- F; 10-K 46 / 50 46) 47. Topshiriqni bajaring. - 1,2 - 2,4 - 1,4 - 2,3 47 / 50 47) 28. Topshiriqni bajaring. - 2-B, 4-C, 5-C, 7-E - 2-B, 4-A, 5-D, 7-G - 2-E, 4-D, 5-G, 7-C - 2-H, 4-G, 5-D, 7-F 48 / 50 48) 26. Topshiriqni bajaring. - 1-A, 2-D, 3-B - 1-A, 2-D, 3-C, B - 1-C, 2-B, 3- A - 1-B, 2- C, 3- D, 49 / 50 49) 41. Topshiriqni bajaring. 3. Dazmollash jarayonida detal surilib ketmasligi uchun detallarni biriktirishda 4. Tugma qadaladigan teshik qirimlarini qo‘lda yormab tikishda, detallar qirqimlarini sitilib ketmasligi uchun yormab tikishda 1. Gazlamaning qirqimlarini buklab tikishda 2. To‘g‘ri javob berilmagan 50 / 50 50) 33. Topshiriqni bajaring. - B, F - A, C, F - E, F - B, D Your score is 0% Qayta boshla Attestatsiya, Texnalogiya (att)